return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Band of Brothers Promo Mix 2003
View this Thread in Original format
Proximus
Eftersom många börjar upptäcka våran musik och spelande så vill jag slå ett kast för oss själva och säga åt de som vill att ladda ner våran Promo mix som vi gjorde i november (tror jag).

Band of Brothers (band of brorssaaaan) består av moi, Özgür Can och Rouzbeh Delavari och den här mixen kännetecknar vår stil, inte direkt genomtänkt när vi mixade den, för vi hade hållt på att mixa i 5-6 timmar innan men vi knåpa ihop den här. Skivan delades sen ut på en fest vi spelade på. Jag har fortfarande kvar några och kan fortsätta dela ut om någon vill ha den, men mp3 varianten finns och ni är mer än välkomna att ladda ner och ge en kommentar. Sen tjata på alla ni känner att de ska boka oss som main act till någon fest :p

Länkar:
Introduktion
Özgürs Hemsida
Band of Brothers Promo Mix 2003

Tracklist:

TRACKLIST:
01 "Darksides (Thomas Penton remix)" - "Nugen" 01 00:00:00
02 "On a White Day" - "Özgür Can" 01 08:32:59
03 "Strawberry Fields" - "Subsky" 01 14:23:59
04 "Chant" - "Chris Micali" 01 21:24:47
05 "Underwater" - "Indigo Child" 01 29:13:15
06 "Project 3 (Chris Lake Remix) - "Joshua Collins" 01 35:52:53
07 "Beautiful Things (Josh Gabriel Mix)" - "Andain" 01 41:55:49
08 "Surface" - "Panoptic"01 47:58:16
09 "Altogether" - "Petter" 01 54:15:42
10 "Ride" - "Chable & Bonnici" 01 61:45:15
11 "On My Mind (Watkins Tranquility Bass Mix)" - "Futureshock" 01 68:33:59
12 "Way 2 Tite" - "Situation 2WO" 01 74:58:59
zamson
Om ni gillar progressive så bör ni tanka promomixen den e riktigt skön. Har gått varm i cd-spelaren hemma
Proximus
det är gooo musik alltså, bara lyssna, strunta i genrer för 74 minuter och bara lyssna =)
Amplifire
Respect doodies! Ni är klockrena, på alla sätta och vis! Space and beyoooooond!
Zliten
Ja kan bara gratulera... det var faktiskt riktigt bra :D
lonne
Mycket bra mix måste jag säga :=) Tankade ner den den fån dj-promotion
forumet när den låg där. Absolut värd att ladda ner ! För er som inte är så bekanta med ovanstående artister, ge mixen en chans alltid kul att hitta något nytt som man gillar.:)
Sand Leaper
Her var det mye snadder, skal dra ned denne. Takker!
P4z!
lite progg på morgonen tackar jag inte nej till :) tack
SteveTranz4ever
Som jag sa till dig i måndags på Monday Bar... mycket skön mix, har ju själva promo cdn... tanka hem och lyssna säger jag !!! :)
WoberT
blir o dra ner när man kommer hem från jobbet =)

toxr
Riktigt härligt set! Gillar 3, 4 och 5 skarpt, men måste påpeka att tempot på Way 2 Tite är i snabbaste laget ;)
Proximus
Tack för all respons, det värmer i den svenska vinterkylan.

Den sista låten kördes i +8 eller något tror jag, egentligen skulle jag ta sista låten men jag hade ingen idé på vad jag skulle tra så Rouzbeh gled in bara med en snabb låt vald på måfå.. det blev som det blev :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement