return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Happy New Year!!!!!!
View this Thread in Original format
TinkerbeL
כן אני יודעת שזה רק מחר
אבל רציתי גם לשאול מה כל אחד מכם עושה בסילבסטר
(לגנוב כמה רעיונות...)
הייתי אמורה להיות בסוף שבוע בצפון עם חבר שלי אבל לא מסתדר השבוע...
ככה שנשאר יום אחד ולא ממש קבענו משהו :sadgreen:

אז שנה טובה לכולם
ותנו רעיונות!!!!!!!!
KrazyDJs
אמ...שנה אזרחית טובה לכולם...
מה עושים ? אין לי מושג...
אני די בטוח שכלום..או סתם הולכים לשבת אצל חבר..


ד"א
יש כבר ת'רד על זה..
אבל הוא בטח במעמקי העמודים האחרים :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by KrazyDJs

ד"א
יש כבר ת'רד על זה..
אבל הוא בטח במעמקי העמודים האחרים :)


אני בטוחה שרועי יסלח לי....
וחוץ מזה הטרד השני הוא על מסיבות בסילבסטר
זה לא אותו הדבר :tongue3 :tongue3 :tongue3
eXeTik
מסיבה... כמה מקורי :rolleyes: :rolleyes:
TTman
Happy Happy

וואלה נראה לי נלך לקשט איזה עץ, ונחכה לסנטה עם המתנות
:D :D :D :D :D
חחחחחחחחחחחח, סתם סתם


כנראה מסיבה
DjChook
רוב הסיכויים הרצליה
TranceGiant
Atem muzmanim lahgog iti be vina.















bitchez!!

happy new year! :eyespop: :eyespop: :eyespop:
-CosmicFire-
או שאני בבית עם החברה
או שאני בחוץ עם החברה
סופר מקורי אני:D :D :D
arik
ברכות לשנה החדשה!!!
itamarsan
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
או שאני בבית עם החברה
או שאני בחוץ עם החברה
סופר מקורי אני:D :D :D

אחי איפה אתה יותר ממליץ בחוץ או בבית כי גם אני רוצה לעשות משהו בסגנון הזה עם בת זוגתי אז אני גם יחשוב על רעיון יותר מקורי...

Origin
quote:
Originally posted by itamarsan
אחי איפה אתה יותר ממליץ בחוץ או בבית כי גם אני רוצה לעשות משהו בסגנון הזה עם בת זוגתי אז אני גם יחשוב על רעיון יותר מקורי...


גם אני חסר ראיונות!!! תציעו איזה משהוא רומנטי ...שאפשר לעשות :)
Spitz
ממ אין לי מושג מה לעשות אולי נצא עם חברים וזה
אבל לא נראה לי מסיבה
:/
:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement