return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 3 
Marco V vs. Thrillseekers
View this Thread in Original format
skip
Marco V vai Thrillseekers

kumpi voittaa? kumpaa menette mielummin kuulemaan 28.02?! itse taidan missata ton päivän bileet kokonaan, koska olen sillon mitä todennäköisemmin töissä, mutta itse valitsisin varmaankin thrillseekersin!
GrimReaper
Kyllä se Thrillseekersin puolelle kallistuu koska en jaksa lähteä Tampereelle asti joidenkin K16 teinibileiden takia.. :toothless

Saa nähdä menenkö Thrillseekersiäkään kattomaan koska näin Steven kun hän oli Suomessa viimeksi.
scr
Kallistuu Thrillseekersiin koska sijainti on vähän parempi :)

Toisaalta vois keksiä jonkin kätevän kyyti ratkaisun Tampereelle
MekkaFIN
Marcoa ehkä, kun se on lähempänä!
Mr.Mystery
Ah niin, unohdin Thrillseekersin kokonaan.

Valitsen sen jo ihan pelkästään sijainnin vuoksi.
Airvision
Thrillseekers olis kiikarissa...kun ei toi matkakaan ole pitkä:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
QPS
Juu, kyllä minullakin Thrillseekers vie voiton, lyhemmän matkan ja paremman musan takia ;)... Vaikka olisihan Marco V:kin ollut ihan mielenkiintoinen.
trancegirl79
Thrillseekers! :p
toaster
Kallistuu varmaan kanssa Thrillseekersiin koska:

1) LiQuid loppuu 02
2) LiQuid on Tampereella
3) LiQuid maksaa ~30€ + jatkot 5€ = ihan liikaa

Muuten kyllä tekis mieli enemmän nähä Marco V, mutta kun maksaa bileet niin perkeleesti varsinki ku loppuu jo 02 joten jatkoille on aika pakko lähteä jotka maksaa viel lisää.
afastest
kyllä hallmarkissa pitää käydä, kun on yleensä ollut niin hyvä meininki, eikä maksa liikaa :)

sick_boy_tommy
Mitä Thrillseekersiin tulee, produktiopuolella muutama vakuuttava työnäyte, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään ylistävän heidän dj-osaamistaan. Sen sijaan Marco V, kuolematon idolini, tykittää sekä keikoilla että studiossa.

Marco V @ Mysteryland 2001 on yksi ehdottomista suosikeistani, kuin myös herran väännös Paulin Connectedista.

...ja se Simulatedin taustasyna...aaaahhh!
thomas
tanpere, eipä muuta :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement