|
מה קורה פה???
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
תגידו לי מה זה פה שכונה?
כל אחד מבקש עצות לגבי כרטיס מסך, מודם שמתחבר לעכוז
מה נסגר איתכם
אולי תפתחו טרד אחד שיעסוק בחלקים למחשבים במקום להציף פה את הפורום המכובד שלנו בזימה ממוחשבת??? |
|
|
| Biondo |
כן לדעתי זה רעיון מצויין
מודם שמתחבר לעכוז את האמרת גם רעיון לא רע |
|
|
| DjChook |
כי רועי הומו מטומטם. ומורן מת
וזה נורא מעצבן אותי שאין מוד בפורום
ראסמי הטרדים האלו היו צריכים לעבור עריכה
אין מה לעשות גיל |
|
|
| ADiSH |
| אני לא מבין למה זה מפריע לכם? |
|
|
| warpedd_ |
ראסמממממממי
אבל שאני הצעתי אמרו שלא צריך...
ואדיש אחי זה פורום למוזיקה אלקטרונית
זה שנעזרים פה פעם ב.. לעזרה זה לא אומר שכל ט'רד שני יהיה על משהו לא קשור
בנוסף זאת סתם הצפה |
|
|
| itamarsan |
כן אני גם חושב שגיל צודק
סתם העפתי סתם מבט לעבר הפורום של רדיו בי יו ויש שם ים של ט'רדים ובאלגן אחד שלם
אז בואו לפחות בואו נעשה את זה בצורה יפה....:D :D |
|
|
| ronsh |
תכלס זה נכון
נהיה פה שכונה
בו נשמור על הפורום |
|
|
| DjChook |
הקטע הוא שלמשל בשביל כל החומרה למחשבים
יש נגיד בפורומים של תפוז, שהם תותחים אחד אחד
בטוח יש פורום חומרה ששמה יש אנשים הרבה יותר מבינים מאיתנו..
אז למה לא לברר שם פרטים :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| איך אמרתי היום בבוקר....... רואים שאין מוד |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
כי רועי הומו מטומטם |
שששקקקקקקט שם
רועי חמוד מסכן
כולו תקוע בצבא.... |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Tarantula
שששקקקקקקט שם
רועי חמוד מסכן
כולו תקוע בצבא.... |
חמוד זה נכון
מסכן זה נכון חלקית
תקוע.. מאוד לא נכון
תוקעים אותו
אאאאאאא |
|
|
| NyKoN |
כוס עמאק חן דבר עם סוואמפר שיסדר לך כבר מוד
נכנסתי לפה אתמול הייתי בהלם מהשוק שרץ פה..
:/ |
|
|
|
|