return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Heeft iemand een proggie voor me waarmee ik *.JPG files aan gort mee kan knippen.
View this Thread in Original format
Bellie
Ik heb nog een zooitje foto's van mezelf op feesten.Maar ik moet ze nog knippen.alleen ik heb er geen proggie voor...iemand???

GREETZ!!
Henkie_henk
Het echte mensen uit fotos knippen.. etc.. kan je het best doen met photoshop :D

Je kan er voor de rest ook wel lache randjes omzette.. etc etc...

www.astalavista.com ;)
Bellie
:)
nee dat hoeft nou ook weer niet.ik heb gewoon zeg maar 5 foto's op 1 pagina gescanned en wil die nu weer losmaken...maar als dat ook met dat proggie kan download ik die wel..
thnx henkie!!

GREETZ!!
Ding Chavez
Dat kun je zelfs met windows paint doen, maar Photoshop is wel ietsie beter ja :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bellie
:)
nee dat hoeft nou ook weer niet.ik heb gewoon zeg maar 5 foto's op 1 pagina gescanned en wil die nu weer losmaken...maar als dat ook met dat proggie kan download ik die wel..
thnx henkie!!

GREETZ!!

Je kunt dat ook gewwwon met Windows Paint doen. Gewoon 2x paint openen, dan selecteren wat je nog hebt, dan copy en in die andere plakken/pasten... En dan opslaan!!!
Bellie
hehehe wist ik geeneens :)
wat moest ik toch zonder jullie computerwizards :D
thnx a bunch!

GREETZ!!
raoel
Kun je bij altavista het hele photoshop proggie downen of alleen een demo???
NILA.NL
Hier kun je gratis :D een try-out van photoshop downloaden...
http://www.adobe.com/products/photoshop/tryreg.html :clown:
Henkie_henk
quote:
Originally posted by raoel
Kun je bij altavista het hele photoshop proggie downen of alleen een demo???

volledig...
raoel
Waar dan ????

Henkie_henk
moet je ff searchengine gebruike van www.astalavista.com t liefst een warez search..
Eye-Riz
verschil zit m tussen www.astalavista.com (cracks)en www.altavista.com...
bij altavista.com kun je hem niet downen nee :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement