|
Happy New Year!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
כן אני יודעת שזה רק מחר
אבל רציתי גם לשאול מה כל אחד מכם עושה בסילבסטר
(לגנוב כמה רעיונות...)
הייתי אמורה להיות בסוף שבוע בצפון עם חבר שלי אבל לא מסתדר השבוע...
ככה שנשאר יום אחד ולא ממש קבענו משהו :sadgreen:
אז שנה טובה לכולם
ותנו רעיונות!!!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
אמ...שנה אזרחית טובה לכולם...
מה עושים ? אין לי מושג...
אני די בטוח שכלום..או סתם הולכים לשבת אצל חבר..
ד"א
יש כבר ת'רד על זה..
אבל הוא בטח במעמקי העמודים האחרים :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ד"א
יש כבר ת'רד על זה..
אבל הוא בטח במעמקי העמודים האחרים :) |
אני בטוחה שרועי יסלח לי....
וחוץ מזה הטרד השני הוא על מסיבות בסילבסטר
זה לא אותו הדבר :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| eXeTik |
| מסיבה... כמה מקורי :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| TTman |
Happy Happy
וואלה נראה לי נלך לקשט איזה עץ, ונחכה לסנטה עם המתנות
:D :D :D :D :D
חחחחחחחחחחחח, סתם סתם
כנראה מסיבה |
|
|
| DjChook |
| רוב הסיכויים הרצליה |
|
|
| TranceGiant |
Atem muzmanim lahgog iti be vina.
bitchez!!
happy new year! :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| -CosmicFire- |
או שאני בבית עם החברה
או שאני בחוץ עם החברה
סופר מקורי אני:D :D :D |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
או שאני בבית עם החברה
או שאני בחוץ עם החברה
סופר מקורי אני:D :D :D |
אחי איפה אתה יותר ממליץ בחוץ או בבית כי גם אני רוצה לעשות משהו בסגנון הזה עם בת זוגתי אז אני גם יחשוב על רעיון יותר מקורי... |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחי איפה אתה יותר ממליץ בחוץ או בבית כי גם אני רוצה לעשות משהו בסגנון הזה עם בת זוגתי אז אני גם יחשוב על רעיון יותר מקורי... |
גם אני חסר ראיונות!!! תציעו איזה משהוא רומנטי ...שאפשר לעשות :) |
|
|
| Spitz |
ממ אין לי מושג מה לעשות אולי נצא עם חברים וזה
אבל לא נראה לי מסיבה
:/
:whip: |
|
|
|
|