return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Jurassic Park 3 DOWNLOAD! (niet doen, tis 40 min. en chinees ondertiteld)
View this Thread in Original format
TranceFool
Hehe, hij is nog nie in de bios en ik heb hier al een adresje waar je em kan downen. Dus voor de mensen met kabel of ADSL, veel plezier.
Tis een ftp (uiteraard) gewoon inloggen, geen pass en user en dan gewoon mapje van Jurassic 3.

ENJOY!!!!:D :D :D :D (zal er voor mij niet inzitten, ik ga wel naar de bios:p :p )
HiGH_NrG
Allemaal leuk en aardig hoor...maar waar is de link? :rolleyes:
TranceFool
HAHAHA, sorry, in alle snelheid ben ik die ff vergeten, eeps, foutje, dit is em Enjoy!!

211.112.18.109
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TranceFool
HAHAHA, sorry, in alle snelheid ben ik die ff vergeten, eeps, foutje, dit is em Enjoy!!

211.112.18.109


wow, dat word weer scary morgen, deel 1 was tot nu toe het best, ff afw8en hoe deze het doet

GreetZ GERRIT@@
!_PeTrUs_!
Ff kijken wat voor kwaliteit het is hehe. Hopelijk niet zo'n verknaakte Bios/camcorder opname. Vorige maand wilde ik ook Tomb Raider downen en bleek het een of andere HP te zijn... Altijd leuk!!!
TranceFool
Ik weet niet of het een goeie kwaliteit is. Ik heb het adresje ook maar ergens gekregen (so dont blame me) als ie niet goed is. Ik ga het iig niet uitproberen met mn isdn hehe.
Als je em hebt laat et ff weten of ie goed is :)

Latuurrzz.....
DJ_Siesta
ik gebruik

bearshare om films te downen,
zeer relaxt progje!!

GreetZ GERRIT!!
Boss
~ Connecting...
~ Connected to 211.112.18.109, waiting for response...
< 421
~ Could not login to 211.112.18.109

Hmmm.... :conf: wat wil 'ie daarmee zegge?
Ding Chavez
Hopen dat het lukt voor jullie, want het is zeker een leuke film. Vooral die spinosaurus schopt kont :p Ik kon hem laatst op een LAN d/l, das wel makkelijk, met 1200 k/s :D

GreetZ, DC
Blik
hmmmm 20 kb/sec........sorry is te langzaam voor mij.......moet minstens 100 kb/sec zijn voor een bestand van 425 MB

maar in ieder geval bedankt voor het sharen, ik down hem wel van Kazaa

Partyhardy!
hé relaxt Jurassic park 3! hij gaat met 21 kb/sec, niet echt super snel dus, maar ik laat hem vannacht gewoon lekker aan staan. hij zal wel niet super kwaliteit zijn aangezien hij maar 425 mb is, maar goed ik vind dat nooit zo heel erg :D

Jurassic Park doet me trouwens ook weer denken aan dat jp-park spel op de gameboy, was altijd zwaar verslavend alleen je kon niet
saven dat was kut :( :p
Boss
Waarom doet dat stink ding het niet bij mij ?! :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement