return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Tranceaddict DJ's and Producers (pg. 3)
View this Thread in Original format
xxl
uit betrouwbare bron weet ik te melden (me) dat de betere helft van [sig-]NUM hier ook wel eens vertoefd...
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
en van Tim 10 %.


10% maar :D? Valt nog best mee dan :p
Phat B
quote:
Originally posted by raoel
En wanneer mag je in dit lijstje voorkomen?


idd, wanneer? mag je er pas bij als je een gig hebt gedaan in een tent of op een feest waar echt alleen dance muziek wordt gedraaid of een productie hebt gemaakt die is gereleased?

of (in mij geval:p ) mag je er ook op als je anderhalf jaar resident bent geweest in een discotheek? (goed, t was een commercieel minidiscotheekje in Zevenbergen, maar toch he) Ook hoorde ik bij de laatste 8 bij de dj-contest van The Big Bang in Breda...

nou ja, t stelt nog niet veel voor als je t vergelijkt met anderen hier (Fictivision, C-Quence, Phynn...) da zijn toch al wel namen waar ik u tegen zeg

:eyes: :happy2:
New Wave
Dan moet theesaus er ook bij want die draait volgend emaand met DJ Jean.
Dan vind ik wel dat hij bovenaan de lijst moet komen te staan!
Robert
quote:
Originally posted by SnuggLe

Robert Nickson - producties


sinds vorige week maandag ook dj, had mn eerste 'echte' gig samen met dave masters :p :D


quote:
Passiva - Ferry Corsten remix
Magic83
Passiva is echt de man, hoorde bij vorige asot newest tunes selected zijn remix van envio - time 2 say goodbye :eyespop: :crazy: :eyes:

3de mega-remix na indigo en mindcircles
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Antiphus


Hij draait vanavond op Slam FM =>
TranceZoner
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hij draait vanavond op Slam FM =>


Heheh, cool was dat niet ooit eens de vriend van Miss Proximus????:wtf:
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceZoner
Heheh, cool was dat niet ooit eens de vriend van Miss Proximus????:wtf:


Jep, klopt!

Vet man! Heel gaaf, ik ga zeker proberen in te tunen!
Die set wil ik daarna ook zeer zeker wel hebben, hij draait altijd top (Techhouse/progressive!). Vet!! Hoop dat de set wel ergens te vinden is dan.
New Wave
Mwjha kale bats moet meer gaan draaien op grote feesten.
Hoop dat andreas wat beter gaat dan Joop....die draaid nu ook nog maar in kleine discotheken

SnuggLe
Zo he, die Andreas is lekker bezig! Lekkere tunes op dit moment!
GrooveCollect.
Mag ik ook op de lijst ? :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement