|
Tranceaddicts in Lloret de mar
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Volgens mij waren er heel wat tranceaddicts in Lloret de Mar zo te horen. Hier een post om de verhalen kwijt te kunnen.
Ikzelf was er slechts 1 avond, en wel op een kroegentocht.
De tocht ging eerst langs een aantal cafe's en daarna naar de discotheken. Van (1 van de honderden) een propper kreeg ik een flyer voor de tropics, en wie zou daar die avond draaien, jaja, dj jean.
Dus ik blij. Eenmaal in de tropics, ik gelijk naar de draaitafels toe en aan de dj gevraagd hoe laat jean kwam.
, hij komt pas om 2 uur, en om half twee gaan we alweer naar de volgende discotheek! :mad:
Maar om 1 uur riep de dj ineens dat jean na tien minuten zou komen...
Dus ik weer naar die draaitafels toe.
Ging ik op een barkruk staan, zodat ik op gelijke hoogte kwam met jean, wat denk je, het eerst wat hem opvalt: Heej! Jij was op Sensation! (ik had m'n sensation shirt aan, dat was waar ook!)
Dus ik zei dat hij weer is een goede set had gedraaid op sensation, en toen kreeg ik een hand van hem.:eyes:
De rest van de avond was ik dronken en wat ik heb gehoord is dat ik tegen iedereen en dus ook onbekenden liep te roepen dat ik een hand van dj jean had gehad en dat ik hem nooit ging wassen blablabla... Dat was echt lachen maarja dat wist ik dus niet meer.. gelukkig nog wel het gedeelte bij jean.
Nou, dat was mijn verhaaltje over lloret, ik verw8 dat er genoeg ta's zijn die ook wat leuks te vertellen hebben over tiesto of armin van buuren of mark van dalen die daar ook draaiden.:stongue: :D :D :D |
|
|
| TranceFool |
Ahh, leuk een verhaaltje over Lloret.
Ik ben er ook geweest, ik ben alleen al 2 weken terug. Ik heb in Tropics DJ Jurgen gehoord. Die gozer draaide zo POEP dat was niet normaal, alleen maar oude platen en commerciele . Die DJ die daar normaal draaide in Tropics draaide echt VET!!! lekker hard. Ik denk dat ik Tropics wel de mooiste en de beste discotheek vond:D :D Ik weet nie of veel mensen het mee eens zijn?
De tweede avond zouden we naar Bumpers gaan want daar draaide DJ Jose. Wij de avond daarvoor al een clubcard gekocht. We waren achteraf flink genaaid door die propper maarja. Die avond kwamen we erachter dat ze in een of ander Spaans barretje Tequila hadden voor F 1,50. Dus wij hupsakee een stuk of 5 achterover geslagen:p :p . Toen een paar cafeetjes in, met 1 meter-bier-wedstrijden meedoen en nog wat sangria en mixes gezopen. En ja, toen was het opeens, o ja, Bumpers waar was dat ook alweer???:p Dus het verhaal is dat ik Jose nooit heb gezien, hij schijnt wel goed te hebben gedraaid.
Maar de TOPPER, was de laatste avond: DJ TIESTO :D :D :D . Ik was wel flink bezopen, maar ik kon nog wel wat nummertjes herkennen en flink van de muziek genieten. Dat was echt TOP!!!:D . Ik had nog foto's gemaakt maarja 2 van de 3 met mn zatte kop mislukt.
Ik vond het echt geweldig daarzo, gezellige sfeer en een aantal goede discotheken. Ik kwam alleen wel terug met keelontsteking. Had ik geloof ik daar ergens opgelopen onder een van die airco-systemen. Ik weet niet of jij daar last van had.
Ik snap alleen niet dat jij zo blij kan zijn dat je DJ Jean een hand heb gegeven.:conf: :conf: :conf: Ik denk dat velen van ons hem het liefst een trap onder zijn commerciele en arrogante aars willen geven. Maarja dat lijkt mij, als je het maar naar je zin hebt gehad he:) Ik zat trouwens in Hostal Reces (erg goed, bij de weg), waar zat jij? |
|
|
| Jesse |
Nou ik ben er dus ook geweest...
Vorig jaar ook al en het is ZEKER niet aan te raden om 2x achter elkaar te gaan...saai want je kent alles al...
Ik ben vooral naar de Asterix geweest (stom café maar de rest van mijn groep wilde er graag heen om vantevoren flink bier te drinken)..De DJ heeft 1x Flight 643 gedraaid omdat ik die aanvroeg, verder echt van de ****café muziek..
Verder een aantal keer naar Tropics geweest, geluid en lichten echt zeer goed. St Trop ging ik elke keer naar toe, echt mooie tent gewoon met een enorme trap in de zaal (3 verdiepingen). Wat me wel opviel was dat ze per disco dezelfde muziek draaide. Als je elke avond naar de tropics ging dan hoorde je elke avond hetzelfde. Ook zo in de St Trop, daar was het ook elke avond minimaal 2x : Ian Van Dahl - Castles In The Sky (Wippenberg Remix)..
Verder vond ik de muziek maar erg matig...veel milk inc achtige producties, echt weinig echt goeie, kwaliteit & relaxte trance.
Ook in de Bumpers ben ik afgezet...6000 pesetas voor een clubkaart. Die was 1 week geldig maar hoefde je niet bij te betalen voor speciale dj's. (Johan Gielen kwam ook nog maar die hoefde ik niet te zien). Maar ik heb dus eigenlijk 6000 pes betaald voor 1 avond (2.5 uur) Tiësto. Was wel zeer wreed maar toch ook wel erg duur wel voor alleen entree...
Maar goed, Tiësto draaide wel masterlijk hoor...People want to be needed, Sunset on ibiza, massive, 10 in 01, skydive, urban train, flight 643 (met kosheen er doorheen), lost vagueness, voyage, the prophet, innocente...
Er waren maar een stuk of 5 nummers die ik niet herkende...voelde me een echte tranceaddict ;)
Verder was 17 dagen gewoon veel te lang, weer viel tegen, voor de vrouwtjes ging ik niet want ik had (en heb nog steeds) een vriendin thuis zitten...10 dagen was gewoon beter geweest.. |
|
|
| TranceFool |
Hmmm, ik vond St Trop eigenlijk niet zo. Wel onwijs mooi, maar de muziek vond ik echt slecht. Ik vond Tropics echt onwijs goed. Enne misschien ben jij wel precies op de verkeerde avond geweest. Want een keer toen wij er waren draaide een DJ (weet nie wie het was) echt onwijs vet. Echt keiharde Duitse Hartrance:D :D
Ik hebbie trouwens nie gezien. (kheb wel eens mn Polen-shirt aangehad met een stel vrienden (overdag dan he):) |
|
|
| Little Theseus |
Waarom ik zo blij was van jean een hand gekregen te hebben?
Nou ten eerste heb ik hem ongewild en onbewust nu toch vier keer gezien: Innercity, Trance Energy, Sensation en dus Tropics. Toen ik naast m stond zag ik hoe meesterlijk hij toch pitchte en draaide. Hij mag dan wel een arrogante commerciele kuthomo zijn (helemaal mee eens) maar dan wel een goeie! En tot slot: drank doet wonderen.
BTW ff een vraagje: ik werd door een knappe propper (u leest knap, dat was ook de reden dat ik stopte) gewezen op een hollywood, en volgens haar was het net als de hollywood rotterdam. Nu ben ik er verder niet geweest want op de foto's van de folder leek het echt bagger. Kan iemand dat bevestigen?
En oja, St Trop' schopte ook zwaar kont, misschien zelfs meer dan tropics. Dat is mijn standpunt.
:cool: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Waarom ik zo blij was van jean een hand gekregen te hebben?
Nou ten eerste heb ik hem ongewild en onbewust nu toch vier keer gezien: Innercity, Trance Energy, Sensation en dus Tropics. Toen ik naast m stond zag ik hoe meesterlijk hij toch pitchte en draaide. Hij mag dan wel een arrogante commerciele kuthomo zijn (helemaal mee eens) maar dan wel een goeie! En tot slot: drank doet wonderen.
BTW ff een vraagje: ik werd door een knappe propper (u leest knap, dat was ook de reden dat ik stopte) gewezen op een hollywood, en volgens haar was het net als de hollywood rotterdam. Nu ben ik er verder niet geweest want op de foto's van de folder leek het echt bagger. Kan iemand dat bevestigen?
En oja, St Trop' schopte ook zwaar kont, misschien zelfs meer dan tropics. Dat is mijn standpunt.
:cool: |
Ja, dat was discotheek Colosses, heel groot opgezet. Hollywood Rotterdam is daar een paar avonden geweest met DJ Patrick en schrik niet: Fuakka Puf Rhymmes (ofzo). Wel aardige discotheek lekeer veel ruimte en vorige week nog iemand doodgestoken:( |
|
|
| moogwai |
Ik ben vorig jaar ook naar Lloret geweest :).. qua disco's veel beter als Salou (Maar Salou heeft wel Pacha.. en Pacha is echt de bomb)
Ik herken veel dingen die jullie schrijven... St Trop. is echt belgisch georienteerd ja... veel belgen en veel belgische muziek.. vorig jaar waren Walk on Water (Peter Luts Remix) en Losing Love (DJ WOUT REMIX) is hot. St. Trop vond ik vorig jaar de beste tent van Lloret. Ben ook een paar keer naar Tropics geweest... Jurgen draaide daar toen. En wij waren ook afgezet bij Bumpers :whip:
Nog een vraagje... hoelaat waren die eettenten dicht in Lloret... vorig jaar waren ze pas rond 6 uur dicht :) . En dit jaar in Salou was alles al om 4 uur dicht :( |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik ben vorig jaar ook naar Lloret geweest :).. qua disco's veel beter als Salou (Maar Salou heeft wel Pacha.. en Pacha is echt de bomb)
Ik herken veel dingen die jullie schrijven... St Trop. is echt belgisch georienteerd ja... veel belgen en veel belgische muziek.. vorig jaar waren Walk on Water (Peter Luts Remix) en Losing Love (DJ WOUT REMIX) is hot. St. Trop vond ik vorig jaar de beste tent van Lloret. Ben ook een paar keer naar Tropics geweest... Jurgen draaide daar toen. En wij waren ook afgezet bij Bumpers :whip:
Nog een vraagje... hoelaat waren die eettenten dicht in Lloret... vorig jaar waren ze pas rond 6 uur dicht :) . En dit jaar in Salou was alles al om 4 uur dicht :( |
Ja volgens mij 6 uur of later, dat was echt flex. Kom je helemaal lam uit een discotheek kan je nog ff lekker shoarma eten :) :D . Dat is echt goddelijk lekker. Bij "De Koe", ik denk dat jullie dat Hollandse snackbarretje wel kennen.
Verder snap ik niet dat jullie Tropics niet goed vonden. Ik ben er 3 van de 7 avonden geweest. En een avond was klote met Jurgen. Maar die andere avonden echt onwijs goeie Hardtrance. Ik vond St. Trop maar een beetje soft. (wel goedkopere drankies:D :D ) |
|
|
| Jesse |
Ik ben toch nog redelijk vaak in Tropics geweest, niet tijdens een speciale dj, dus ik denk dat de DJ toen gewoon de vaste was. Maar que muziek was het idd wel wat harder dan in de St Trop. Vorig jaar waren trouwens in de Tropics Darude - Sandstorm (echt superwreed met die lichten) en Fragma vs Coco - Toca's Miracle echt de meest gedraaide platen.
