| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם כבר אתם משיגים תשיגו חוקי
חבל שסתם אחרי כל העבודה יסגרו לכם אותו תוך כמה ימים
ובסוף עוד הספק אינטרנט שלכם יזיין אתכם על התחברות למקום בלי הסכמה... |
רעיון טוב
מה אתם אומרים? כל אחד יתרום כסף ונשכיר לנו שרת מהיר :D
נריץ עליו
FTP
רדיו אינטרנט משלנו.....
בעצם...... מי פה ירצה בכלל לשלם על שרת :rolleyes: |
|
|