|
Download promomix Perry O'neil... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by ambs
PS: Don't criticize Armada :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: of kan jij het soms beter?? :disbelief |
Hulde! Jim & Jamai zijn dus ook goeie zangers omdat ik het niet beter kan. Zo kun je het idd ook zien. :conf: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by tango
Robert maakt hier volgens mij alleen maar van dat soort posts. 'ik weet het wel maar mag het niet zeggen' of 'ik heb hem al maar mag hem niet spreaden'. Zeg dan aub niks ofzo......
grtz,
TNG |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
ja helemaal nooit meer |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
!Eens |
frustrated people :disbelief
Zeg Donna, niet om vervelend te doen ofzo hoor :) maar was jij niet degene die zeer recentelijk nog onderdak boodt aan een paar van die Israeli's o.i.d. omdat die hun meukie bij Armada gingen dumpen? |
|
|
| Donna |
Jazekers,en zij weten ook psies hoe ik over armada denk,maar om ze nou daarom geen onderdak te geven gaat me tever:P
Was overigens wel een leuk feest waar ik Perry als openende Dj t beste vond draaien en Armin een paar plaatsen lager,Mike kwam daar nog voor geloof ik.
Perry draaide kate bush en dat vink een enorm lekkere track,vette set was dat. |
|
|
| ahp2002 |
| voor mensen die het interessant vinden zijn er ook mixen van markus schulz live in club space te vinden op zn openbare ftp |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
voor mensen die het interessant vinden zijn er ook mixen van markus schulz live in club space te vinden op zn openbare ftp |
Link pleaze :) |
|
|
| ahp2002 |
ftp://gdjb:[email protected]/
of anders:
adress: globaldjbroadcast.no-ip.com
name: gdjb
pass: markuscoldharbour
staan ook nog wat andere mp3s op. erg tof! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Hulde! Jim & Jamai zijn dus ook goeie zangers omdat ik het niet beter kan. Zo kun je het idd ook zien. :conf: |
Whahahahah, supermooie vergelijking! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ftp://gdjb:[email protected]/
of anders:
adress: globaldjbroadcast.no-ip.com
name: gdjb
pass: markuscoldharbour
staan ook nog wat andere mp3s op. erg tof! |
Dank U :) |
|
|
| Jimmy |
| Hmmm..dat ziet er interessant uit idd...ga ik maar es effe downloaden. Bedankt! En ook bedankt voor de markus schulz link!:) |
|
|
| Partyhardy! |
Hey Tim! :) bedankt voor die Schulz link! toppie! :cool: |
|
|
| ArisE2 |
Zeker!! top..ik denk dat door DJ's/Producers als Markus en Perry progressive upcoming is voor 2004...
wat mij betreft zeker!!!
Ps.. Onno.. je hebt het weer overleefd zo te zien.. :tongue2 |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Donna
Ook ik ben anti-armada en snap niet echt dat dj's/producers zich ervoor lenen dat Armin asap de buit uit deze commerciele periode tot zich neemt en zich vervolgens niet druk maakt als de boel sneuvelt omdat ie toch al binnen is.
|
Ik persoonlijk denk niet dat Armin zo is. Hij heeft gevoel voor de muziek en hij is niet iemand die snel even zijn zakken wil vullen. Daarbij denk ik dat hij gewoon ontzettend goed bezig is met Armada. Er komen goede trance nummers op uit en op dit moment gaat het erg goed. Nummers als Turn out the Lights, The Search for Freedom, Cristal Clouds, Mind Circles, Spiral en Push Through zijn gewoon stuk voor stuk super trance tunes, en hebben dus wat mij betreft niets met een "commerciele periode" te maken. |
|
|
|
|