return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
שרת:) (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Shahar
אם כבר אתם משיגים תשיגו חוקי
חבל שסתם אחרי כל העבודה יסגרו לכם אותו תוך כמה ימים
ובסוף עוד הספק אינטרנט שלכם יזיין אתכם על התחברות למקום בלי הסכמה...


רעיון טוב

מה אתם אומרים? כל אחד יתרום כסף ונשכיר לנו שרת מהיר :D

נריץ עליו
FTP
רדיו אינטרנט משלנו.....

בעצם...... מי פה ירצה בכלל לשלם על שרת :rolleyes:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
רעיון טוב

מה אתם אומרים? כל אחד יתרום כסף ונשכיר לנו שרת מהיר :D

נריץ עליו
FTP
רדיו אינטרנט משלנו.....

בעצם...... מי פה ירצה בכלל לשלם על שרת :rolleyes:


בעקרון אני לא ירצה חחח
אבל אם באמת זה יתחיל לעבוד
אני ישלם בכיף
nFaivel
אין דרך להשיג שרת חוקי בחינם?!:D
ADiSH
מישהו צריך פשוט לקנות מחשב חזק ואינטרנט
T3
ונוכל לארח אצלו..:p
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by ADiSH
מישהו צריך פשוט לקנות מחשב חזק ואינטרנט
T3
ונוכל לארח אצלו..:p


גם אופציה
יש לך כסף לזה? :(
ADiSH
לא:sadgreen:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by ADiSH
לא:sadgreen:


נבהלתי חשבתי אתה כבר מליאן שאתה מציע כזה דבר
אין לי כסף לקנות דיסקים מזוייפים מהשוק
Shahar
quote:
Originally posted by nFaivel
אין דרך להשיג שרת חוקי בחינם?!:D


יש
אם מישהו נחמד עם שרת יתן לך גישה
:P

אני לא מציע כלום עד שאני אדע על בטוח
אנלא רוצה לדבר באוויר
DjChook
שחר סומכים עליך

מה קרה אתה לא עונה לי באייסיקיו
KosmiK-G8
חברה זרקתם הרבה רעיונות באוויר...
אולי תזרקו קצת פרטים...
כמה עולה באמת שרת כזה..?
זה תשלום חד פעמי..?
או כל חודש צריך לשלם סכום מסוים.???
בבקשה פרטים!!!

nFaivel
http://www.sam-hosting.co.il/
פה יש שרתים...
אני לא כל כך מצליח להבין איך המחירים הולכים..
אולי אתם תבינו..:rolleyes:

edit:
אמרו לי להיכנס למירק לסרבר
quakenet.org
לערוץ
#sam-hosting
ושם לדבר עם אחד האופים לשאול על מחירים ולהרכיב חבילה...
אני לא יכול לעשות את זה כי אני לא כל כך מבין בשרתים וכל זה..
מישו יכול לעשות את זה?:D
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by nFaivel
http://www.sam-hosting.co.il/
פה יש שרתים...
אני לא כל כך מצליח להבין איך המחירים הולכים..
אולי אתם תבינו..:rolleyes:

edit:
אמרו לי להיכנס למירק לסרבר
quakenet.org
לערוץ
#sam-hosting
ושם לדבר עם אחד האופים לשאול על מחירים ולהרכיב חבילה...
אני לא יכול לעשות את זה כי אני לא כל כך מבין בשרתים וכל זה..
מישו יכול לעשות את זה?:D



אחי זה שרתים של גיימרים
BNC וכל הפרוססים
זה דברים שמשמשים במירק
גם אני פעם מכרתי דברים כאלה...
אני לא מכיר שום חברה חוקית והיו לי הרבה שרתים בחברות שונות
שתיתן לכם לאחסן שם טראקים
כי זה נחשב
WAREZ
וזה עבירה על החוק
אם יש דרך להשיג שרת זה רק דרך מישהו פרטי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement