|
Je laatste tracklist (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by magrec
eindelijk weer een nieuw label met fatsoenlijke releases. |
Absoluut! Ik kijk ok enorm hard uit naar die nieuwe Pinkbox Special! :crazy: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Absoluut! Ik kijk ok enorm hard uit naar die nieuwe Pinkbox Special! :crazy: |
die is heeeeel vet alleen wel iets meer als laatste plaat/einde set om te draaien. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by magrec
Dit is trouwens mijn laatste tracklist, mixje voor een internetradio uitzending (mixje van een klein uur). Ik zal hem van het weekend ook ff online zetten.
01.Gabriel Ananda - Lamakova (Original Mix)
02.Marshall Jefferson & Noosa Heads - Mushrooms (Salt City Orchestra Remix)
03.Plus49 - Rock On (Pole Folder Unfaithful Remix)
04.Chopstick, Eyerer - Haunting (Sleeper Thief Remix)
05.Tube Berger ft. Vanity - Funky (Gui Boratto Remix)
06.Baxter Priestly - Release My Head (Darko Esser Emotek Remix)
07.Piemont - Ice Instinct (Original Mix)
08.Medway & Sven Hauck - Heliopause (Kosmas Epsilon Remix)
09.Heerhorst & Meissner - Partikelpumpe (Original Mix)
10.Moonbeam feat. Chris Lunsford - Consumption (Dub Mix)
11.Tube Berger ft. Vanity - Funky (Andrea Doria Remix) |
http://www.just-wonder.nl/Harmen_Eb...fm_18-03-07.mp3 |
|
|
| Fkwebeman |
| Maakt Kosmas Epsilon eigenlijk ook wel eens een slechte plaat? :crazy: :D |
|
|
| Siesta |
1) Lionel Richie - All around the world (Bob Sinclar mix)
2) Mario Ochoa - Habla Con La Luna (Dr Kucho mix)
3) Wawa - I got fever
4) Niko de Luka - Lift me up
5) Dave Lee - Youre not alone (Mark Knight remix)
6) Dark Mountain Group - Lose control
7) Stef Vrolijk - To the jam
8) Mode Hookers - Breathe
9) Workidz - Clix
10) Dj Jose - Turn the lights off (Veron & Praia del Sol remix)
11) Bassnectar - Yo (Speaker Junk remix)
12) Kevin Sunray - Breathe easy
13) Rooster and Peralta - Spotlight
14) Veron and Praia del Sol - Camels 2007
15) Rooster and peralta - Shake it (Barcalona mix)
16) Jerry Ropero - Keep movin keep groovin
http://www.regency.nl/downloads/Pra...vemix_March.mp3 :toothless |
|
|
| DjRV |
10) Dj Jose - Turn the lights off (Veron & Praia del Sol remix)
14) Veron and Praia del Sol - Camels 2007
congrat's gozer!! |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
10) Dj Jose - Turn the lights off (Veron & Praia del Sol remix)
14) Veron and Praia del Sol - Camels 2007
congrat's gozer!! |
Alleen die bovenste is officieel uit hoor:P maar Thanks :) |
|
|
| magrec |
Goed bezig gerrit.
Ik denk alleen niet dat ik die remix van jose zelf snel zal draaien ;)
trouwens als je wilt kan ik je mixje wel doorpassen naar de boeker van de Juicy lounge bar, daar hebben ze op de vrijdagen en zaterdagen Latin/urban house avonden (daar val ik uit de toon met mijn minimal/tech op de zondag ;) ) |
|
|
| Zand|Man |
| quote: | Originally posted by magrec
trouwens als je wilt kan ik je mixje wel doorpassen naar de boeker van de Juicy lounge bar, daar hebben ze op de vrijdagen en zaterdagen Latin/urban house avonden (daar val ik uit de toon met mijn minimal/tech op de zondag ;) ) |
Apeldoorn neem ik aan? Enig idee of het daar een beetje loopt in de juicy lounge bar? Ben er maar één keer geweest en toen was het wel okee. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by magrec
Goed bezig gerrit.
Ik denk alleen niet dat ik die remix van jose zelf snel zal draaien ;)
trouwens als je wilt kan ik je mixje wel doorpassen naar de boeker van de Juicy lounge bar, daar hebben ze op de vrijdagen en zaterdagen Latin/urban house avonden (daar val ik uit de toon met mijn minimal/tech op de zondag ;) ) |
Hahaha ik begrijp het!
Zou leuk zijn maar dan pak ik wel even een andere mix die je kan geven, aardig van je! |
|
|
| DjRV |
| Goed bezig Magrec, zo zien we het graag. thumbs up ! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Zand|Man
Apeldoorn neem ik aan? Enig idee of het daar een beetje loopt in de juicy lounge bar? Ben er maar één keer geweest en toen was het wel okee. |
Vrijdagen en zaterdagen lopen aardig ja.
Ik draai om de week op zondag en dan is het best wel rustig :p Af en toe draai ik ook op andere dagen maar de zondag is mijn vaste dag.
Geluid is echt bizar zo goed. Super zuiver en hard dat het kan, oordoppen zijn dan wel nodig.
Kwa apparatuur en licht/aankleding hebben ze het echt goed voor elkaar daar en binnenkort ook wat grotere namen op de zaterdag.
Siesta: Kijk maar wat voor mixje (ik heb je msn niet meer..stuur ff je mail adres) |
|
|
|
|