|
Track of the year - Swedish edition
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| alla låtar som var med i semifinalerna i stora omröstningen. kul o se om det e nån skillnad, inte för att jag tror det men iaf :p |
|
|
| mindshooter |
| Mark otten - Mushroom therapy....genialisk låt :) |
|
|
| reveal |
Många bra låtar i år, men min röst fick falla på Fictivision vs. C-Quence - Symbols :)
Pvd - Nothing but You är en favorit också |
|
|
| ShyTrance |
| Matti Laamanen – Flakes :) |
|
|
| Sand Leaper |
| Crystal Clouds for meg :) |
|
|
| JayBee |
| jävlar det är ganska svårt att rösta när det är så många bra låtar :) |
|
|
| dj_hysterix |
| Solid Globe - North Pole :D |
|
|
| Hybrid |
Aalto - Rush
utan tvekan från denna listan
men min favorit låt för detta år är Masters & Nickson - 5th Dimension |
|
|
| Nyx |
| A*S*Y*S - Acid From Past To Phuture (A1 Mix) |
|
|
| [nils] |
usch va svårt.. :/
dock, hydra - affinity
betytt mkt för mig |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by [nils]
usch va svårt.. :/
dock, hydra - affinity
betytt mkt för mig |
samma här. så vacker produktion. |
|
|
| mjz |
| av dom där låtarna får jag säga sincere... rush, symbols och live another life får hedersomnämnanden... :) |
|
|
|
|