|
נדודי שינה
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תומר התחיל עם זה ואני חייב להגיד שגם אני חולה בזה
כבר שבוע בערך שאני מנסה ללכת לישון באיזה 2-3 וב 5 עדיין מסתכל על השעון
חושב המון על קפוארה / בנות וכאלה (זה כרגע הדברים הכי מעניינים בחיים שלי) ואני לא מצליח להירדם
ואז אני קם באיזה 13 ואני מרגיש מאד מאד עייף כאילו הייתה לי חרא שינה
ואז בערך ב 24 אני מרגיש עייף
אבל מושך את זה ושוב לא נרדם
עוד מישהו ככה ? למישהו יש טיפים ?
ררר |
|
|
| DjChook |
תודה
אני באמת מנסה אבל אני לא מצליח להירדם
לא מסוגל
לא זוכר איך עושים את זה |
|
|
| skelz |
אתה לא היחיד :(
גם אני חושב המון.. בעע |
|
|
| Viber |
תעצום עיניים ,תישמע איזה הופעה ישנה של אוקנפולד וזה כבר יקרה
עובד לי לפחות... |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DjChook
תומר התחיל עם זה ואני חייב להגיד שגם אני חולה בזה
כבר שבוע בערך שאני מנסה ללכת לישון באיזה 2-3 וב 5 עדיין מסתכל על השעון
חושב המון על קפוארה / בנות וכאלה (זה כרגע הדברים הכי מעניינים בחיים שלי) ואני לא מצליח להירדם
ואז אני קם באיזה 13 ואני מרגיש מאד מאד עייף כאילו הייתה לי חרא שינה
ואז בערך ב 24 אני מרגיש עייף
אבל מושך את זה ושוב לא נרדם
עוד מישהו ככה ? למישהו יש טיפים ?
ררר |
:יש לך 2 בעיות אחי
אתה חושב על קפואירה ובנות - זה צריך להיות מ-ו-ס-י-ק-ה בנות ורק אז קפואירה
אתה קם ב-13:00 - פשוט תמשיך לישון גבר...
חוצמזה
זה תסמינים של מחלה שקוראים לה "בטלה". היא מדבקת, היא סופנית, והתרופה היחידה לה היא גיוס אחי...
;) |
|
|
| warpedd_ |
ראסמי אחי
אצלי המצב לא יותר טוב
תקרא איזה ספר או משהו
חוץ מזה מה רע לקום ב1 אני קם ב3
חחחח
תחשוב על זה שזה הזמן שלך לישון
אח"כ כבר לא יהיה..:rolleyes: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by deluxe
:חוצמזה
זה תסמינים של מחלה שקוראים לה "בטלה". היא מדבקת, היא סופנית, והתרופה היחידה לה היא גיוס אחי...
;) |
אחי אתה כל כך צודק ...עד שיש לי דמעות בעיניים
מת להתגייס כבר !!!!!!!!!!!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Origin
אחי אתה כל כך צודק ...עד שיש לי דמעות בעיניים
מת להתגייס כבר !!!!!!!!!!!! |
אל תדאג
מבטיח לך שזה יעבור לך מהר מאוד...
טווח זמן של מספר חודשים מועט אחרי הגיוס |
|
|
| DjChook |
חחח תודה לכולכם
הינה
בערך נרדמתי ב 3 אני חושב או 4
וקמתי ב 9 להשתין
עכשיו אני שוקל לחזור לישון ולקום ב 13
או להשאר ער ולסחוב יום חצי עייף
המממ |
|
|
| coby |
כן גם לי היה אתזה פול זמן
פשוט אל תחשוב על כלום..
ותגיד על הזין שלי נרדם לא נרדם
אל תחשוב על שינה או שאתה בחיים לא תירדם
תחשוב ככה..
הגוף שלך נרדם מתי שהוא צריך וזהו לא צריך לחשוב עלזה
ותשתה כוס חלב זה עוזר.. תראה קצת טלוויזיה |
|
|
| DjNumShum |
אני רק יכול להגיד לך שהמצב שלך טוב
אני לפני הגיוס היתה תקופה שהייתי הולך לישון ב 10 או 11 בבוקר כל יום וקם ב 20:00
לא הייתי רואה כמעט אור יום רק בבוקר לפני שהולכים לישון
זה היה מטורף...
אחחח היו ימים. |
|
|
|
|