|
Tranceaddict DJ's and Producers (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| LeonB |
phynn ->
fictivision vs phynn - escape (phynn mix)
ernesto vs bastian - who's the starter (phynn mix)
ernesto vs bastian - stop 9.5 (phynn mix)
btw ook c-quence heeft hier een account volgens mij |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
En wie is dat? |
Een trance producer...
Binnenkort release op Black-Hole
[EDIT]
Leon beat me to it...
[/EDIT] |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by LeonB
phynn ->
fictivision vs phynn - escape (phynn mix)
ernesto vs bastian - who's the starter (phynn mix)
ernesto vs bastian - stop 9.5 (phynn mix)
btw ook c-quence heeft hier een account volgens mij |
...en wie is C-quence?
Leuk allemaal, maar die mensen zie ik hier verder echt nooooit en posten nooit. Wil niet zeggen dat ze niet in die lijst mogen hoor, maar het is wel jammer! |
|
|
| franzelare |
| ik kan ook draaien :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
...en wie is C-quence?
Leuk allemaal, maar die mensen zie ik hier verder echt nooooit en posten nooit. Wil niet zeggen dat ze niet in die lijst mogen hoor, maar het is wel jammer! |
Ja, dan kan je het lijstje wel beperken tot 4 namen ofzo, want Precision had vandaag zijn eerste post, 648 kijkt ook af en toe en Leander ook. ZO kan je nog wel doorgaan. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik kan ook draaien :D |
"Ja! Stanley man!" ;) :p |
|
|
| Optimus |
ik draai zelf ook
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ja, dan kan je het lijstje wel beperken tot 4 namen ofzo, want Precision had vandaag zijn eerste post, 648 kijkt ook af en toe en Leander ook. ZO kan je nog wel doorgaan. |
Ga weg Chinees, ik vraag gewoon wie dat is! Ik heb die naam nog nooooooooooit gehoord en weet ook totaal niet wie het is. Dus eerst zien, dan geloven, anders kan ik IEDEREEN er wel opzetten.
Maak jij het lijstje zelf dan? Nee? Niet zeuren dan, meneer de allesafzeikert. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ga weg Chinees, ik vraag gewoon wie dat is! Maak jij het lijstje zelf dan? Nee? Niet zeuren dan, meneer de allesafzeikert. |
is dit nou serieus of niet, ik snap er de ballen van met jullie! :conf: :clown: |
|
|
| Optimus |
bamiballen misschien?:clown:
En zet mij en Frans ook in de lijst aangezien wij beiden ook draaien:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
is dit nou serieus of niet, ik snap er de ballen van met jullie! :conf: :clown: |
Dit was serieus, netzoals 99% van mij serieus is, of iig gemeend, anders staat er een ;) of :p achter. Sjinees moet in dit geval niet zeuren, ik maak de thread, dus ik beslis! :p Nee, maar dan kan ik um 80x editen.
Van Frans moet je 90 % niet serieus nemen, van Tin 30 % en van Tim 10 %. |
|
|
| moogwai |
| Er zijn er zat die misschien een paar keer wat gepost hebben, al dan niet in andere Forum gedeeltes. Maar "actief" is wat anders. Misschien zitten er nog een paar undercover :D |
|
|
|
|