|
Jurassic Park 3 DOWNLOAD! (niet doen, tis 40 min. en chinees ondertiteld) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Boss
Waarom doet dat stink ding het niet bij mij ?! :mad: |
| quote: | Originally posted by Boss
~ Connecting...
~ Connected to 211.112.18.109, waiting for response...
< 421
~ Could not login to 211.112.18.109
Hmmm.... :conf: wat wil 'ie daarmee zegge? |
ja dat had ik eerst ook maar toen ik het nog eens invulde en probeerde deed hij het plots wel! dus gewoon quick connect en dan dat ftp nummer in vullen en dan zou hij het toch moeten doen. |
|
|
| Wicked Neo |
great movie :)
Red and i got this off FTP b4 it even premiered in the USA lol
was a big download as its Mpeg4 was 1.2gb but really good quality
i think we got it at 70k to 100k a second
:)
|
|
|
| TranceFool |
| Jammer dat ie zo sloom was, wist ik natuurlijk ooknie, maarja je moet maar kijken wat je ermee doet, Misschien was het gisteren opeens wel heel erg druk. Mzzl |
|
|
| Dj Lex |
| Nou bij mij komt ie niet eens boven de 10 kb/s, dus dat gaat maar 3 dagen duren ofzo :D |
|
|
| Boss |
| eej, ik heb 'm binnen.... maarre.... wat moet ik er nou mee doen? 't is 'n .DAT bestand..... :conf: |
|
|
| Boss |
AAAAAAAaaaaaaahhhhh..... chinese ondertiteling !!!!?! :eyes:
En hij is maar 40 min..... :mad: |
|
|
| TranceFool |
| OK, sorry. Iemand beloofd mij dat dit een volledige film was. Kon ik natuurlijk ook nie weten. Niet meer downen dus:) |
|
|
| Blik |
| kheb meteen de naam van de thread veranderd:) |
|
|
| Boss |
de chinese ondertiteling is nie eens zo erg..altijd nog beter dan chinese nasynchronisatie... :D
alleen jammer dat 't maar 40 min is... de kwaliteit is enoRm goed... |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
kheb meteen de naam van de thread veranderd:) | Haha, met zo'n titel kun je beter de hele thread closen...:rolleyes: :p |
|
|
| DeMoN |
| er staat maar 1 bestand van 2.25mb..... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DeMoN
er staat maar 1 bestand van 2.25mb..... |
Als het goed is staat ie in het mapje "Jurassic 3", anders is ie denk ik gedelete. :) |
|
|
|
|