|
Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| komen jullie Ruben niet supporten in XL?:( |
|
|
| ahp2002 |
| Hier gaan we zeker weer bij zijn! Dat EQ sessions wordt maandelijks georganiseerd en is meestal wat meer techno-achtig georganiseerd. Ben zeer benieuwd! |
|
|
| Chicane |
Ik ken Pascal dan alleen via de shop in Zoetermeer waar ik dan af en toe binnen stap om te sjoppen, en hij staat altijd vrolijk te lachen als hij dan weer met platen aan komt wandelen om in de rekken te zetten :) Maakt het winkelen toch een stuk prettiger dacht ik zo als de verkopers/personeel ook kunnen lachen :)
[Krijg ik nu korting? :D] |
|
|
| -TAIS- |
Ik ben er natuurlijk ook bij! Altijd leuk dit soort feestjes! Drie ondergewaardeerde trance DJs bijeen. En de Nighttown Basement is hier wel een toffe locatie voor.
Hier is trouwens nog de officiele flyer:

 |
|
|
| M_Peror |
Wie gaan er nog?
Er is het een en ander tussen gekomen dus ik moet waarschijnlijk tot mijn spijt gaan afhaken voor vanavond :mad: En mocht het me alsnog lukken om te komen ben ik hoogstwaarschijnlijk in me uppie. :( |
|
|
| Raymond |
Wat een thread joh :D
Snug die wat zegt, Precision die meteen los gaat. Snug die het goed maakt door een beetje te slijmen :clown:
Btw omdat hij DJ is, mag je toch ook wel je eigen mening hebben ?!! Ookal is het niet onderbouwd, ik vind ook niet iedereen aardig! Dus...... Maargoed ik zoek nog steeds opbergruimte voor 10.000 platen, weet iemand nog een plekkie ?! |
|
|
| precision |
| je houdt wel van humor begrijp ik :) |
|
|
| franzelare |
| Ik ga eerst naar las palmas, ff kijken hoe het daar is, als het uitverkocht is of ik er niet in kom is dit een goede 2de optie. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by precision
je houdt wel van humor begrijp ik :) |
:)
Bekijk de dingen ook van de zonnige kant!! |
|
|
| -TAIS- |
De foto zegt genoeg over de avond dacht ik zo:

Wat een vet feest was dat!!! Volle (maar niet te drukke) basement die helemaal uit z'n dak ging! |
|
|
| Shadow |
Was zeker weten een toffe avond. Er werd heel goed gedraaid en het publiek ging op sommige momenten compleet uit zijn dak. Ik vond het wel iets weg hebben van een of ander illegaal feestje in een loods ofzo, zo lekker donker hol.
Enige minpunt was dat er weinig mooie vrouwen waren. Er was wel 1 mooi meisje dat heel de avond erg geil stond te dansen. Ze heeft volgens mij eerst een tijdje out op de bank gelegen, maar daarna stond ze heel de nacht met een grote bigsmile te dansen met 2 gasten. Iemand die nog gezien?? (ze stond als je naar de DJ keek beetje links achteraan, bij de bankjes) |
|
|
| -TAIS- |
| Hoe zag ze eruit? Blond/donker/groot/klein/etc? |
|
|
|
|