|
Grattis på 18 årsdagen till mg själv :D :D
|
View this Thread in Original format
| MojjMojj |
| jepp då var man 18 då :D :D plus att man ska bli jägare i lumpen :D |
|
|
| Powell |
| Grattis, ha det så kul ;) |
|
|
| ScuL |
| grattis mannen :thepirate |
|
|
| SteveTranz4ever |
| GRÄTTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Virus |
| Orginellt nog grattis! :) |
|
|
| dbl |
| grattis får man la kanske ta o säga då |
|
|
|
|