|
Pfff heel dicht bij 10 miljoen
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Goed iedereen hoopt een keer 10.000.000 te winnen maar ja als blijkt dat de plek waar jij altijd je staatsloten koopt het lot heeft verkocht waar de 10 miljoen op is gevallen dan denk je toch van damn ik had dit jaar er wel kans op zeg :( :p
Maar goed wel grappig dat de 10 miljoen van de staatsloterij hier in het dorp is gevallen. Kun je een leuk dorpsfeestje voor geven :D |
|
|
| jp |
Je had toch het verkeerde eindcijfer gekozen :p
7,50 heb ik trouwens 'gewonnen' met 3 halve loten :( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by jp
Je had toch het verkeerde eindcijfer gekozen :p
7,50 heb ik trouwens 'gewonnen' met 3 halve loten :( |
Ik had verkeerde eindcijfer ja maar mijn pa niet (toch leuke erfenis want hij is zo zo zuinig dat er veel geld zal overblijven :p );) |
|
|
| Blik |
wij zaten 1 cijfertje van 450 euro af
wij hadden volgens mij het meest trieste eindcijfer (3), in totaal 4 prijzen op gevallen |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik had voor het vierde jaar achter elkaar niks :whip: ! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
wij zaten 1 cijfertje van 450 euro af
wij hadden volgens mij het meest trieste eindcijfer (3), in totaal 4 prijzen op gevallen |
Ik had ook die tering 3. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik had voor het vierde jaar achter elkaar niks :whip: ! | :rolleyes: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik had verkeerde eindcijfer ja maar mijn pa niet (toch leuke erfenis want hij is zo zo zuinig dat er veel geld zal overblijven :p );) |
en had je pa de rest ook goed dan :eyes: :conf: :eek:
Vorig jaar is die prijs trouwens een paar kilometer van mijn huis af uit de lucht gepleurd. Kende die lui verder alleen niet dus dat schiet ook niet op :p . |
|
|
| raoel |
Ik win elk jaar wat!
Ik koop namelijk geen loten ;) |
|
|
| Optimus |
Mama heeft 10 euro "gewonnen".
(2,50 verlies dus:rolleyes: ) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
en had je pa de rest ook goed dan :eyes: :conf: :eek:
Vorig jaar is die prijs trouwens een paar kilometer van mijn huis af uit de lucht gepleurd. Kende die lui verder alleen niet dus dat schiet ook niet op :p . |
Ook al zou je ze kennen, denk je ECHT dat je wat mee zou krijgen?
Beetje kansloos je hand op houden.
"Heb je geld, krijg je vrienden" Bleergh. Mensen die dan ineens mijn vriend zouden willen zijn of wat dan ook zouden echt heel hard de kolere mogen krijgen. |
|
|
| Optimus |
| WIe wil mijn vriendje zijn? Jullie mogen ook profiteren van die 10 euro hoor:D |
|
|
|
|