|
OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens!! Je hoeft je oko idd niet te verdedigen.
Wat Harmen ook zegt; als je met Jean moet draaien kom ik ook langs! Lijkt me echt top! Want moet nog steeds een keer een daggie/nacht A'dam doen met als hoogtepunt maffen in de hoerenbuurt :D , niet Bastiaan? ;)
Die strictly cd's van Jean zijn overigens nog steeds de bom! Staat een wereldplaat op de 2e dacht ik, iets met "You feel it..." blabla, is nog een keer een montanaremix van geweest. Dacht Mac Zimms ofzo. |
PM Project - You know I want you (DJ Jean & Peran Mix)? |
|
|
| Optimus |
| Die 18 jaar moet je met een korrel zout nemen. Uit de beschrijving van Bas denk ik dat het een soort Hollywood wordt, nou daar was de leeftijdsgrens officieel ook 18, maar als je eenmaal binnen was, was de meerderheid net 16 ofzo:clown: |
|
|
| magrec |
| Lekker jonge sletjes scoren :D |
|
|
| M_Peror |
Cool man, gefeliciteerd vast! Tja Jean is misschien niet alles, maar hij heeft idd een hoop betekend voor de muziek. En het is gewoon een mooi begin van......... wie weet?????
Dus... don't defend yourself... enjoy yourself! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by magrec
Lekker jonge sletjes scoren :D |
des te dichter bij de 0
des te strakker om je ...
ennuh M_Peror .. Enjoy yourself?? nu je het zegt vernam ik wel wat eelt op bas zijn handen ja :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Teknikol
PM Project - You know I want you (DJ Jean & Peran Mix)? |
Nee, Sidewalk Technician - Watch this.
Vette plaat! Een van mijn alltime favo's. |
|
|
| michiel |
[QUOTE]Originally posted by Little Theseus
Het kan nog erger, misschien moet ik wel draaien met de Party Animals [QUOTE]
:whip:
respect for the party animals, ing mooie bazen |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
En ach.. Sander Kleinenberg is ook in een commerciele discotheek begonnen :D:D:D |
Nou ja, commerciele discotheek....haha. In vroegere tijden
draaide hij in 'Disco '65' in Vriezenveen wat nou niet bepaald
een discotheek te noemen valt. Meer iets in de trend van een
bar-dancing met 2 barretjes en een dansvloer van 2 bij 3.
~Bringing back some old memories....zwijmel...lol~
Veel 'succes' met Jan!
GreetZ RubDub |
|
|
| SnuggLe |
LoL, Vriezenveen en commercieel in 1 zin, kan dat wel?
Dat is hetzelfde als Amber en "Armin is kut" in 1 zin! ;) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL, Vriezenveen en commercieel in 1 zin, kan dat wel?
|
of heb je ook nog rondgestuiterd in boerenmeuktent Sixty :D
Op de scooter naar Sixty toe op de vrijdag- en zaterdagavond....
slechte muziek, maar stoer dat we waren....dat waren de tijden :) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL, Vriezenveen en commercieel in 1 zin, kan dat wel?
Dat is hetzelfde als Amber en "Armin is kut" in 1 zin! ;) | :p :p |
|
|
| moogwai |
Je hebt in ieder geval iets wat ik nooit zou kunnen, het draaien van muziek die ik niet leuk vind.
Maar je moet ergens beginnen met draaien en misschien kun je het publiek langzaam "opvoeden" :)
Zorg er in ieder geval voor dat ze genoeg wodka hebben voor Jean ;) |
|
|
|
|