return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
נדודי שינה
View this Thread in Original format
DjChook
תומר התחיל עם זה ואני חייב להגיד שגם אני חולה בזה

כבר שבוע בערך שאני מנסה ללכת לישון באיזה 2-3 וב 5 עדיין מסתכל על השעון
חושב המון על קפוארה / בנות וכאלה (זה כרגע הדברים הכי מעניינים בחיים שלי) ואני לא מצליח להירדם

ואז אני קם באיזה 13 ואני מרגיש מאד מאד עייף כאילו הייתה לי חרא שינה

ואז בערך ב 24 אני מרגיש עייף
אבל מושך את זה ושוב לא נרדם


עוד מישהו ככה ? למישהו יש טיפים ?

ררר
Vortex_SA
תישן קצת אולי?
DjChook
תודה
אני באמת מנסה אבל אני לא מצליח להירדם

לא מסוגל
לא זוכר איך עושים את זה
skelz
אתה לא היחיד :(

גם אני חושב המון.. בעע
Viber
תעצום עיניים ,תישמע איזה הופעה ישנה של אוקנפולד וזה כבר יקרה
עובד לי לפחות...
deluxe
quote:
Originally posted by DjChook
תומר התחיל עם זה ואני חייב להגיד שגם אני חולה בזה

כבר שבוע בערך שאני מנסה ללכת לישון באיזה 2-3 וב 5 עדיין מסתכל על השעון
חושב המון על קפוארה / בנות וכאלה (זה כרגע הדברים הכי מעניינים בחיים שלי) ואני לא מצליח להירדם

ואז אני קם באיזה 13 ואני מרגיש מאד מאד עייף כאילו הייתה לי חרא שינה

ואז בערך ב 24 אני מרגיש עייף
אבל מושך את זה ושוב לא נרדם


עוד מישהו ככה ? למישהו יש טיפים ?

ררר


:יש לך 2 בעיות אחי

אתה חושב על קפואירה ובנות - זה צריך להיות מ-ו-ס-י-ק-ה בנות ורק אז קפואירה

אתה קם ב-13:00 - פשוט תמשיך לישון גבר...

חוצמזה
זה תסמינים של מחלה שקוראים לה "בטלה". היא מדבקת, היא סופנית, והתרופה היחידה לה היא גיוס אחי...
;)
warpedd_
ראסמי אחי
אצלי המצב לא יותר טוב

תקרא איזה ספר או משהו
חוץ מזה מה רע לקום ב1 אני קם ב3
חחחח
תחשוב על זה שזה הזמן שלך לישון
אח"כ כבר לא יהיה..:rolleyes:
Origin
quote:
Originally posted by deluxe
:חוצמזה
זה תסמינים של מחלה שקוראים לה "בטלה". היא מדבקת, היא סופנית, והתרופה היחידה לה היא גיוס אחי...
;)

אחי אתה כל כך צודק ...עד שיש לי דמעות בעיניים
מת להתגייס כבר !!!!!!!!!!!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Origin
אחי אתה כל כך צודק ...עד שיש לי דמעות בעיניים
מת להתגייס כבר !!!!!!!!!!!!


אל תדאג

מבטיח לך שזה יעבור לך מהר מאוד...

טווח זמן של מספר חודשים מועט אחרי הגיוס
DjChook
חחח תודה לכולכם
הינה
בערך נרדמתי ב 3 אני חושב או 4
וקמתי ב 9 להשתין
עכשיו אני שוקל לחזור לישון ולקום ב 13
או להשאר ער ולסחוב יום חצי עייף
המממ

coby
כן גם לי היה אתזה פול זמן



פשוט אל תחשוב על כלום..

ותגיד על הזין שלי נרדם לא נרדם

אל תחשוב על שינה או שאתה בחיים לא תירדם

תחשוב ככה..

הגוף שלך נרדם מתי שהוא צריך וזהו לא צריך לחשוב עלזה

ותשתה כוס חלב זה עוזר.. תראה קצת טלוויזיה
DjNumShum
אני רק יכול להגיד לך שהמצב שלך טוב
אני לפני הגיוס היתה תקופה שהייתי הולך לישון ב 10 או 11 בבוקר כל יום וקם ב 20:00

לא הייתי רואה כמעט אור יום רק בבוקר לפני שהולכים לישון

זה היה מטורף...
אחחח היו ימים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement