return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
I'm Back!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל ירון... בפעם המאה... כותבים את זה כומתה!!




וואלה....:rolleyes:
Sniper
חח ירון אחי זה תפקיד סבבה.. אבל כמו שרשמתי זה כאב ראש אחד גדול!!!
ורועי שבוע הבא אני בעיקרון בנופש, אני לא ממש רוצה לצאת האמת.
אבל המפקד שלי יהיה בבאח יום רביעי אני חושב.."]

בא נגיד שאם תחליט שאתה יוצא מקרבי אתה תבוא למשרד שלי ואני יוכל לארגן לך משהו טוב:]

חחחח


אה וירון, אני מוכן להיות מאבטח מתקנים אפילו שזה חרא תפקיד
אבל קיצור ביותר מ8 חודשים ובנוסף 5 9
מ-ט-ו-ר-ף!!!!
הלוואי עליי!@#$
oDrori2
אחי, אתה משרת בבסיס שממש על בית ליד או בבסיס ע"ש מוטה גור?

כי אח שלי במוטה גור אז אם אתה שם חפש איזה ישי דרורי :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ורועי שבוע הבא אני בעיקרון בנופש, אני לא ממש רוצה לצאת האמת.
אבל המפקד שלי יהיה בבאח יום רביעי אני חושב.."]

בא נגיד שאם תחליט שאתה יוצא מקרבי אתה תבוא למשרד שלי ואני יוכל לארגן לך משהו טוב:]


אני לא יבוא למפקד שלך... אני אומר שאם אתה נמצא מתישהו בבא"ח תרים טלפון ואני יבוא לפגוש אותך...
וטוב לדעת שהתחת שלי מכוסה אם אני רוצה לצאת מקרבי :D
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני נחלוואי אחי.:]
אני בשלישות של הנחל

והתפקיד שלי הוא
מש"ק כח אדם, ת'יודע כל אלו שנפלטים או עוברים מגדוד לגדוד עוברים דרכי וכו'.. ראסמי עבודה שעושה כאב ראש כי תמיד יש לך חיילים שמזיינים בשכל

איפה אתה אחי???
ואני לא ערס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ובמיוחד לא עם שרשר!!!
ואגב שבוע הבא אני לא יהיה ביכלל בבסיס כי יום ראשון יש לי הפניה, ושני עד חמישי אני בנופש באשקלון שלא הכי בא לי לצאת


אהלן אהלן
נחלוואי.... בן זונה אין הרבה הליכה...
אני צריך ללכת עד לשלישות של הצנחנים כל הזמן.. אני בפלחיק שם...
תגיד איפה השלישות של הנחל יושבים.???
אני יודע איפה הפלחיק שלכם איפה הפלסר איפה הפלחהן ואיפה הפלנט..
אתם קרובים לחדר אוכל שליד השג.? אם כן ססססעמק רבע שעה הליכה כדי לראות אותך... וזין מה דווקא בשבוע שאני בבסיס אתה לא שם..

אהה ועודד כן זה הבסיס על שם מוטה גור ואני שם כבר כמעט שנתיים (ממרץ 02 פאקקקק... זה כבר המון זמן)

אז יאללה חברים נסיים בברכת עד מתי????????????

נוב 01
עוד 10 וחצי חודש למאניייק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אז יאללה חברים נסיים בברכת עד מתי????????????

נוב 01
עוד 10 וחצי חודש למאניייק


חחחחח מזכיר לי שהלכתי עם חבר שלי באיזה הפסקה שהיה לנו והנשק היה מאחורי הגב כזה ולא מקדימה
אז איזה מפקד קלט את זה וצעק עלינו ואז הביא לנו עונש להסתובב עם הנשק בהכתף כל הזמן... זה היה יום שישי שעבר לפני הנוהל שבת...
קיצר... אני בא אל המפקד אחרי כמה שעות ועושה לו
עד מתי אנחנו צריכים ללכת ככה
ההוא עושה לי מה זה?!?! מה אמרת!? חטף קריזה ואז אמר שבגלל שאמרתי את זה הוא לוקח לי את הרצועה
אז הסתובבתי בלי הרצועה של הנשק בהכתף... ואז חבר שלי עבר ליד המפקד והמפקד שאל אותו אתה יודע למה לקחתי לרועי את הרצועה?
אז חבר שלי עונה לו כי רועי אמר עד מתי... המפקד חטף שוב קריזה ולקח גם לו את הרצועה
זה היה כזה מצחיק!!!!!

