return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
quote:
Originally posted by precision
1/ Je kan daar niet over oordelen, want jij kent mij niet,


We leren je graag wat beter kennen op ons gezellig forumpje, plaats een berichtje in de Nieuw?! FF Voorstellen thread.
Donna

Donna
lol pascal wil zich vast ook graag laten onderzoeken door dit forumpje waar ppl met oordelen smijten zonder onderbouwing;)
DjRV
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

misverstanden kunnen behoorlijk irritant zijn.


en btw:

Massive:
Pascal werkt bij only-djs.com maar betekent niet meteen dat ie verantwoordelijk is voor alles wat daar gebeurt,werken meer mensen daar.

Ding:

Waarom zou die? ik vind zijn reactie ook niet meer dan logisch,denk eens na hoe alles er voor hem uit ziet en hoe het hem voorgespiegelt word,beetje raar allemaal.
Ding Chavez
ik zeg niet dat ie moet, ik zeg alleen dat we graag nieuwe mensen leren kennen op dit gezellige forumpje en daar is de ff voorstellen thread voor.
En er kan altijd sarcastisch gedaan worden, behalve als het vriendjes van iemand aangaan, dan zou het niet meer mogen. , ff vergeten...
SnuggLe
Ik zal het even verduidelijken, want het gaat hier een beetje over een misverstand.

Ten eerste, Pascal (Precision dus) mijn excuses, ik weet niet hoe dit allemaal geinterpreteerd wordt, maar zo is het in ieder geval niet bedoeld. De reden waarom ik 'rare snuiter' zei, is omdat ik bij de naam Precision totaal niet jou gezicht/persoon had verwacht. Ik had je nog nooit zien draaien, en ik vond je redelijk 'oud' overkomen. Daarbij komt dat ik in de XL tegen je aanliep en je me heel vaag in mijn nek pakte van 'is goed kerel, niets aan de hand'. Vond dat toen een beetje raar, daarom heb ik (en toen tegen Ruben)hier denk ik rare snuiter gezegd en anders niet. Totaal onbeduidend dus. Ik ken je verder totaal niet dus wil ik geen oordeel over jou persoontje geven of jou DJ capaciteiten. Ik heb me die avond op je set vermaakt, thats it. Dat het hier uit zijn verband wordt gehaald is erg raar.

Ten tweede, het 'schijnheilig doen bij je vriendin' vind ik apart dat je dat noemt. Ik heb aangeboden foto's van je te nemen die avond, omdat je vriendin een gewone camera bij zich had en ik en Franzelare toevallig met een digitale pictures aan het maken waren voor Partyflock. Ik heb zelf nog emailadressen uitgewisseld met haar. Heb nu nog geen tijd gehad om die dingen in groot formaat te verzenden etc, maar dat ga ik binnenkort doen. Als ik jou een 'rare snuiter' vond of weet ik veel wat, dan had ik dat zeker niet gedaan. Wel dan?
Ik heb gewoon alleen met je, overigens zeer aardige en vriendelijke, vriendin daar gepraat, zowel voor als tijdens je set in de XL.

Ten derde, populair doe ik niet, ik heb misschien alleen een beetje iets doms gepost waarvan ik het niet goed uitgelegd heb. Wist ook niet dat er zo'n fuzz over zou ontstaan, want dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik ken je ook helemaal niet....

Als ik iemand offended heb of in de problemen heb gebracht: mijn excuses. Dat is niet mijn bedoeling geweest, ik ben verkeerd begrepen zo te zien en hoop dat het zo verduidelijkt is!!

Greetz,
SnuggLe
DJ_Massive
quote:
Originally posted by DjRV

Massive:
Pascal werkt bij only-djs.com maar betekent niet meteen dat ie verantwoordelijk is voor alles wat daar gebeurt,werken meer mensen daar.



nee weet ik ook wel, maar hij heb dr toch wel een aardige positie dacht ik, goed genoeg om m er op aan te spreken ;)
precision
To: Snuggle : Dan is het goed zo!

TO: Dj Massive: Je mag dat denken en vinden, wij bij OD krijgen elke
dag updates over releases en release data, deze gaan gelijk bij ons het systeem in, tis onmogelijk om alle Verschuivende releases aan te passen, wij bij OD vinden het ook heel vervelend, omdat we ook op de platen zitten te wachten... Ik zal jou stukje even copy pasten naar de distributies...

Groetjes
Pascal
SnuggLe
quote:
Originally posted by precision
To: Snuggle : Dan is het goed zo!

Groetjes
Pascal


Mooizo. Nogmaals mijn excuses, want ik heb het helemaal niet bedoeld als "Ruben heeft het over je gehad", want zo lijkt het wel zie ik. '
Me and my big mouth' heeft gewoon iets te snel gepost zonder het te verduidelijken, en dat kan op de verkeerde manier geinterpreteerd worden. Zo zie ik maar weer, meer en meer dj's lezen Tranceaddict ;)

Maar mocht je nog ergens over willen hebben of wat kwijt moeten, voeg me dan toe op MSN: snuggle met [email protected] erachter. Kan ik je meteen die foto's van jezelf sturen die in de XL zijn gemaakt.

Greetz,
Snuggle
DjRV
quote:
Originally posted by Ding Chavez
ik zeg niet dat ie moet, ik zeg alleen dat we graag nieuwe mensen leren kennen op dit gezellige forumpje en daar is de ff voorstellen thread voor.
En er kan altijd sarcastisch gedaan worden, behalve als het vriendjes van iemand aangaan, dan zou het niet meer mogen. , ff vergeten...


jou post kwam neerbuigend op mij over maar die hebbik dus verkeerd begrepen zo te lezen,my bad;)

Donna
is da zo
Partyhardy!
Gaaf dat Precision hier ook wel eens leest! :) Kicke! :cool:
Wij zijn er in ieder geval bij de 6de februari in de Nighttown! Partytime! :tongue3 :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement