|
EM - Genesis (O. Mix)
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
אהלןן אהלן
קטע שכתבתי במקביל לקריסטליק גלאנס
אשמח לקבל ביקורות :)
EM-Genesis 96kbps |
|
|
| arik |
אחי אתה מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
!@!!!!!!!
לדעתי תשנה טיפה את הצליל של הגיטר הוא יותר מידי דק ורדוד תוסיף לו עוד צליל
ותמשיך את המלודיה עם הקצב ביחד עוד זמן זה נגמר מהר מידי |
|
|
| KosmiK-G8 |
התחלה טובה...
כניסות טובות כמעט כולן
רק בדקה ורבע בערך יש כניסה שקצת מפריעה לי אבל זה חפיף...
בהמשך יש כניסה אחת ממש טובה
מלודיה מאוד נעימה אם כי לא הכי קליטה בעולם
קיקים טובים מאוד בתחילת העליה שלפני הכניסה של שאר האלמנטים עם המלודיה
המשך הכניסה מתחיל לתת תחושה של דרים..
הכניסה מזכירה לי המון טראקים שהכניסה היא קצת חלשה מדי...
לא מספיק רקע אם כי הטראק הוא מאוד מלודי ככה שזה באמת פחות נורא כי המלודיה צריכה לקבל את הבמה בטראק כזה
סה"כ אחי יפה מאוד אני יכול לתת ביקורת כזאת ואף יותר קוטלת על טראקים
של אבאב וביונד או מייק שזה פלוס מינוס דומה לסגנון הטראק הזה
באמת חומר משובח אחי
ויותר טוב מהרבה טראקים מלודיים שאני מכיר של הרכבים שכבר לא צריכים להוכיח כלום!
תחשוב על זה.. אין לך כבר מה לחפש באינטרנט... תתחיל להזיז עניינים |
|
|
| EternalMusic |
תודה ! :D
Kosmik: אתה צודק הגיע הזמן להזיז ;).
Arik: אתה לא הראשוןשאומר לי, לקחתי את זה בחשבון
:)
EM. |
|
|
| KosmiK-G8 |
הבעיה זה שאתה גר בטבריה...
:):p :p :cool: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
טראק נחמד ביותר אנטוניו!
יפה שבכל קטע שאתה מסיים רואים יותר ויותר התקדמות מכל הבחינות, הפעם זה בעיקר מבחינת הסאונד ומבחינת איך שכל הקטע בנוי.
כל הקטע נשמע ממש מלא ועמוק בזכות כל האפקטים וההתפתחויות...
דבר אחד דורש שיפור לדעתי היא הכניסה ב 4:17
לא מספיק עוצמתית, יש הרגשה כאילו אין שום דבר מתחת לסינטים, דורש קצת יותר עומק...
אולי איזה סינט ליווי קטן, אתה גם יכול לגרום לקצת דיסטורשן על המין סינט או משהו שיהיה קצת וייט נוייס שימלא את החלל הריק...
אבל בסך הכל קטע מצויין
keep on the good work m8 |
|
|
| nFaivel |
יפה אכו שרמוטה!.
הפתיחה שלך מזכירה לי טיפה את המוזיקה של רוברט גיטלמן... שזה דבר טוב כמובן:D |
|
|
| EternalMusic |
שוב תודה :)
ולא הבנתי מה הבעיה בזה שאני גר בטבריה ?:p |
|
|
| Dj FederalBI |
| טראק יפה מאוד סחטיין |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| ענק אחי!!! פשוט ענק!! |
|
|
| Vortex_SA |
| מצטער אחי, אבל לא אהבתי... אבל זו רק דעה אחת, המלודיה מציקה לי באוזן קצת, התוים שלה... חוץ מזה הסאונדים שלך מאוד פשוטים ולא מלאים, אין דברים שמנים ויש גם הרבה בלאגן במיקס עצמו... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מצטער אחי, אבל לא אהבתי... אבל זו רק דעה אחת, המלודיה מציקה לי באוזן קצת, התוים שלה... חוץ מזה הסאונדים שלך מאוד פשוטים ולא מלאים, אין דברים שמנים ויש גם הרבה בלאגן במיקס עצמו... |
אני גם חושב ככה
אתה צריך לעשות סדר בקטע
הצלילים באמת נשמעים פשוטים, נסה לגוון, לחדש או אפילו לבוא ביציאה חדשה.. |
|
|
|
|