עלק אסור להגיד עד מתי :stongue:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Sniper



אה וירון, אני מוכן להיות מאבטח מתקנים אפילו שזה חרא תפקיד
אבל קיצור ביותר מ8 חודשים ובנוסף 5 9
מ-ט-ו-ר-ף!!!!
הלוואי עליי!@#$


אני יודע שזה נשמע טוב..
אני עדיין שוקל את זה...
אני יודע שאם אני לא יקח את זה אז אני יצטער על זה מתישהו.......

אבל מצד שני, זה לשמור כל השירות שלך ולבוא לצבא בשביל לסבול..
לשמור 8 שעות ביום באיזה בוטקה לייד איזה חורשה בבסיס..אפשר להתחרפן!
וכרגע אני עושה בית זונות, אני תכלס בא לצבא ומעביר את הזמן בסבבה..
Sniper
חחחח רועי שהייתי בקורס איזה אחד קיבל תלונה וכמעט משפט על זה שהוא קרה לאחד אחר בקורס צ'ונג... זה היה ממש מצחיק
לך תבין תצבא המטומטם הזה

בכל אופן אילן השלישות זה שאתה ניכנס בש.ג אז אתה לוקח שמאלה לאגף בינוי שם, ואז יש מלא עצים כזה, אתה ניכנס לשם ורואה כמה ביניינים מפגרים כאלה שעומדים להתפרק, אז זה שם חחחח
:]
וכן אחי אני ליד הש.ג כמו שהבנת:]
אין הרבה הליכה.

ממממממממ
עודד איפה אחיך נמצא בבסיס?? מה הוא עושה?
??

ירון - אני יודע שזה מבאס תחת, אבל תחשוב כמה טוב זה יכול להיות חחח
שמונה שעות שמירה ביום ואז אתה פשוט חופשי!!! אין יותר מה לעשות הולך הביתה!@1#@ ותחשוב שאתה עושה את זה 5 ימים ואז אתה עושה מה בראש שלך 9 ימים!!!!!!
והכי טוב זה שמקצרים לך ת'שירות!!!!!!!!!!!!!
יואוווו כמה הייתי שמח לקבל כזה ג'וב!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Sniper

ירון - אני יודע שזה מבאס תחת, אבל תחשוב כמה טוב זה יכול להיות חחח
שמונה שעות שמירה ביום ואז אתה פשוט חופשי!!! אין יותר מה לעשות הולך הביתה!@1#@ ותחשוב שאתה עושה את זה 5 ימים ואז אתה עושה מה בראש שלך 9 ימים!!!!!!
והכי טוב זה שמקצרים לך ת'שירות!!!!!!!!!!!!!
יואוווו כמה הייתי שמח לקבל כזה ג'וב!


נראה לך?
צריך להשאר בבסיס לכוננות כאילו..
עזוב, מה שמחרפן אותי זה שאתה לבד עם עצמך ככה 8 שעות..בקור..בחום..
אתה יוצא מהצבא מטורף :)
oDrori2
אח שלי פלס"ר נח"ל ... אבל הרבה בחברון בזמן האחרון

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by oDrori2
אח שלי פלס"ר נח"ל ... אבל הרבה בחברון בזמן האחרון


כאילו דהההה......
לוחמים לא מבלים הרבה מזמנם בצה"ל בבסיס הבית...
או במקרה הזה בית ליד
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
נראה לך?
צריך להשאר בבסיס לכוננות כאילו..
עזוב, מה שמחרפן אותי זה שאתה לבד עם עצמך ככה 8 שעות..בקור..בחום..
אתה יוצא מהצבא מטורף :)


שב עם איזה דיסקמן או משהו
או שתסדר שם טלויזיה ואז הכל טוב
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement