return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Wie heeft er een Wanadoo/Casema breedband kabel premium internetverbinding?
View this Thread in Original format
Dago "B" Duck
Zijn er mensen die een Wanadoo/Casema broadband cable premium internetabonnement hebben. Ik heb zelf een gewone kabelaansluiting van Wanadoo, maar heb sinds kort de mogelijkheid om over te stappen. Aangezien ik al 2 jaar ellende heb met dit abonnement, veel tragere verbinding dan belooft, vaak storingen en slechte service, wil ik even weten hoe de kwaliteit en snelheid is van Broadband Cable Premium. Wie kan me wijzer maken?

Dago
DJ_Siesta
sodemieter nu eens op met van die domme threads
Blik
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
sodemieter nu eens op met van die domme threads


rustig jongen...........dit is gewoon een thread waarin die om advies vraagt, kan geen kwaad........

sorry ik kan je niet helpen.....ik zit bij @home en ben zeer tevreden......
TranceFool
Met deze thread is toch niets mis? Dago niet reageren, we gaan et gezellig houden:D .

Maaruh, sorry ik kan je ook nie helpen, andere mensen vast wel. Want er wordt hier vaak genoeg gepraat over kabelaansluitingen en ADSL.
Dago "B" Duck
quote:
sodemieter nu eens op met van die domme threads


Waar mag ik het wel over hebben?
TranceFool
O jee, daar gaan we.

Ik weet een goed onderwerp he: laten we het hebben over het overstappen van een kabelaansluiting van Wannadoo, naar een Wanadoo/Casema broadband cable premium internetabonnement, dat lijkt mij een goed onderwerp voor deze thread :D
Dago "B" Duck
Maak je niet te druk Trancefool. Ik heb toch ook niet meer in de "welbekende thread" gereageerd. Ik open ook netjes een nieuwe thread voor een nieuw onderwerp. Alles chill ;) ;) ;)
TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Maak je niet te druk Trancefool. Ik heb toch ook niet meer in de "welbekende thread" gereageerd. Ik open ook netjes een nieuwe thread voor een nieuw onderwerp. Alles chill ;) ;) ;)

Ik ben ook nie bang, ik voorkom alleen maar dat er precies hetzelfde gebeurd als in de vorige thread;)
Blik
aangezien de mod de zaak heeft goedgekeurd heb je niks om je zorgen over te maken......:p

nu maar hopen voor je dat er iemand die aansluiting heeft
Dago "B" Duck
Ja, is @home wel ok? Wat voor snelheden haal je daar? Zijn die de hele dag zo'n beetje constant of is dat ook afhankelijk van het tijdstip? Ik heb begrepen dat je bij meerdere provider ADSL kan nemen. Zit daar nog verschil in? Ik ben waarschijnlijk wel van plan uiteindelijk ADSL te nemen, zodat ik van de Casema ben verlost, maar ik denk dat dat pas over een half jaartje kan ofzo. In de tussentijd hoop ik dat breedband kabel een oplossing is.

DJ_Siesta
oke oke ik liep iets te hard van stapel.
maare ik ga tog ook niet over alles een thread maken...

noujah

GreetZ GERRIT!!
Blik
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Ja, is @home wel ok? Wat voor snelheden haal je daar? Zijn die de hele dag zo'n beetje constant of is dat ook afhankelijk van het tijdstip? Ik heb begrepen dat je bij meerdere provider ADSL kan nemen. Zit daar nog verschil in? Ik ben waarschijnlijk wel van plan uiteindelijk ADSL te nemen, zodat ik van de Casema ben verlost, maar ik denk dat dat pas over een half jaartje kan ofzo. In de tussentijd hoop ik dat breedband kabel een oplossing is.


je hebt soms wel eens eventjes dat die langzaam is, maar met downloaden haal ik de 200 kb/sec best wel vaak, bij de FTP van DJ_Siesta haal ik de 275 kb/sec.......over het algemeen is @home gewoon een goede provider.........over ADSL weet ik niks
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement