| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by staz
vågar jag gissa på ett samarbete mellan fokused & godskitchen ;) blir nog detta som blir 2004's svar på FST |
Kan vara så :)
Det blir dock inte lätt om dom ska slå fjolårets FST...det va såååå bra!
Med Rank 1 är dom ju en bit på väg iaf... ;) |
|
|