Ik heb verder ook niemand meer met Polen shirts zien lopen :) Ik was overdag ook niet zo heel vaak in Lloret centre maar meer op het strand van Fenals (waar ook mijn appartement zat). En daar had niemand shirts aan :D
Wat trouwens ook errug lekker was na het uitgaan.....WHOPPERS!!
:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jesse
Ik ben toch nog redelijk vaak in Tropics geweest, niet tijdens een speciale dj, dus ik denk dat de DJ toen gewoon de vaste was. Maar que muziek was het idd wel wat harder dan in de St Trop. Vorig jaar waren trouwens in de Tropics Darude - Sandstorm (echt superwreed met die lichten) en Fragma vs Coco - Toca's Miracle echt de meest gedraaide platen.
Ik heb verder ook niemand meer met Polen shirts zien lopen :) Ik was overdag ook niet zo heel vaak in Lloret centre maar meer op het strand van Fenals (waar ook mijn appartement zat). En daar had niemand shirts aan :D
Wat trouwens ook errug lekker was na het uitgaan.....WHOPPERS!!
:D |
INDERDAAD, hahaha, wij ook:D :D Die Burger King was flex. (onderweg naar Bumpers) "He, heb jij ook zo'n honger.....ja eigenlijk wel" Hehe, zo ging het iedere avond. Altijd een Whopper of zo'n kip-ding naar binnen schuiven, dat smaakt echt goed:D :D en achteraf dan nog ff shoarma, want na het uitgaan sterf ik altijd van de honger:D :p
Enne Jesse, ik heb dat hotel van jullie volgens mij nog gezien, daar gingen we namleijk als eerste langs. Je zat toch boven een supermarkt??? Ik vond wel dat ie redelijk ver van het centrum aflag, of leek dat maar zo? |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Enne Jesse, ik heb dat hotel van jullie volgens mij nog gezien, daar gingen we namleijk als eerste langs. Je zat toch boven een supermarkt??? Ik vond wel dat ie redelijk ver van het centrum aflag, of leek dat maar zo? |
Nee dat leek niet zo...dat was nog een flink eindje lopen, zeker wel 2 km (tot aan de boulevard)..Dus een aantal avonden toen we echt geen zin hadden om lopend onze Whopper op te eten hebben we de taxi maar genomen :D:D
Condado is trouwens wel een goed appartement zeg, je kan echt vanalles slopen en ze geven je gewoon de volledige borg terug.
Vorig jaar hebben we een deel van de bank gesloopt (door een stuk hout heen geschopt), een kastdeur vol deuken (van ellebogen) en een lichtschakelaar. De (voorheen witte)muren zaten onder de voetbalafdrukken,de vloer was supersmerig...
Dit jaar zaten er na ons verblijf overal afdrukken van knokkels in de muren (een favoriete bezigheid na het uitgaan: wie kan er de grootste deuk in de muur slaan?) schoenafdrukken, rochels (ja supersmerig) en er waren 3 glazen kapot.
En tot 2x toe al onze borg terug krijgen he...echt heel gaaf.
We stonden trouwens wel op de 'Zwarte Lijst',maar dat maakte dus kennelijk ook geen reet uit... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jesse
Dit jaar zaten er na ons verblijf overal afdrukken van knokkels in de muren (een favoriete bezigheid na het uitgaan: wie kan er de grootste deuk in de muur slaan?) schoenafdrukken, rochels (ja supersmerig) en er waren 3 glazen kapot.
En tot 2x toe al onze borg terug krijgen he...echt heel gaaf.
|
volgens mij controleren ze de appartementen niet eens, dat deden ze bij ons ook niet in Salou, sleutel inleveren en je kreeg de borg terug, bij ons viel het allemaal nog best mee, zaten een paar spaghetti vlekken op de tafel die we er niet uit kregen en er was een glazen plaat kapot gegaan (wij dachten dat het een pannenonderzetter was maar het was dus om dingen op te snijden:))
en natuurlijk de borg terug gehad van 20000 pesetas(266 piek) |
|
|
|
|