return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!
View this Thread in Original format
Little Theseus
Sorry, ik wil geen reclame maken, maar dit is de nieuwe site van de discotheek waar ik werk:

WWW.THE-1.NL

Ik werk er 3 keer per maand, roulerend met 2 andere dj's, dus de kans is groot dat ik met (zie agenda) dj Jean moet staan.
Ik denk wel dat ik dan een kurk in mn kont stop voor alle veiligheid :nervous:
Het kan nog erger, misschien moet ik wel draaien met de Party Animals of als the Box komt filmen - kom ik met mn gare kop op tv :eek:

Toen ik in the one kwam draaien (toen nog bekend als discotheek the new baboon) was het concept alleen maar dance. Er kwam toen simpelweg geen hond aan publiek en we draaiden dik verlies.
Echter, in een randstedelijk boerendorp als "de Kwakel" komen geen dance-liefhebbers, die gaan wel naar Amsterdam toe of ergens anders in de regio.
Ik had snel door dat de doelgroep compleet fout was gekozen en begon in overleg met het management commercieler te draaien.
Het afgelopen jaar heb ik er hard aan gewerkt de tent weer wat voller te krijgen.

Nu, na een flinke verbouwing gaan we een concept uitvoeren vergelijkbaar met de "Bob's Saloon".
Je kan met je bedrijf tot 400 man een bedrijfsuitje boeken, overdag tennissen in tennishal aan de discotheek, of golfen op de golfbaan eromheen. Je kan zelfs sumo-worstelen in van die mega-pakken en je kan een luxe avondmaaltijd aan je personeel serveren.
Vervolgens huur je de discotheek af tot 24:00 waarna deze wordt opengegooid voor publiek. Dan gaat een deel van het personeelsfeest naar huis, een deel blijft en als je opengaat heb al je pakweg 200 dronken feestgangers in de tent.
We draaien dan top40, dance, R&B en dat soort stront. Toen ik daar vorig jaar mee begon had ik er eigenlijk weinig moeite mee dit te draaien - wie een feilloze dance-overgang kan mixen kan met het grootste gemak met cd's alleen maar hitjes draaien. Ik vind dit uiteraard minder leuk om te doen, maar ik heb er toen voor gekozen om mijn publiek te vermaken en niet met name mezelf.
Ik doe er veel ervaring op, nu helemaal door met grote (kut) namen te mogen staan.

Volgende week ga ik met de andere DJ's van the one overleggen wanneer hun kunnen en willen draaien en wanneer ik. Ik ben benieuwd.

Er komen daarna posters in de regio te hangen, misschien dus "vanavond dj Theseus en dj Jean!"
Niet echt iets om boven mn bed te hangen maar het lijkt me toch wel leuk - je gaat je werk meer als een entertainersbaan zien dan pure hobby.

En ach.. Sander Kleinenberg is ook in een commerciele discotheek begonnen :D:D:D
basd
Ik vind het wel okee hoor, je timmert in ieder geval al redelijk aan de weg.. qua ervaring opdoen en zo :)

Dat het dan Jean is, is alleen maar lachen.. Misschien mag je wel effe een rondje mee in zijn Maserati, ook niet verkeerd!

Enne, zolang je maar niet de Gerrit gaat uithangen vind ik het best :)
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
Sorry, ik wil geen reclame maken, maar dit is de nieuwe site van de discotheek waar ik werk:

WWW.THE-1.NL

Ik werk er 3 keer per maand, roulerend met 2 andere dj's, dus de kans is groot dat ik met (zie agenda) dj Jean moet staan.
Ik denk wel dat ik dan een kurk in mn kont stop voor alle veiligheid :nervous:
Het kan nog erger, misschien moet ik wel draaien met de Party Animals of als the Box komt filmen - kom ik met mn gare kop op tv :eek:

Toen ik in the one kwam draaien (toen nog bekend als discotheek the new baboon) was het concept alleen maar dance. Er kwam toen simpelweg geen hond aan publiek en we draaiden dik verlies.
Echter, in een randstedelijk boerendorp als "de Kwakel" komen geen dance-liefhebbers, die gaan wel naar Amsterdam toe of ergens anders in de regio.
Ik had snel door dat de doelgroep compleet fout was gekozen en begon in overleg met het management commercieler te draaien.
Het afgelopen jaar heb ik er hard aan gewerkt de tent weer wat voller te krijgen.

Nu, na een flinke verbouwing gaan we een concept uitvoeren vergelijkbaar met de "Bob's Saloon".
Je kan met je bedrijf tot 400 man een bedrijfsuitje boeken, overdag tennissen in tennishal aan de discotheek, of golfen op de golfbaan eromheen. Je kan zelfs sumo-worstelen in van die mega-pakken en je kan een luxe avondmaaltijd aan je personeel serveren.
Vervolgens huur je de discotheek af tot 24:00 waarna deze wordt opengegooid voor publiek. Dan gaat een deel van het personeelsfeest naar huis, een deel blijft en als je opengaat heb al je pakweg 200 dronken feestgangers in de tent.
We draaien dan top40, dance, R&B en dat soort stront. Toen ik daar vorig jaar mee begon had ik er eigenlijk weinig moeite mee dit te draaien - wie een feilloze dance-overgang kan mixen kan met het grootste gemak met cd's alleen maar hitjes draaien. Ik vind dit uiteraard minder leuk om te doen, maar ik heb er toen voor gekozen om mijn publiek te vermaken en niet met name mezelf.
Ik doe er veel ervaring op, nu helemaal door met grote (kut) namen te mogen staan.

