|
שרת:)
|
View this Thread in Original format
| nFaivel |
אנשים מה עם השרת שרציתם לפתוח?!
זה יהיה או לא יהיה?!:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by nFaivel
אנשים מה עם השרת שרציתם לפתוח?!
זה יהיה או לא יהיה?!:D |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
כנראה שלא יהיה
אנשים פה דיברו ודיברו וכל אחד פה אמר שהוא יכול להשיג ופה ושם.......
אבל בתאכל'ס - אף אחד לא עושה כלום :( |
|
|
| nFaivel |
| בעעע אף אחד לא יכול להשיג שרת?:confused: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ooza
חוקי או פרוץ? |
אם תשיג ? אז מה שאתה רוצה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Ooza
סבבה אני ידאג למשהו |
אחלה ניק אחי
:):toothless :toothless |
|
|
| Ooza |
| :toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
| NyKoN |
עאלק שרת
שנים שמנסים להשיג שרת פה ואין לאף אחד
:/ |
|
|
| itamarsan |
| כן היתה איזו שהיא תקופה שדיברנו על שרת חמוד אבל לא יצא לםועל בכול אופן אין לי מאיפה להשיג חברס....:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| DJ_Yuval |
שירן היה אמור להשיג שרת
עלק כל רגע חבר שלך יפרוץ משהו
:-\
חבל עם הליצ'ים שלי כבר הייתי ממלא לכם |
|
|
| Shahar |
אם כבר אתם משיגים תשיגו חוקי
חבל שסתם אחרי כל העבודה יסגרו לכם אותו תוך כמה ימים
ובסוף עוד הספק אינטרנט שלכם יזיין אתכם על התחברות למקום בלי הסכמה... |
|
|
|
|