return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Nån som vill spela i Uppsala?
View this Thread in Original format
Dj Memento
V-Dala student nation i Uppsala skall tydligen dra igång ett andra dansgolv på försök under januari/februari och dom frågade mig om jag hade lust att spela. Jag tänkte därför kolla om det är nån som vill spela med mig. Jag har inga datum ännu, men det kommer att vara på en lördag när det väl blir av. Progressive trance/house, hard trance, trance, hard house, tribal och liknande är av intresse.
Connector
alltid intresserad. Var ska man skicka promo-cd?
Dj Memento
Till mig I guess. Har du den på MP3?
Connector
quote:
Originally posted by Dj Memento
Till mig I guess. Har du den på MP3?


Visst, har en en färsk mix av det hårdare slaget!

edit: du har pm!
Vizay
klart man e sugen på å lira, du får url till promo i PM :)
Treo
Coolt, det är verkligen på tiden :) börjar bli lite less på deras eviga 80tals hits. Även om det har vart kul det med ibland, en annan har ju för tusan dansat på bordet till lilie & sussie där :crazy:
Proximus
cool, har skickat ett litet pm till dig angående band of brothers ;)
Sorrow
Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i.. ;)

Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars. :(
Connector
quote:
Originally posted by Sorrow
Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i.. ;)

Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars. :(


gullig sig du har...
Endre
quote:
Originally posted by Sorrow
Haha.. Uppsala har jag aldrig spelat i.. ;)

Synd bara att jag är uppbokad väl in i mars. :(


låter som tiesto chema om man är så bokad så man inte kan köra en kväll, starkt jobbat man. önskar jag hade det så :rolleyes: men ack..

Sorrow
quote:
Originally posted by Endre

låter som tiesto chema om man är så bokad så man inte kan köra en kväll, starkt jobbat man. önskar jag hade det så :rolleyes: men ack..


Jag ÄR väldigt uppbokad med både spelningar här hemma och utomlands. Sen har vi vanliga dödliga även studier att stå i. :rolleyes:
Endre
quote:
Originally posted by Sorrow
Jag ÄR väldigt uppbokad med både spelningar här hemma och utomlands. Sen har vi vanliga dödliga även studier att stå i. :rolleyes:


no hard feelings, och det är sant, har också studier och stå i även om jag inte är så attraktiv musik mässigt haha. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement