return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Wat gaan we vanavond allemaal doen?
View this Thread in Original format
Blik
Gaan we vanavond feesten, relaxed thuiszitten, naar de kroeg, vuurwerk afsteken etc.

Ik ga rond 7 uur naar Tilburg, naar de kroeg (De Bolle op het Piusplein). Zal waarschijnlijk tot een uur of 7 duren dus ik denk dat ik morgen wel een flinke kater zal hebben.

Wat gaan jullie allemaal doen?

Alvast een gelukkig 2004 gewenst allemaal!!
basvh
Als het goed is ga ik met snitz naar een feestje in het dorp. Niks speciaals eigenlijk. wordt waarschijnlijk een erg zatte bedoeling. Het liefst was ik naar Awakenings gegaan, maar geen geld. En achteraf maar goed dat ik geen kaartje gekocht heb want heb een ing pijn in me knie.

Iedereen een goede jaarwisseling gewenst!!!
ahp2002
Eerst ga ik de hele dag lachen om een nieuwe site die ik ontdenkt heb: www.lekkereborsten.nl (oftewel rate my boobs). Vooral de reacties op de foto's zijn "priceless"

En vanavond naar Club More met Roog, Joost van Bellen en nog een aantal funky dingetjes.

happy nye!
Menno
Heb een aantal weken geleden besloten om naar de HMH te gaan. Het is niet mijn favoriete muziek, maar aangezien er weinig leuke Trance feesten zijn vanavond ga ik lekker stampen :)
Ik zal voornamelijk in de kleine zaal staan omdat daar wat betere muziek gedraaid wordt. (Dave 202 onder andere)

Iedereen veel plezier en kijk uit met vuurwerk :p
Optimus
me volvreten aan oliebollen, olé!
Freezel
Zit eerst bij familie tot een uur of 2, beetje hangen en vuurwerk afsteken. Daarna naar vrienden toe waar we verder gaan met oud en nieuw vieren en ondertussen muziek draaien :)
AlFerox
beuqen!!

en rotjes afsteken! :tongue3
jp
zuipen, vara kijken, zuipen, rellen in floradorp, zuipen, gelukkig nieuwjaar wensen, zuipen, slapen, koppijn
Asperge
tot middernacht ff thuis voleten en daarna bij wat vrienden langs en dan zien we wel wt we gaan doen:p
magrec
pff iig tot 00:00 bij pa en ma en daarna weet ik niet wat ik ga doen.

SnuggLe
Lachen om de grappen van Lebbis en Jansen.
Nu zo eten bij vrienden (/oud huisgenoten), daarna op mijn oude flat met oud flatgenoten BasD plagen :p
Dan kansloos bier drinken hier in de VB, waar ze geen entree hebben en een biertje 90 eurocent is.
Cosmic
quote:
Originally posted by jp
zuipen, vara kijken, zuipen, rellen in floradorp, zuipen, gelukkig nieuwjaar wensen, zuipen, slapen, koppijn

Exact!

(Behalve dat rellen dan:D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement