|
Marco V vs. Thrillseekers
|
View this Thread in Original format
| skip |
Marco V vai Thrillseekers
kumpi voittaa? kumpaa menette mielummin kuulemaan 28.02?! itse taidan missata ton päivän bileet kokonaan, koska olen sillon mitä todennäköisemmin töissä, mutta itse valitsisin varmaankin thrillseekersin! |
|
|
| GrimReaper |
Kyllä se Thrillseekersin puolelle kallistuu koska en jaksa lähteä Tampereelle asti joidenkin K16 teinibileiden takia.. :toothless
Saa nähdä menenkö Thrillseekersiäkään kattomaan koska näin Steven kun hän oli Suomessa viimeksi. |
|
|
| scr |
Kallistuu Thrillseekersiin koska sijainti on vähän parempi :)
Toisaalta vois keksiä jonkin kätevän kyyti ratkaisun Tampereelle |
|
|
| MekkaFIN |
| Marcoa ehkä, kun se on lähempänä! |
|
|
| Mr.Mystery |
Ah niin, unohdin Thrillseekersin kokonaan.
Valitsen sen jo ihan pelkästään sijainnin vuoksi. |
|
|
| Airvision |
| Thrillseekers olis kiikarissa...kun ei toi matkakaan ole pitkä:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| QPS |
| Juu, kyllä minullakin Thrillseekers vie voiton, lyhemmän matkan ja paremman musan takia ;)... Vaikka olisihan Marco V:kin ollut ihan mielenkiintoinen. |
|
|
| trancegirl79 |
| Thrillseekers! :p |
|
|
| toaster |
Kallistuu varmaan kanssa Thrillseekersiin koska:
1) LiQuid loppuu 02
2) LiQuid on Tampereella
3) LiQuid maksaa ~30€ + jatkot 5€ = ihan liikaa
Muuten kyllä tekis mieli enemmän nähä Marco V, mutta kun maksaa bileet niin perkeleesti varsinki ku loppuu jo 02 joten jatkoille on aika pakko lähteä jotka maksaa viel lisää. |
|
|
| afastest |
| kyllä hallmarkissa pitää käydä, kun on yleensä ollut niin hyvä meininki, eikä maksa liikaa :) |
|
|
| sick_boy_tommy |
Mitä Thrillseekersiin tulee, produktiopuolella muutama vakuuttava työnäyte, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään ylistävän heidän dj-osaamistaan. Sen sijaan Marco V, kuolematon idolini, tykittää sekä keikoilla että studiossa.
Marco V @ Mysteryland 2001 on yksi ehdottomista suosikeistani, kuin myös herran väännös Paulin Connectedista.
...ja se Simulatedin taustasyna...aaaahhh! |
|
|
| thomas |
| tanpere, eipä muuta :) |
|
|
|
|