|
Tranceaddict DJ's and Producers (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| xxl |
| uit betrouwbare bron weet ik te melden (me) dat de betere helft van [sig-]NUM hier ook wel eens vertoefd... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
en van Tim 10 %. |
10% maar :D? Valt nog best mee dan :p |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by raoel
En wanneer mag je in dit lijstje voorkomen?
|
idd, wanneer? mag je er pas bij als je een gig hebt gedaan in een tent of op een feest waar echt alleen dance muziek wordt gedraaid of een productie hebt gemaakt die is gereleased?
of (in mij geval:p ) mag je er ook op als je anderhalf jaar resident bent geweest in een discotheek? (goed, t was een commercieel minidiscotheekje in Zevenbergen, maar toch he) Ook hoorde ik bij de laatste 8 bij de dj-contest van The Big Bang in Breda...
nou ja, t stelt nog niet veel voor als je t vergelijkt met anderen hier (Fictivision, C-Quence, Phynn...) da zijn toch al wel namen waar ik u tegen zeg
:eyes: :happy2: |
|
|
| New Wave |
Dan moet theesaus er ook bij want die draait volgend emaand met DJ Jean.
Dan vind ik wel dat hij bovenaan de lijst moet komen te staan! |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Robert Nickson - producties |
sinds vorige week maandag ook dj, had mn eerste 'echte' gig samen met dave masters :p :D
| quote: | | Passiva - Ferry Corsten remix |
|
|
|
| Magic83 |
Passiva is echt de man, hoorde bij vorige asot newest tunes selected zijn remix van envio - time 2 say goodbye :eyespop: :crazy: :eyes:
3de mega-remix na indigo en mindcircles |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Antiphus
|
Hij draait vanavond op Slam FM =>
 |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hij draait vanavond op Slam FM =>
|
Heheh, cool was dat niet ooit eens de vriend van Miss Proximus????:wtf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Heheh, cool was dat niet ooit eens de vriend van Miss Proximus????:wtf: |
Jep, klopt!
Vet man! Heel gaaf, ik ga zeker proberen in te tunen!
Die set wil ik daarna ook zeer zeker wel hebben, hij draait altijd top (Techhouse/progressive!). Vet!! Hoop dat de set wel ergens te vinden is dan. |
|
|
| New Wave |
Mwjha kale bats moet meer gaan draaien op grote feesten.
Hoop dat andreas wat beter gaat dan Joop....die draaid nu ook nog maar in kleine discotheken |
|
|
| SnuggLe |
| Zo he, die Andreas is lekker bezig! Lekkere tunes op dit moment! |
|
|
| GrooveCollect. |
| Mag ik ook op de lijst ? :toothless |
|
|
|
|