Volgende week ga ik met de andere DJ's van the one overleggen wanneer hun kunnen en willen draaien en wanneer ik. Ik ben benieuwd.

Er komen daarna posters in de regio te hangen, misschien dus "vanavond dj Theseus en dj Jean!"
Niet echt iets om boven mn bed te hangen maar het lijkt me toch wel leuk - je gaat je werk meer als een entertainersbaan zien dan pure hobby.

En ach.. Sander Kleinenberg is ook in een commerciele discotheek begonnen :D:D:D


:p bats als jean komt en jij moet ook draaien kom ik langs, Tim wil vast wel rijden :D en anders regel ik wel want dat moet ik namelijk wel ff zien ;)
Eye-Riz
je hoeft je niet verdedigen hoor!! Is toch harstikke leuk om eens naast die lui te staan?? Je doet toch iets wat menig andere dj niet doet!!! Gefeliciteerd!
Optimus
ik had het toevallig gisternacht gelezen omdat ik de site ging bezoeken:D Zag ook dat begin maart Jean langskwam en ik dacht nog "misschien moet Bas wel met hem draaien":D En idd Harmen, we kijken of we langs kunnen komen, leuk man!:D
DjRV
alles leuk en wel over jean maar die dude heeft no matter what ie nu allemaal doet een historie waar je U tegen zegt. Jean is en blijft het boegbeeld voor de housescene in Amsterdam. De IT toen had wereldfaam en de IT cd's behoorde tot de best verkochte cd's. Jean - The Launch is over de hele wereld gegaan.

Dus Bassie,hopelijk mag je draaien met hem want tis en blijft een vette ervaring.

Thumbs up!
Robert
quote:
Originally posted by DjRV
Jean - The Launch is over de hele wereld gegaan.



alleen jammer dat hij hem volgens mijn niet zelf heeft gemaakt.

ik zal niet ontkennen dat ik vroeger ook altijd naar luisterde ;)


cool dat je met hem mag draaien, RV heeft wel gelijk over zijn verleden.
ahp2002
Jean kan enorm knallen en enorm tegenvallen maar die hetze tegen hem vind ik niet erg terecht..
Ik luister nog vaak naar zn Strictly cd's!! Lang vervlogen tijden, maar wel vet! Heb hem maar 2x gehoord vorig jaar en toen was t redelijk maar niet super..
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Robert
alleen jammer dat hij hem volgens mijn niet zelf heeft gemaakt.


Idd, daar mogen we geloof ik Boozywoozy en z'n Klubbheads collega's voor bedanken.
raoel
Lijkt mij idd alleen maar gaaf.
Kijk hoe hij het doet, daar kun je vast nog wel wat van leren. hij heeft immers erg veel ervaring.

Als hij club draait vin ik um erg goed, voor trance draait ie wat kazig ;), maar mixtechnisch is het meestal toch wel erg goed.
Al moet ik er bij zeggen dat ik um de laatste tijd bijna nooit meer hoor of iets van hem download.

SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
alles leuk en wel over jean maar die dude heeft no matter what ie nu allemaal doet een historie waar je U tegen zegt. Jean is en blijft het boegbeeld voor de housescene in Amsterdam. De IT toen had wereldfaam en de IT cd's behoorde tot de best verkochte cd's. Jean - The Launch is over de hele wereld gegaan.

Dus Bassie,hopelijk mag je draaien met hem want tis en blijft een vette ervaring.

Thumbs up!


Helemaal mee eens!! Je hoeft je oko idd niet te verdedigen.
Wat Harmen ook zegt; als je met Jean moet draaien kom ik ook langs! Lijkt me echt top! Want moet nog steeds een keer een daggie/nacht A'dam doen met als hoogtepunt maffen in de hoerenbuurt :D , niet Bastiaan? ;)

Die strictly cd's van Jean zijn overigens nog steeds de bom! Staat een wereldplaat op de 2e dacht ik, iets met "You feel it..." blabla, is nog een keer een montanaremix van geweest. Dacht Mac Zimms ofzo.
New Wave
Mwhaha, top ouwe!
En ik moet 5 maart denk ik Nachtsuite doen dus ik kan niet.
Overigens vind ik het heel vaag dat ze minimum leeftijd naar 18 jaar doen terwijl ze 'acts' boeken die voor minimaal 16 juist aantrekkelijk zijn.
De mensen die nu 18+ zijn komen echt niet voor de PartyAnimals.
DJ jean trekt ook 15, 16 en 17 jarig publiek.
De Klaveet is net zo'n tent en hebben elke week een speciale bekende act. Maar minimum leeftijd zullen ze nooit verhogen naar 18. Dan kunnen ze de hele tent wel opdoeken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement