|
Nån som vill spela i Uppsala?
|
View this Thread in Original format
| Dj Memento |
| V-Dala student nation i Uppsala skall tydligen dra igång ett andra dansgolv på försök under januari/februari och dom frågade mig om jag hade lust att spela. Jag tänkte därför kolla om det är nån som vill spela med mig. Jag har inga datum ännu, men det kommer att vara på en lördag när det väl blir av. Progressive trance/house, hard trance, trance, hard house, tribal och liknande är av intresse. |
|
|
| Connector |
| alltid intresserad. Var ska man skicka promo-cd? |
|
|
| Dj Memento |
| Till mig I guess. Har du den på MP3? |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Dj Memento
Till mig I guess. Har du den på MP3? |
Visst, har en en färsk mix av det hårdare slaget!
edit: du har pm! |
|
|
| Vizay |
| klart man e sugen på å lira, du får url till promo i PM :) |
|
|
| Treo |
| Coolt, det är verkligen på tiden :) börjar bli lite less på deras eviga 80tals hits. Även om det har vart kul det med ibland, en annan har ju för tusan dansat på bordet till lilie & sussie där :crazy: |
|
|
| Proximus |
| cool, har skickat ett litet pm till dig angående band of brothers ;) |
|
|
| Sorrow |
Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i.. ;)
Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars. :( |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i.. ;)
Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars. :( |
gullig sig du har... |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i.. ;)
Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars. :( |
låter som tiesto chema om man är så bokad så man inte kan köra en kväll, starkt jobbat man. önskar jag hade det så :rolleyes: men ack..
|
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by Endre
låter som tiesto chema om man är så bokad så man inte kan köra en kväll, starkt jobbat man. önskar jag hade det så :rolleyes: men ack..
|
Jag ÄR väldigt uppbokad med både spelningar här hemma och utomlands. Sen har vi vanliga dödliga även studier att stå i. :rolleyes: |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Jag ÄR väldigt uppbokad med både spelningar här hemma och utomlands. Sen har vi vanliga dödliga även studier att stå i. :rolleyes: |
no hard feelings, och det är sant, har också studier och stå i även om jag inte är så attraktiv musik mässigt haha. :D
|
|
|
|
|