return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Neverseen pics of eXeTik (או: קנקון 2003)
View this Thread in Original format
eXeTik
אם היה בכלל ספק למה אני לא פה הרי הסיפור הכמעט מלא
אז ככה- בגלל שאבא שלי גר בארה"ב נתנו לי 3 שבועות מיוחדת לנסוע אליו
הייתי בניו-יורק, לוס-אנג'לס וקנקון (מקסיקו)

את המצלמה הדיגיטלית קניתי ממש לפני קנקון אז רוב התמונות משם...

נתחיל מכמה תמונות שעוד הספקתי לצלם בל"א, אין כמו לשבת על נרגילה באיזה פאב עירקי ביום שתפסו את סאדאם


איזה אוטו ליגה! לא מספיק מיני קופר מקורית עם ההגה בצד ימין- קבלו את הלוחית רישויי


בדרך לקנקון... השתלטות על המטוס! :D


החדר שלנו



עכשיו... לפני שאני מתחיל עם מונות האלכוהול תבינו שאתה אוכל והכי חשוב שותה כמה ומתי שבא לך... אז כל האלכוהול שאתם רואים כבר חנכתי :toothless

הבר בחדר שלנו :eyes:


המלון בלילה... פאקינג בית זונות עם אורות


המלון ביום...


קוקטלים בלובי


סיגרים קובנים- חופשי בלובי


על האופנוע, צריך רישיון בכלל?! :stongue:
הזה שאיתי זה הבן של חברה של אבא שלי


טוב... נתחיל עם הבנות שחנכתי
נדיה, בת 24- צרפת


מתחילים להידפק


ממשיכים עם הבנות...
ג'סיקה, בת 20- קנדה


שתבינו את הסיפור מאחורי התמונה- אחרי כמה ימים במקסיקו עם אלכוהול זורם כמו מים אתה מתחיל לאבד את השפיות. אז החלטתי להזמין משהו לבלי אלכוהול
אני בא לברמן ומזמין שייק בננה, אז הוא נקרע מצחוק שלא הזמנתי משהו עם אלכוהול ועושה לי
"you want banana? I'll give you banana!"
ולמי שלא מבין תסתכלו למה זה דומה...


קבלו את החוף! חול לבן, עם דקלים, מים כחולים שקופים... אחחחחחחחחח


גופהההה


סנטה קלאוס נוסח מקסיקו


אלכוהול בקוקוס...


גופהההה?! :eek:


ססססססססקסי :p


אלכוהול בבריכ
האתה שוחה, מתקרב לבר באמצע, לוקח דרינק וממשיך לשחות... החיים הטובים


אלכוהול בחוף


כן כן... עוד אלכוהול


עם ג'סיקה בחוף


על הג'ט סקי, איזה סוווווף זה!


ג'ינה, בת 17, ארה"ב


חחחחחחחחחחח! :tongue2


ג'סיקה מסטולה בחוף


תמונת פרידה :(
השניה משמאל- קארי, בת 18, אלסקה


רייסים! :D



עכשיו... שתבינו, לחזור מטיול של 3 שבועות בחזרה לישראל זה משביז
לחזור ישירות מקנקון לישראל זה עוד יותר משביז
ולחזור מכל זה לפאקינג צ-ב-א זה הדבר הכי משביז בעולם!!!!!!!!!!!

ידידה מנסה להוציא את השביזות


לא רוצה לצבוע שיער...
אתה תצבע את השיער!!!


צובעים שיער :stongue:





אז חזרנו לצבא- צבענו שיער בחזרה לשחור (לפחות סיני :))
והכי חשוב... חזרתי לפה (אוהההההה)




נ.ב- יש עוד פול תמונות של כוסיות משתזפות טופלס וכל זה
צפו לעוד בהמשך...
cluBBer
לא רואה תמונות
KrazyDJs
quote:
Originally posted by cluBBer
לא רואה תמונות


כנ"ל :conf:
HyPeRSoNiC
ראיתי רק את האבטיח בצורת קוף
Flotser
דוקא רואים הרבה תמונות!

אחלה של תמונות !!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

אבל חלק לא רואים :toothless
eXeTik
מוזר שחלק רואים וחלק לא...
אז לאן לעלות את זה?
arik
פששששש
תותח על אתה!!!!:)
DJ_Yuval
אחלה תמונות!!:cool:
ג'סיקה נראית חמודה לאללה
DjChook
פאק אחי.... משהו סוףףףףףףףףףףףףףףף

רק התמונה של הצביעת שיער לא עלתה לי

תגיד לי
הבחורות

הלכת עד הסוף או שאתה מנסה לצאת גבר פה ;)

והידידה מישראל גם לא פרייארית
(בסוף זו אחותך :/ )

סתם נילך על הפירגוניישן

INN AWSOME
KosmiK-G8
אח שלי אני לא ראוה אף תמונה


...

אבל זה נשמע מהסיפור שלך שהיה לך בנ זונה!!!!
ואם כל הסיפורים האלה חסר לנו רק דבר אחד 3 שבועות באיזור אמריקה מה לגבי מסיבות תותחיות..?
אני מניח שהיית באיזה מסיבה או שתיים...
ספר חוויות מזה



דרך אגב... כמה זמן אתה בצבא..?
איזה מחזור אתה.?

Origin
כלום:mad:
TinkerbeL
רק התמונה של האבטיח
כל השאר לא עולות...
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement