|
Grattis Steeevveee
|
View this Thread in Original format
| dbl |
snälla säg att jag inte minns helt fel o att du fyller år idag.... hehehehe :p
GRATTIS iallafall :)
o bara 23,20 timmar kvar till 2004 :)
enligt min dator klocka iallafall.. heh |
|
|
| [nils] |
woho!
CONGRATULATIONS!
:D :D :D :D :D :D :D
rock on |
|
|
| ice_key |
| GRATTIS :clown: :clown: :clown: hoppas du får en supernice dag ;) |
|
|
| lonne |
| Grattis Steve ! Ta det lugnt med spriten, inför det nya året.;) |
|
|
| Proximus |
| Grattis Stävä jäkla alkis.. puss på dig och hoppas du festar ännu mer när det nya året kommer :tongue2 |
|
|
| St_Andrew |
| Fett GRATTIS :cool: :cool: :cool: |
|
|
| Sand Leaper |
Grattis med dagen Steve!
Now stfu and go drink some more :D |
|
|
| montana |
| oh fan, fylla år på nye/nåa, kul för dig, grattis mannen |
|
|
| verminator |
| grätz stefan :) hva sier du ? hæ hæ hæ, hva sier du???:D :D :D :D |
|
|
|
|