return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Download promomix Perry O'neil... (pg. 3)
View this Thread in Original format
ArisE2
Goed zo..aanpakken die kritiek!!!;)
De videoclip en al dat tmf gebeuren is misschien niet cool voor ons, maar aan de andere kant gun ik het die twee voor meer dan 200%..
ambs
SUPER MIX :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: I love it!! Outhouse, Clear Blue, Mindcircles, Kubik! nou nou nou! Finger licking good :p

PS: Don't criticize Armada :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: of kan jij het soms beter?? :disbelief
Robert
quote:
Originally posted by ArisE2
De laatste track is een voorlopig geheim..
Ik heb al meerdere pogingen ondernomen....:whip:


ik weet hem lekker wel :p
Asperge
quote:
Originally posted by ambs
PS: Don't criticize Armada :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: of kan jij het soms beter?? :disbelief



pfff dat zegt ie toch niet;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Robert
ik weet hem lekker wel :p


*kuch* arrogantie! *kuch*

:p
tango
quote:
Originally posted by SnuggLe
*kuch* arrogantie! *kuch*

:p


Robert maakt hier volgens mij alleen maar van dat soort posts. 'ik weet het wel maar mag het niet zeggen' of 'ik heb hem al maar mag hem niet spreaden'. Zeg dan aub niks ofzo......

grtz,
TNG
DJ_Massive
quote:
Originally posted by tango
Robert maakt hier volgens mij alleen maar van dat soort posts. 'ik weet het wel maar mag het niet zeggen' of 'ik heb hem al maar mag hem niet spreaden'. Zeg dan aub niks ofzo......

grtz,
TNG


ja helemaal nooit meer
SnuggLe
quote:
Originally posted by tango
Robert maakt hier volgens mij alleen maar van dat soort posts. 'ik weet het wel maar mag het niet zeggen' of 'ik heb hem al maar mag hem niet spreaden'. Zeg dan aub niks ofzo......

grtz,
TNG


!Eens
Donna
quote:
Originally posted by Asperge
pfff dat zegt ie toch niet;)



Joh,zij hoeft maar 1 regel te lezen over HAAR armin en HUN label en ze gaat al over de rooie,vinnet een beswel dom overkomend groupietypje die totaal niet objectief naar het onderwerp armada kan kijken laat staan erover schrijven.

Ook ik ben anti-armada en snap niet echt dat dj's/producers zich ervoor lenen dat Armin asap de buit uit deze commerciele periode tot zich neemt en zich vervolgens niet druk maakt als de boel sneuvelt omdat ie toch al binnen is.

Sjah eens zal armin ws wel van zijn te hoge horse flikkeren maar gelukkig staat Ambs dan vast wel klaar hem te verzorgen met haar carebear team :rolleyes:
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Robert
ik weet hem lekker wel :p


True Form - Forbidden Colours (Locust / Nickson)

iig knap dat ie zijn eigen tracks (her)kent :D

Passiva
quote:
Originally posted by BaRTeZ
True Form - Forbidden Colours (Locust / Nickson)

iig knap dat ie zijn eigen tracks (her)kent :D


Blijf vooral in die illusie ;)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Passiva
Blijf vooral in die illusie ;)


help me (ons) dan uit de illusie en verklap het grote armada geheim...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement