|
NYE i Stockholm
|
View this Thread in Original format
| Versace |
Gott folk!
Vad blir det på nyårsafton?
Monday Bar på Münchenbryggeriet eller Fokused på GK?
Josh Wink, Johnny Boy o Eddy Cabrera eller den svenska house-eliten?
Själv satsar man på münchenbryggeriet, en tradition på nyårsafton! |
|
|
| zamson |
| Vännerna har köpt en biljett till ett ställe som heter Mo1 (18år hits/stekar ställe) :rolleyes: ..inte alltför hypad är jag men går mest dit för vännerna ska dit. Skulle gärna vilja ha backup dock känns som om man vill kunna ta vägen nånstans om man inte trivs. |
|
|
| staz |
| bleh. inget av det lockar direkt.. men jag e så negativt emot allt just nu.. så jag får väl tänka om när jag e glad. |
|
|
| zamson |
Ska jag dra på förra årets nyårsfest? |
|
|
| swe_Trancer |
| sylvester ska fira sin 5årsdag i münchenbryggeriet...har absolut inget mot homosexuella men jag känner inte för att gå |
|
|
| Proximus |
Zamzon: vart köper man biljetter till den där mo1 skiten och hur mycket kostar det? mina stekarvänner vill också dra till något sånt ställe, just nu vill de till dailys men vafan jag vill inte punga ut 300 kr för det..
München känns inte aktuellt för mig heller, jag har varit på en homo fest på nyår och det räcker, har absolut inget emot homosexuella och kan dra på en sån fest vilken annan dag på året, men att dra på nyårsafton känns fel, plus att ingen av dj'na direkt lockar så.
:) |
|
|
| mindshooter |
| Fan mitt nyår sket sig...skulle uppträda med den blev avslag... vet inte vad jag ska göra faktiskt... ingen fest lockar....fan ingen som har satsat på lite melodiska DJs whatsoever... Tycker att fokused borde slängt in åtminstonde en ;) |
|
|
| Kongo_kim |
| Aftonbladet skriver att ska bli jävligt kallt på nyårsafton. Jag är en människa som hatar kyla så troligen stannar jag hemma och dricker varm choklad:tongue2 och värmer mig |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Aftonbladet skriver att ska bli jävligt kallt på nyårsafton. Jag är en människa som hatar kyla så troligen stannar jag hemma och dricker varm choklad:tongue2 och värmer mig |
Ovanligt :wtf: tycker det är -20 varje nyårsafton... Minns för ett par år sen då jag var på Lidingö värdshus och fick gå hela vägen till Sthlm station när festen var slut, fy fan va jag frös.... brrrrrr |
|
|
| ScuL |
| under de senaste åren har det regnat här på nyårsafton ... det suger hårt för att man kan inte elda fireverk osv. |
|
|
|
|