|
Heeft iemand een proggie voor me waarmee ik *.JPG files aan gort mee kan knippen.
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Ik heb nog een zooitje foto's van mezelf op feesten.Maar ik moet ze nog knippen.alleen ik heb er geen proggie voor...iemand???
GREETZ!! |
|
|
| Henkie_henk |
Het echte mensen uit fotos knippen.. etc.. kan je het best doen met photoshop :D
Je kan er voor de rest ook wel lache randjes omzette.. etc etc...
www.astalavista.com ;) |
|
|
| Bellie |
:)
nee dat hoeft nou ook weer niet.ik heb gewoon zeg maar 5 foto's op 1 pagina gescanned en wil die nu weer losmaken...maar als dat ook met dat proggie kan download ik die wel..
thnx henkie!!
GREETZ!! |
|
|
| Ding Chavez |
| Dat kun je zelfs met windows paint doen, maar Photoshop is wel ietsie beter ja :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Bellie
:)
nee dat hoeft nou ook weer niet.ik heb gewoon zeg maar 5 foto's op 1 pagina gescanned en wil die nu weer losmaken...maar als dat ook met dat proggie kan download ik die wel..
thnx henkie!!
GREETZ!! |
Je kunt dat ook gewwwon met Windows Paint doen. Gewoon 2x paint openen, dan selecteren wat je nog hebt, dan copy en in die andere plakken/pasten... En dan opslaan!!! |
|
|
| Bellie |
hehehe wist ik geeneens :)
wat moest ik toch zonder jullie computerwizards :D
thnx a bunch!
GREETZ!! |
|
|
| raoel |
| Kun je bij altavista het hele photoshop proggie downen of alleen een demo??? |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by raoel
Kun je bij altavista het hele photoshop proggie downen of alleen een demo??? |
volledig... |
|
|
| Henkie_henk |
| moet je ff searchengine gebruike van www.astalavista.com t liefst een warez search.. |
|
|
|
|