|
הקהל הישראלי - והפעם: מה זה קורה פה???
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
כתבה שניה בסדרה חחח
אחרי שכבר טחנו פה את כל הסיפור על זה שהישראלים לא מבינים מהחיים שלהם בכל מה שקשור בסצנה (יש דבר כזה בכלל??) עלה לי משהו אחר בראש
אין לי מושג מה קורה במקומות אחרים אבל נראה לי שרק פה הולך חזק כל הקטע של הדרבוקות מחיאות כפיים ותופים
יענו כל הגבי וגס רמיקס
caliente tobreros ושות |
|
|
| DjChook |
חחחחחחח שהייתי בגת רימון בסילבסטר זה היה השיא
היו שני אולמות
עכשיו בוא נגיד שלפחות 3 שירים אני זוכר אישית ששמו בשני האולמות
איך מקום שמכבד את עצמו גורם לדבר כזה לקרות ?
לא אמורה להיות חלוקה של אזורים ?
הכי באסה שלקראת שהלכנו כי היינו סחוטים באיזה 3
(מה לעשות ...זקנים)
אז הוא התחיל לשים קלאב טראנס
וגם, מה הוא שם ?
LIQUID SKIES
נאאאא
נ.ב. הפוסט הזה בתכלס היה כי אני מסכים איתך
ופעם בכמה שירים הוא שם את
CALIB
איך שקוראים לזה
שכולם ימחאו קצת כפיים.. והעיף לשיר אחר |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DjChook
LIQUID SKIES
|
הולך חזק הדבר הזה
אפרופו דברים נצחיים..
יום רביעי-סילבסטר
מסיבה בשפיים
השעה: 12 וחצי בלילה, הקהל באסטזה
ואז פתאום
טיטיטהטהטהטהדדידידטהדטדיהדה
משהו מזהה??
רמז:SANDSTORM
:nervous: :nervous: :nervous: :wtf: :wtf: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by warpedd_
הולך חזק הדבר הזה
אפרופו דברים נצחיים..
יום רביעי-סילבסטר
מסיבה בשפיים
השעה: 12 וחצי בלילה, הקהל באסטזה
ואז פתאום
טיטיטהטהטהטהדדידידטהדטדיהדה
משהו מזהה??
רמז:SANDSTORM
:nervous: :nervous: :nervous: :wtf: :wtf: :nervous: :nervous: :nervous: |
וואלה אחי גם אני הייתי בשפיים בסילבסטר הייתי בשוק לשמוע את השיר נוסטלגיה הזה
ועוד משהו
לא יודע למה יש כל כך הרבה מוזיקה "שחורה" במועדונים אותי זה מרדים
התעוררתי רק ששמעתי את
dark beat ,appriciate me, sandstorm,tutim(crystal lake)
וכדומה... |
|
|
| ronsh |
| נקווה לימים טובים יותר.. |
|
|
| H.A. |
פה הולך בעיקר דאנס, מה נקרא "האוס כוסיות" בפי העמחה.
כן, זה מרקיד בנות, אבל זה נורא נורא משעמם לשמוע את אותם דברים מתחילת התיכון ועד עכשיו (כשאני לפני גיוס))
אחרי זה כשרוצים להתקדם, עושים את זה במעבר חד ולא ברור ל-
Psy Trance
די ברור שהרחבה מתרוקנת...
מה עם
Club Trnace?
פה באזור לא שמעו על זה ולא יודעים מזה...
המצב עגום
:rolleyes:
יהיה טוב
:) |
|
|
| DjChook |
אין מה לעשות
שיש מסיבה ב
TLV
של פלייבוי
והמוזיקה היא
80S
ואז דיג'י אחר ששם
RAP |
|
|
| KrazyDJs |
מצבנו עגום בארץ..
מה לעשות ?
אבל כמה אפשר להתלונן ?
כמו זקנות אנחנו כל חודש
מעלים את אותו ת'רד שחרא בארץ בסצינה..
די, אולי ? :\
בואו אולי ננסה לעשות משהו עם זה?
נרים כבר את
ILTA
ונפיץ בארץ ?
נכניס לתודעה של כולם, שכל שיר שיש בו בום בום בום הוא לא טראנס
ושלאסגו זה לא מה שאנחנו רוצים לשמוע במועדונים..
:eyes:
אוי..אני עייף..
עדיין אני צודק :) |
|
|
| warpedd_ |
זה לא ממש היתה הכוונה של הט'רד
התכוונתי לזה שנראה לי אנחנו המקום היחיד שמתלהב מהמקצבים האלה
(מה שהזכרתי קודם)
למה למה למה למה למה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תומר, זה לא בהכרח נכון
עד עכשיו, כל מי שהשמעתי לו טראקים מהמחשב שלי, במקרה הטוב התלהב מאוד, ובמקרה היותר טוב הביא לי דיסק וביקש שאני אמלא אותו
וזה קרה לי עם אפליפטינג, הארד, קלאב, פסיי...... אפילו האוס......
תאמינו לי שהקהל זה לא הבעיה..... הבעיה היא שאין את החשיפה לדברים האלה בארץ.......
אם נחשוף אותם למוסיקה הזאת - הם יאהבו אותה הרבה יותר מהחרא שמשמיעים עכשיו במועדונים......
זאת דעתי לפחות |
|
|
| deluxe |
אני אגיד לכם למה ערסים מתלהבים מהאוס עם כפיים
כי זה מה שהם יודעים לעשות הכי טוב (למחוא כפיים)... ולגבי מי שדיבר פה על "המצב" של הסצינה בארץ... קודם כל תהיו ספציפים. הבעיה היא בגילאים צעירים (נוער - 20). המועדונים תופסים את הקהל הזה כקהל כבוש שיבוא בכל מקרה וגם ככה זה ילדים אז שמים להם להיטים... מה אתם חושבים... שבמסיבות בלמון, למשל או בליינים של מבוגרים יותר יש את אותה מוסיקה? שמה משמיעים דברים אחרים מדיג'אים אחרים. הבעיה היא שהתעשייה הקטנה פה לא קוראת נכון את הנוער. וככה גדל פה נוער שצמא כל הזמן למסיבות טובות אבל מקבל זובור. |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תאמינו לי שהקהל זה לא הבעיה..... הבעיה היא שאין את החשיפה לדברי
האלה בארץ.......
אם נחשוף אותם למוסיקה הזאת - הם יאהבו אותה הרבה יותר מהחרא שמשמיעים עכשיו במועדונים......
זאת דעתי לפחות |
אחי אני חושב אחרת....הקהל בארץ רגיל לחרה שמריצים להם....לכן אם תיתן להם משהוא אחר שהם לא רגילים אלוו הם פשוט לא יבינו מה זה ויתלוננו
רוב המועדונים בארץ לא יכולים ולא רוצים להסתכן בשינוי המוזיקה מי מיין סטרים למשהוא שלא מקובל פה...ביגלל ההפסדים הכספיים ....רק מועדונים גדולים כמו דום ,האומן יכולים להרשות לעצמם להיתקדם....
:( |
|
|
|
|