return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Neverseen pics of eXeTik (או: קנקון 2003) (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
או וואה!
יש לך עתיד... למה אין תמונות מל"א ונ"י???
ותדאג לשאר התמונות... לא רואים את ג'ינה
:/
nFaivel
no תמונות:confused:
ADiSH
עבד לי בבוקר
אבל עכשיו לא עובד..
Rising
סחטיש :disbelief
KrazyDJs
חלק עובדים עכשיו..
שמע, תעלה ל
tripod
או משו..
שזה לא יעשה בעיות החרא הזה
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
פאק אחי.... משהו סוףףףףףףףףףףףףףףף

רק התמונה של הצביעת שיער לא עלתה לי

תגיד לי
הבחורות

הלכת עד הסוף או שאתה מנסה לצאת גבר פה ;)

והידידה מישראל גם לא פרייארית
(בסוף זו אחותך :/ )

סתם נילך על הפירגוניישן

INN AWSOME


לא עד הסוף, אבל לא תשמע אותי מתלונן :D

ואחותי בת 4, תהיה בטוח שזאת לא היא
:thepirate

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אח שלי אני לא ראוה אף תמונה


...

אבל זה נשמע מהסיפור שלך שהיה לך בנ זונה!!!!
ואם כל הסיפורים האלה חסר לנו רק דבר אחד 3 שבועות באיזור אמריקה מה לגבי מסיבות תותחיות..?
אני מניח שהיית באיזה מסיבה או שתיים...
ספר חוויות מזה



דרך אגב... כמה זמן אתה בצבא..?
איזה מחזור אתה.?


בעיקרון נסעתי לבקר את אבא, אז שבועיים היינו בנ"י ול"א, רק בשבוע האחרון נסענו לקנקון ושם כל ערב מסיבה.
אותו רעיון כמו קוס ואיה נאפה

אני דצ' 02















בקשר לתמונות- אני מחפש איזה מקום לעלות שכולם יראו
יש הצעות?
eXeTik
תגידו לי אם עובד עכשיו
העלתי את זה ל
Tripod





נתחיל מכמה תמונות שעוד הספקתי לצלם בל"א, אין כמו לשבת על נרגילה באיזה פאב עירקי ביום שתפסו את סאדאם


איזה אוטו ליגה! לא מספיק מיני קופר מקורית עם ההגה בצד ימין- קבלו את הלוחית רישויי


בדרך לקנקון... השתלטות על המטוס! :D


החדר שלנו



עכשיו... לפני שאני מתחיל עם מונות האלכוהול תבינו שאתה אוכל והכי חשוב שותה כמה ומתי שבא לך... אז כל האלכוהול שאתם רואים כבר חנכתי :toothless

הבר בחדר שלנו :eyes:


המלון בלילה... פאקינג בית זונות עם אורות


המלון ביום...


קוקטלים בלובי


סיגרים קובנים- חופשי בלובי


על האופנוע, צריך רישיון בכלל?! :stongue:
הזה שאיתי זה הבן של חברה של אבא שלי


טוב... נתחיל עם הבנות שחנכתי
נדיה, בת 24- צרפת


מתחילים להידפק


ממשיכים עם הבנות...
ג'סיקה, בת 20- קנדה


שתבינו את הסיפור מאחורי התמונה- אחרי כמה ימים במקסיקו עם אלכוהול זורם כמו מים אתה מתחיל לאבד את השפיות. אז החלטתי להזמין משהו לבלי אלכוהול
אני בא לברמן ומזמין שייק בננה, אז הוא נקרע מצחוק שלא הזמנתי משהו עם אלכוהול ועושה לי
"you want banana? I'll give you banana!"
ולמי שלא מבין תסתכלו למה זה דומה...


קבלו את החוף! חול לבן, עם דקלים, מים כחולים שקופים... אחחחחחחחחח


גופהההה


סנטה קלאוס נוסח מקסיקו


אלכוהול בקוקוס...


גופהההה?! :eek:


ססססססססקסי :p


אלכוהול בבריכה
האתה שוחה, מתקרב לבר באמצע, לוקח דרינק וממשיך לשחות... החיים הטובים


אלכוהול בחוף


כן כן... עוד אלכוהול


עם ג'סיקה בחוף


על הג'ט סקי, איזה סוווווף זה!


ג'ינה, בת 17, ארה"ב


חחחחחחחחחחח! :tongue2


ג'סיקה מסטולה בחוף


תמונת פרידה :(
השניה משמאל- קארי, בת 18, אלסקה


רייסים! :D



עכשיו... שתבינו, לחזור מטיול של 3 שבועות בחזרה לישראל זה משביז
לחזור ישירות מקנקון לישראל זה עוד יותר משביז
ולחזור מכל זה לפאקינג צ-ב-א זה הדבר הכי משביז בעולם!!!!!!!!!!!

ידידה מנסה להוציא את השביזות


לא רוצה לצבוע שיער...
אתה תצבע את השיער!!!


צובעים שיער :stongue:





אז חזרנו לצבא- צבענו שיער בחזרה לשחור (לפחות סיני :))
והכי חשוב... חזרתי לפה (אוהההההה)




נ.ב- יש עוד פול תמונות של כוסיות משתזפות טופלס וכל זה
צפו לעוד בהמשך...
DjChook
פאק זה אפילו פוסט יותר ארוך מהראשון ;)

עכשיו רואים גם את השחור סיני

חחח אחי העיקר שנהנת

ומה נזכרו עכשיו שאתה בצבא לעשות אחות

פאקינג איזה 16 שנה הבדל

אתה יכול להיות אבא של'ה
Dj FederalBI
אין לך מושג איך אני מקנא בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ועכשיו לכסף כמה זה עלה לך פאק?
HyPeRSoNiC
עכשיו רואים הכל :D

Scorchio
אני נוסע למקסיקו
skelz
אחי יצא לך טיול שב 2 מילים הוא
פאקינג אונז!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement