|
Je laatste tracklist (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by TranceDevoted
Dat probleem heb ik dus met die sendspace, ik zou het heel erg op prijs stellen als je em zou uploaden op zippy :)
En geen probleem, ik ben zelf een "startende" dj ( gebruik nogsteets virtual dj ) dus ik vind het heerlijk om naar een ander's mixes te luisteren om te kijken hoe ze mixen. |
Okay dan ga ik hem nu uploaden met zippyshare. zal dadelijk de link posten als mirror link :toocool:
Ik ben zelf ook nog startende, ben pas vorig jaar juli begonnen en over 2 maanden ga ik pas de pioneer cdj spelers aanschaffen (pioneer cdj-400's).
maak mijn mixen namelijk ook met Virtual DJ en gebruik daarbij Hercules DJ Mix Gear.
En Virtual DJ, daarover wordt dan lacherig gedaan, maar om mee te beginnen, ik ben blij dat ik met VDJ ben begonnen, ik gebruik niet alles van het programma, maar de meesten die mijn mixen horen, merken niet eens dat het met VDJ is gemaakt.
Maar omdat ik ook al gevraagd bent om op 4 feesten te gaan draaien dit jaar, ja dan kan ik niet aankomen met mn laptop en de mix gear :tongue2 :toothless
Je ziet de link zo verschijnen. En veel succes met het dj-en.
Ik heb er echt ontzettend veel plezier in. |
|
|
| TranceDevoted |
Echt? ik had het ook niet door :P
maar mn pa zegt als ik echt fanatiek ben dat hij me 2x een CDJ200 + Pioneer DJM400 koopt, zal wel vet zijn :P
Kameraad van me draait ook, aleen hij draait hip hop.
Ik ben zelf 3 weken geleden begonnen en heb al een korte tiesto mix op youtube staan ( http://nl.youtube.com/watch?v=3qygATMorlA&fmt=18 ) en hij zij dat ik et al best goed doe voor iemand die het nu zo kort doet.
Als je tijd hebt moet je em is checken! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Ik ben zelf ook nog startende, ben pas vorig jaar juli begonnen en over 2 maanden ga ik pas de pioneer cdj spelers aanschaffen (pioneer cdj-400's).
maak mijn mixen namelijk ook met Virtual DJ en gebruik daarbij Hercules DJ Mix Gear.
|
M*th*rf*ck*r....
ik denk: die gozer heeft minstens 3 draaitafels staan thuis met de allernieuwste snufjes:P
whaha zo zie je maar dat je bedrogen uit kan komen;) zelf gebruik ik het ook en ben nu bezig met ableton (dat lukt iets beter)
zal binnenkort eens een poging wagen, al moet ik nodig weer eens op de hoogte gebracht worden wat de echte goede qua trance is tegenwoordig... |
|
|
| Ouwe Dwaas |
hahahaha
was het maar waar dat ik de echte gear al had met de nieuwste snufjes.
maar helaas niet zo rijk :toothless
en zo heb ik dus al meerdere mensen op het verkeerde been gezet :haha:
daarom zeg ik: het verschil hoor je gewoon bijna niet. Ik had ook niet verwacht dat het allemaal zo hard ging ineens en ja nu moet ik dus wel de gear gaan kopen.
Ik ga nu je video bekijken, TranceDevoted. Ben benieuwd.
@ Muppy: Ik heb Ableton geprobeerd, ik gebruik persoonlijk liever Traktor of VDJ. En heb nu de nieuwste versie van VDJ en heb nu ook de Pioneer CDJ-1000 en CDJ-700 skins, dus dan kan ik helemaal me voorbereiden op de echte jongens :toothless
Ik weet niet of je mijn mixen download, maar misschien brengt je dat een beetje op de hoogte :)
En dan vooral mijn Fabulous Trance Tunes mixen.
Je kan, als je geen zin hebt om alle pagina's af te gaan, al mijn mixen tot nu toe hier vinden:
http://ouwedwaas.pimpblog.nl
Ga binnenkort aan de gang met een geheel eigen website. |
|
|
| TranceDevoted |
Zou je mischien een link ofzo kunnen doen voor die skinn? ik gebruik namelijk de normale basis interface ><
Ik heb ook gehoord dat het beter is alle kansen te pakken om te draaien, deste beter je oefent maar ook iets bekender word?
Ooh en jor-d als je msn ofzo hebt, zou wel makkelijker zijn.
Je kan me toevoegen op " [email protected] " |
|
|
| Ouwe Dwaas |
ik hoef niet echt bekend te worden. vind het al geweldig dat ik de kans 4 keer hebt gekregen, binnenkort (4 februari) nog 1, om een guest mix op de radio te krijgen. Nu dan resident dj.
En ja oefening baart kunst. Ik zie het meer als een geweldige hobby, als ik een aantal keren gevraagd zou worden om ergens te gaan draaien, dat is gewoon geweldig natuurlijk.
Maar ben al 34 :toothless
dus wie zit er nog op een ouwe knar als ik te wachten :tongue2
Ik heb je net toegevoegd op msn en je de link gegeven om die skins te downloaden.
@ Muppy: Jij toevallig nog andere skins nodig voor VDJ?
Zo ja, stuur ik je ff een PM. |
|
|
| TranceDevoted |
Ik vind het personelijk best wel leuk dat ik tog nog ouderen zie mixen en die het nog goed doen ook nog, ik ben zelf 16 en ik begin het nu ook te zien als een hobby.
Mijn collectie trance is dan ook nog niet zo groot omdat ik eerder altijd gewoon youtube gebruikte als mijn music source.
Maar sinds dat ik begon te mixen ben ik er wel achter gekomen dat hoe meerkeuze je hebt hoe beter, dus daarom ben ik nu ook opzoek gegaan naar andere dj's en natuurlijk ook nieuwe muziek.
Ben ook super blij dat ik dit forum gevonden heb, heb tegekke muziek gevonden in de proggy. topic en hier natuurlijk al een paar dj's die echt grote hulp voor mij zijn, wat ik trouwens ook erg op prijs stel.
Mijn mixes zijn ook nog niet goed genoeg, dus ik blijf nog ff lekker oefenen en ik blijf altijd mijn mixes op youtube zetten omdat mensen daar soms ook super commentaar kunnen geven.
Maar tog blijf ik wel hier, want aan dit forum heb ik heel veel ( niet dat ik leech ofzo :P ik doe gewoon een beetje ervaring op )
En ik stel joun hulp ook erg op prijs jor-d.
Maar ik moet nu gaan, want zoals je al wel af kon lezen ben ik nog maar 16, met andere woorden : school :(
Als ik kon was ik nog wat langer gebleven maar ik moet nu echt gaan :P
Spreek je hopelijk morgen wel weer, en een goede nacht.
Groetje's, TranceDevoted. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Mijn allereerste resident mix in DJ Kaenow's The Vanishing Point.
Gisteravond uitgezonden op www.party107.com
Elke maand een resident mix.

Download Link: http://www.sendspace.com/file/0xjxbo
Tracklist:
1. Daniel Wanrooy - Paradise Drive
2. Carl B. - Fallout (Tom Cloud Remix)
3. Eric Flash & Innovix - Time Flies
4. Fred Numf - Directions
5. Mind Design - Euphoria
6. Signum - Distant Signature
7. First State - Off The Radar (First States' Bigroom Mix)
8. Suncatcher - Losing Daylight
9. Simon Patterson - We'll See
10. Virtual Vault - Definition |
Hierbij de mirror link:
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| dj_spare |
Waaaaaah vriendjes en vriendinnetjes!
Eindelijk weer een nieuwe Zero Hour voor de liefhebbers...
Tracklist:
01. Gaiser - Comma, Fade
02. Skoozbot - Back To Monchichi
03. Marco Carola - Pampero
04. Johnny D - Requim Of A Dream
05. Alex Nigemann - Circles
06. Gaiser - Cilliate With
07. Smith & Selway - Total Departure (Nihad Tule Remix)
08. Rejected - Cliché (Polder Remix)
09. D-Nox & Beckers - Son Of A Pitch
10. D-Nox & Beckers - No Chaos, No Pain
11. Guy J - Dark Star
12. Blake Jarell presents Thrasher - Hosoi (Simon & Shaker Remix)
13. Sasha - 3 Little Piggy's
14. Baunder - Recaptured Ears
15. Lutzenkirchen - Phosphor
Download:
Click! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Maar omdat ik ook al gevraagd bent om op 4 feesten te gaan draaien dit jaar, ja dan kan ik niet aankomen met mn laptop en de mix gear :tongue2 :toothless
|
Dat is natuurlijk onzin, hoeveel dj's draaien tegenwoordig wel niet met laptop+traktor en 2 timecode vinyl of cd's of gewoon midi controllers (2x Xone 1d of als je geld over hebt de 3d)
Hoewel het natuurlijk wel niet verkeerd is om de basis te leren met vinyl. Tegenwoordig is het draaien wel peanuts geworden. In ableton tracks warpen of in traktor je grids goed zetten en je hoeft verder niet meer na te denken over het strak krijgen van je tracks. Je moet wel een enorme kneus zijn wil je daar niet mee kunnen mixen
;) Dat maakt het ook lastig om nu nog echt als dj te kunnen doorbreken. Zonder een goed netwerk of goede producties is het lastig om nog ergens te kunnen draaien als onbekende. Heb zelf het voordeel dat ik zo af en toe ergens mag draaien met wat leuke dj's (joris voorn, chris tietjen, polder enzo) maar daar blijft het ook bij.
De enige persoon van het forum die het echt goed doet, maar hier niet meer post, is siesta aka gerrit die nu als praia del sol flink aan de weg timmert. Die is ook gewoon op zijn 14e begonnen. |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by magrec
Dat is natuurlijk onzin, hoeveel dj's draaien tegenwoordig wel niet met laptop+traktor en 2 timecode vinyl of cd's of gewoon midi controllers (2x Xone 1d of als je geld over hebt de 3d)
Hoewel het natuurlijk wel niet verkeerd is om de basis te leren met vinyl. Tegenwoordig is het draaien wel peanuts geworden. In ableton tracks warpen of in traktor je grids goed zetten en je hoeft verder niet meer na te denken over het strak krijgen van je tracks. Je moet wel een enorme kneus zijn wil je daar niet mee kunnen mixen
;) Dat maakt het ook lastig om nu nog echt als dj te kunnen doorbreken. Zonder een goed netwerk of goede producties is het lastig om nog ergens te kunnen draaien als onbekende. Heb zelf het voordeel dat ik zo af en toe ergens mag draaien met wat leuke dj's (joris voorn, chris tietjen, polder enzo) maar daar blijft het ook bij.
De enige persoon van het forum die het echt goed doet, maar hier niet meer post, is siesta aka gerrit die nu als praia del sol flink aan de weg timmert. Die is ook gewoon op zijn 14e begonnen. |
Helemaal mee eens, beetje jammer al die laptop setjes die weinig tot geen live elementen brengen. Dieptepunt was wel First State vorig jaar in de Melkweg. Twee man, koptelefoon om 1 nek (is niet op het hoofd geweest, wel af en toe even de schelpen vastpakken voor de show uiteraard) en wat faders opengooien, kansloos! Hoor ook liever dat iemand er soms wat naast zit dan die veel te strakke laptopsets :) |
|
|
| Pykenike |
| quote: | Originally posted by magrec
Dat is natuurlijk onzin, hoeveel dj's draaien tegenwoordig wel niet met laptop+traktor en 2 timecode vinyl of cd's of gewoon midi controllers (2x Xone 1d of als je geld over hebt de 3d)
Hoewel het natuurlijk wel niet verkeerd is om de basis te leren met vinyl. Tegenwoordig is het draaien wel peanuts geworden. In ableton tracks warpen of in traktor je grids goed zetten en je hoeft verder niet meer na te denken over het strak krijgen van je tracks. Je moet wel een enorme kneus zijn wil je daar niet mee kunnen mixen
;) Dat maakt het ook lastig om nu nog echt als dj te kunnen doorbreken. Zonder een goed netwerk of goede producties is het lastig om nog ergens te kunnen draaien als onbekende. Heb zelf het voordeel dat ik zo af en toe ergens mag draaien met wat leuke dj's (joris voorn, chris tietjen, polder enzo) maar daar blijft het ook bij.
De enige persoon van het forum die het echt goed doet, maar hier niet meer post, is siesta aka gerrit die nu als praia del sol flink aan de weg timmert. Die is ook gewoon op zijn 14e begonnen. |
*opgepast: noobpost*..
over dat warpen van tracks met ableton, heeft iemand daar een goede tutorial voor. Ik heb wel wat gezocht op internet en youtube maar ik ben nog niet echt een goede tegengekomen.
Ik gebruik hoofdzakelijk mixmeister (ja enorm makelijk om mee te mixen) maar ik doe dat dan ook puur voor mezelf, wil gewoon mijn eigen muziek gemixt hebben, en met mixmeister lukt dat als noob ook prima.
Ik ben nu van plan ableton-mixjes te maken omdat ik wel hou van die megamixen (zoals de jaarmixen van armin) Ik eindig via mixmeister altijd met 3 uur durende sets omdat ik "ook nog dit en dat plaatje" wil meenemen in de set.
Alvast bedankt
/noobpost:rolleyes: |
|
|
|
|