|
I'm Back!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
אני אכתוב את ההודעה החודשית שלי,
ברוך השב אח שלו
אז מה אתה כן עושה עכשיו?
דרך אגב אם עוד לא רשמתי פה
אז אני בקרייה
בעתכ"א סדיר
אם משהו בסביבה
תבואו להגיד שלום :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sniper
כמה טוב לחזור הביתה!!!:]]
אלונוש - אני תמיד זמין באי סי קיו ואם לא באיסי קיו יש לך ת'סלולרי שלי
צ'וקי - כמה כיף לדעת שאני לא היחיד שחושב שיש לך קול סקסי.. אני מתגעגע אליו..:]
רונן - אחי לא רע לי בבית ליד אני לא יכול לבקש יותר מזה.. ואם אני יבקש זה יחשב לחוצפה.. ואני מסתפק בינתיים במה שיש אבל מנסה לארגן יומיות.
אליאור - שוב פעם תודה תודה תודה:]
אלי,עודד - תודה רבה גם לכם:]
כמה טוב לחזור הביתה:]]
חחחחח |
אח שליייייייייייייייייייי
תזכיר לי מה בסוף התפקיד שלך...
ואני גם בבית ליד אז איפה אתה שם.?
נחל
צנחנים
משטרה צבאית.?
שב"כ..?:stongue:
הקיצר אחי דבר איתי...
אני עושה 5-9 עם שבת ל-6 בערך...
ושבוע הבא אני חוזר ל5 ימים בבסיס אז נראה את אלעד בן דוד המפורסם (בטח איזה עבריין עם שרשר לפי השם :crazy: :crazy: :crazy: ) |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך השב אח של אח של אח שלו!!
יש איתי אחד באוהל שקוראים לו אלעד והוא מזכיר אותך בפרצוף... קטע מטורף :D |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח ברוך הבא אחי
ורועי
יש איתי אחד בבצפר קוראים לו רועי והיד שלו מזכירה את שלך איזה קטע מטורף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חחח ברוך הבא אחי
ורועי
יש איתי אחד בבצפר קוראים לו רועי והיד שלו מזכירה את שלך איזה קטע מטורף |
וואי איזה קטע מטורף...
אני כולי מרטיב במכנסיים בזמן שאני קורא את השורות האלה...
אני נראה לך כמו איזה בנאדם שזה מעניין אותו?!?! :rolleyes: :disbelief |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי איזה קטע מטורף...
אני כולי מרטיב במכנסיים בזמן שאני קורא את השורות האלה...
אני נראה לך כמו איזה בנאדם שזה מעניין אותו?!?! :rolleyes: :disbelief |
לא אבל אתה בהחלט נראה כמו בן אדם שלא היה לו פשוט קצה של מושג מה לרשום בפוסט... אז הוא סתם כתב פוסט משעמום :p ...
קוראים לזה ספאמר..לא.?? :rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
לא אבל אתה בהחלט נראה כמו בן אדם שלא היה לו פשוט קצה של מושג מה לרשום בפוסט... אז הוא סתם כתב פוסט משעמום :p ...
קוראים לזה ספאמר..לא.?? :rolleyes: |
צודק אחי
בידיוק ראיתי מה שהוא כתב אז הבאתי בכיתוב
לא נורא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
לא אבל אתה בהחלט נראה כמו בן אדם שלא היה לו פשוט קצה של מושג מה לרשום בפוסט... אז הוא סתם כתב פוסט משעמום :p ...
קוראים לזה ספאמר..לא.?? :rolleyes: |
אני חולק עליך...
אני צריך לחזור אחרי שבועיים מפרכים בצבא ולקרוא כאלה זיינו שכל?
אז יש עוד מישהו שקוראים לו רועי... ויש לו יד גדולה... כולי מלא רגש
אני אפילו על סף הזלת דמעה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
לא אבל אתה בהחלט נראה כמו בן אדם שלא היה לו פשוט קצה של מושג מה לרשום בפוסט... אז הוא סתם כתב פוסט משעמום :p ...
קוראים לזה ספאמר..לא.?? :rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני נחלוואי אחי.:]
אני בשלישות של הנחל
והתפקיד שלי הוא
מש"ק כח אדם, ת'יודע כל אלו שנפלטים או עוברים מגדוד לגדוד עוברים דרכי וכו'.. ראסמי עבודה שעושה כאב ראש כי תמיד יש לך חיילים שמזיינים בשכל
איפה אתה אחי???
ואני לא ערס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ובמיוחד לא עם שרשר!!!
ואגב שבוע הבא אני לא יהיה ביכלל בבסיס כי יום ראשון יש לי הפניה, ושני עד חמישי אני בנופש באשקלון שלא הכי בא לי לצאת |
|
|
| Sm0keMachine |
סחטיין אחי הסתדרת טוב אני רואה..
אתה מש"ק שלישות שם לא?
נראה לי תפקיד סבבה, וגם ישך כומטה נחמדה :D
רועי למשל יצטרך לצעוד עשרות קילומטרים למענה.........:rolleyes:
ואני בטוח שאם אתה רוצה לצאת יומיות אתה תקבל את זה בסופו של דבר..
אגב, הייתה לי אפשרות לעשות 5-9 ולקבל קיצור שירות של לפחות 8 חודשים וויתרתי על זה (בינתיים) :)
- להיות מאבטח מתקנים בבסיס שלי..... |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל ירון... בפעם המאה... כותבים את זה כומתה!!
עכשיו טוב לראות שיש פה עוד נחלאווים :D
תגיד אלעד... יש מצב אולי אתה תגיע לבא"ח נח"ל בקרוב?
אם כן שים לי איזה טלפון אני יבוא לפגוש אותך שם!! |
|
|
|
|