return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Track of the year - Swedish edition
View this Thread in Original format
St_Andrew
alla låtar som var med i semifinalerna i stora omröstningen. kul o se om det e nån skillnad, inte för att jag tror det men iaf :p
mindshooter
Mark otten - Mushroom therapy....genialisk låt :)
reveal
Många bra låtar i år, men min röst fick falla på Fictivision vs. C-Quence - Symbols :)
Pvd - Nothing but You är en favorit också
ShyTrance
Matti Laamanen – Flakes :)
Sand Leaper
Crystal Clouds for meg :)
JayBee
jävlar det är ganska svårt att rösta när det är så många bra låtar :)
dj_hysterix
Solid Globe - North Pole :D
Hybrid
Aalto - Rush

utan tvekan från denna listan

men min favorit låt för detta år är Masters & Nickson - 5th Dimension
Nyx
A*S*Y*S - Acid From Past To Phuture (A1 Mix)
[nils]
usch va svårt.. :/

dock, hydra - affinity
betytt mkt för mig

RebeL9
quote:
Originally posted by [nils]
usch va svårt.. :/

dock, hydra - affinity
betytt mkt för mig


samma här. så vacker produktion.
mjz
av dom där låtarna får jag säga sincere... rush, symbols och live another life får hedersomnämnanden... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement