return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Rokers slaan terug in 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
ahp2002
Was die roker toevallig Donna? :haha:
Kakao
Een conducteur wist mij te vertellen dat hij die boetes uit kon delen. Niet de politie. Iets van 46 euro ofzo is de boete meen ik, flink bedrag.

Lekker debiel om daar iemand klappen voor te verkopen trouwens. Heb er van de week ook nog wat tegen gezegd tegen iemand dat ie niet in de trein mocht roken. Dat kan blijkbaar bij sommige mensen niet ofzo.
magrec
quote:
Originally posted by Kakao
Een conducteur wist mij te vertellen dat hij die boetes uit kon delen. Niet de politie. Iets van 46 euro ofzo is de boete meen ik, flink bedrag.

Lekker debiel om daar iemand klappen voor te verkopen trouwens. Heb er van de week ook nog wat tegen gezegd tegen iemand dat ie niet in de trein mocht roken. Dat kan blijkbaar bij sommige mensen niet ofzo.


Dat is toch de trend van afgelopen jaren. Bemoei je vooral niet met de zaken van een ander want voor je het weet lig je in het ziekenhuis.
Little Theseus
Vette , ik lach me rot!
Sommige rokers zijn helemaal ontspoord!
Ik heb me dr maar bij neergelegd - je doet er toch niks tegen en er zijn genoeg plekken waar je wel kan roken. Toch jammer - als ik ooit weer met de trein ver het land door moet baal je behoorlijk dat je niet lekker kan roken.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Het is nu dan verboden, maar was het niet zo dat het eerst nog een periode gedoogd wordt?


Das weer echt NL. Ga toch weg man met dat gedogen :S Daar wordt ik nu echt gek van. Stond vandaag een heel artikel over op de voorpagina van de Volkskrant.
Teknikol
Natuurlijk niet goed van die man met de sigaret. Maarja je leest weer opmerkingen als "asociale kutrokers" en "sommige rokers zijn echt ontspoord" die nergens op slaan, alsof rokers ontoerekeningsvatbaar zijn ofzo :s
MaGiK54
quote:
Originally posted by Rudy
asociale k@#&%(* rokers


Dank u, beetje kort door de bocht hé. Voel me nu gediscrimineerd :D

Asociale @$#@$#$ anti-rokers :toothless

Verders over de berichtgeving, tis een schande die gozer moeten ze een tijdje opsluiten voor zijn gedrag. Maar ja het schijnt dat je tegenwoordig niemand meer op zijn gedrag mag aanspreken.

Nu nog wachten op de eerste dode in de trein. Als ze boetes gaan uitdelen, verwacht ik rellende mafkezen in de trein.
New Wave
quote:
Originally posted by Raymond
Riep onze linkse socialist.....


Jezus man, wat ben jij dan? een rechtse rukker? zo'n tyfus nazi? Rot op met die opmerkingen man, je bent toch geen kleuter meer.

Over het bericht:

Ik vind dit echt super triest van die rokende gast...opsluiten die gozer!
Jimmy
Echt een dom idee dit, het was toch eerst veel beter met gescheiden coupé's? Nu ga je dit soort incidenten veel meer krijgen, want als niet-roker weet je niet of er in jou coupé gerookt gaat worden of niet. Want reken er maar op dat mensen er zich niet aan zullen gaan houden, waardoor er misschien in elke coupé wel iemand zit te roken. De conducteur is natuurlijk te schijterig om er iets van te zeggen.

Stupid!:whip:
Kakao
Is het opheffen van de rookcabines in treinen niet vanwege het recht op een rookvrije werkplaats?

jp
Pruim- of snuiftabak is de oplossing :D

Maar goed, sommige mensen worden nu eenmaal erg agressief als ze hun peuk niet kunnen roken wanneer ze dat willen.

Dus de NS mag bij de verhoging van de tarieven wel gratis nicotinepleisters uitdelen...
sndh
quote:
Originally posted by Jimmy
Echt een dom idee dit, het was toch eerst veel beter met gescheiden coupé's? Nu ga je dit soort incidenten veel meer krijgen, want als niet-roker weet je niet of er in jou coupé gerookt gaat worden of niet. Want reken er maar op dat mensen er zich niet aan zullen gaan houden, waardoor er misschien in elke coupé wel iemand zit te roken. De conducteur is natuurlijk te schijterig om er iets van te zeggen.

Stupid!:whip:


ach, de laatste conducteurs met een beetje lef over worden zo eens in de zoveel tijd in elkaar getrapt...zo stom is dat nog niet lijkt me!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement