return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מה קורה פה???
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
תגידו לי מה זה פה שכונה?
כל אחד מבקש עצות לגבי כרטיס מסך, מודם שמתחבר לעכוז
מה נסגר איתכם
אולי תפתחו טרד אחד שיעסוק בחלקים למחשבים במקום להציף פה את הפורום המכובד שלנו בזימה ממוחשבת???
Biondo
כן לדעתי זה רעיון מצויין

מודם שמתחבר לעכוז את האמרת גם רעיון לא רע
DjChook
כי רועי הומו מטומטם. ומורן מת

וזה נורא מעצבן אותי שאין מוד בפורום
ראסמי הטרדים האלו היו צריכים לעבור עריכה

אין מה לעשות גיל
ADiSH
אני לא מבין למה זה מפריע לכם?
warpedd_
ראסמממממממי

אבל שאני הצעתי אמרו שלא צריך...
ואדיש אחי זה פורום למוזיקה אלקטרונית
זה שנעזרים פה פעם ב.. לעזרה זה לא אומר שכל ט'רד שני יהיה על משהו לא קשור
בנוסף זאת סתם הצפה
itamarsan
כן אני גם חושב שגיל צודק
סתם העפתי סתם מבט לעבר הפורום של רדיו בי יו ויש שם ים של ט'רדים ובאלגן אחד שלם
אז בואו לפחות בואו נעשה את זה בצורה יפה....:D :D
ronsh
תכלס זה נכון
נהיה פה שכונה
בו נשמור על הפורום
DjChook
הקטע הוא שלמשל בשביל כל החומרה למחשבים

יש נגיד בפורומים של תפוז, שהם תותחים אחד אחד

בטוח יש פורום חומרה ששמה יש אנשים הרבה יותר מבינים מאיתנו..

אז למה לא לברר שם פרטים :)
HyPeRSoNiC
איך אמרתי היום בבוקר....... רואים שאין מוד
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
כי רועי הומו מטומטם


שששקקקקקקט שם
רועי חמוד מסכן
כולו תקוע בצבא....

skelz
quote:
Originally posted by Tarantula
שששקקקקקקט שם
רועי חמוד מסכן
כולו תקוע בצבא....


חמוד זה נכון
מסכן זה נכון חלקית
תקוע.. מאוד לא נכון

תוקעים אותו
אאאאאאא
NyKoN
כוס עמאק חן דבר עם סוואמפר שיסדר לך כבר מוד

נכנסתי לפה אתמול הייתי בהלם מהשוק שרץ פה..
:/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement