|
Rokers slaan terug in 2004
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Vechtpartij na roken in de trein
Uitgegeven: 2 januari 2004 06:48
LEEUWARDEN - Het rookverbod in onder meer de treinen met ingang van 1 januari leidde op nieuwjaarsdag al tot een flinke vechtpartij in de intercity tussen Leeuwarden en Zwolle. Daarbij moest een persoon in het ziekenhuis worden opgenomen.
Een passagier van de intercity Leeuwarden-Zwolle maakte een opmerking over het roken van een sigaret in de trein. De roker sloeg hem toen direct in het gezicht, waarbij de persoon een gebroken neus opliep. Drie vrienden schoten de man te hulp en belaagden de roker. Hierdoor raakten nog twee mensen lichtgewond.
De politie hield de vier personen in Zwolle aan. Daar kon het slachtoffer met de gebroken neus naar het ziekenhuis toe. |
|
|
| Rudy |
| asociale k@#&%(* rokers |
|
|
| franzelare |
| wat een debiel!! |
|
|
| raoel |
Benieuwd of dergelijke incidenten nu meer gaan voorkomen.
Vandaag was ik een in Eindhoven, daar liep ook iemand rokend het station binnen en aan de andere kant er weer uit.
Niemand die er iets van zei ook niet het NS personeel die vlak langs hem af liepen. Waarschijnlijk heeft hij er zelf helemaal niet bij nagedacht en ook het NS personeel heeft dat verbod denk ik niet echt in het hoofd zitten.
Er zal ook niemand zijn die er daar last van heeft, maar in de trein zelf zou ik me er ook aan storen en er iets van zeggen. |
|
|
| Blik |
| zeer asociaal, meteen de gevangenis in met zulk soort mensen. Het slaat toch nergens op dat je iemand een gebroken neus slaat voor zoiets |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by AlFerox
en terecht !!! |
Riep onze linkse socialist.....
Maargoed dat ik die gast niet tegen kwam, die 3 jaar Thai-Boxen kan dan zijn vruchten afwerpen :D |
|
|
| Dj Lex |
| Het is nu dan verboden, maar was het niet zo dat het eerst nog een periode gedoogd wordt? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Het is nu dan verboden, maar was het niet zo dat het eerst nog een periode gedoogd wordt? |
volgens mij krijg je in de eerste maand geen boete, maar een waarschuwing. |
|
|
| Ding Chavez |
| Tot 1 februari worden er alleen waarschuwingen uitgedeeld ja, daarna ook boetes. Maar het was geloof ik ook nog niet helemaal duidelijk wie die boetes moet gaan opleggen, de politie zegt dat de NS het gaat doen, de NS zegt dat de politie het zal gaan doen... |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Raymond
Riep onze linkse socialist.....
Maargoed dat ik die gast niet tegen kwam, die 3 jaar Thai-Boxen kan dan zijn vruchten afwerpen :D |
jij bent echt stoer man!! |
|
|
|
|