return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Het weekend thread: Wie is waar geweest en hoe was het? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Raymond
quote:
Originally posted by dj_spare
Vakantiebespreking gehad! :D we gaan waarschijnlijk naar Mallorca :)

draaien er trouwens goeie DJ's daar? Vast wel :happy2:

Ja Mental Theo :D
Ffe zonder gekheid BCM is de grootste club daar, en daar draaien Carl Cox, Picotto, Judge Jules, Pete Tong, Johan Gielen etc.
Je kan vanuit El Arenal de bus pakken (10 min.) naar Magaluf en dan heel de nacht uit je bol gaan :D
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Raymond
Ja Mental Theo :D
Ffe zonder gekheid BCM is de grootste club daar, en daar draaien Carl Cox, Picotto, Judge Jules, Pete Tong, Johan Gielen etc.
Je kan vanuit El Arenal de bus pakken (10 min.) naar Magaluf en dan heel de nacht uit je bol gaan :D


ooh dat klinkt lekker hoor :)

ben benieuwd!
HiGH_NrG
Net zoals een aantal anderen thuisgebleven en gebikkeld voor tentamens... Eind van de maand maar weer eens een feestje pakken :)
franzelare
ik ben vrijdag naar gods launch of armin resindetie in de air geweest
daarvan was ik pas zaterdag om 16.00 thuis
dus zaterdag heb ik een beetje achter de pc gehangen en ben optijd naar bed gegaan!
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vrijdagavond verjaardag van een oud huisgenoot (Opti/Tim: Martin, die vent uit Utrecht).

Gisteravond aan het sexen geweest met een ander stel hier uit Den Haag :D :p


gefeliciteerd:) En sexen met een stel? Ik wist niet dat je aan swingen deed:D

is het niet de ipv het?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
gefeliciteerd:) En sexen met een stel? Ik wist niet dat je aan swingen deed:D

is het niet de ipv het?


Zei ik sexen? Oh, ik bedoelde catannen :D

Nee, het is het, niet de.
MaGiK54
Vrijdagavond vroeg gaan slapen, want moest overwerken op zaterdag :whip:

En gisteren standaard naar de Kings (Scheveningen) geweest, waar de Corona's iets te lekker smaakte, waardoor ik vandaag een beetje last had van een kater :toothless
emma
quote:
Originally posted by franzelare
ik ben vrijdag naar gods launch of armin resindetie in de air geweest
daarvan was ik pas zaterdag om 16.00 thuis
dus zaterdag heb ik een beetje achter de pc gehangen en ben optijd naar bed gegaan!


en het was VET ! :D
snitz
heb heel de avond maar beetje doelloos plaatjes gedraait. Volgende week maar weer eens ff de schade inhalen. Dr zit teveel bloed in me alcohol:D
basd
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik ben donderdag nog naar een trancefeestje in Hengelo geweest, maar er was werkelijk waar NIEMAND! :eek: Anyways we kwamen aan de praat met 1 van de dj's en die bleek naast student op de UT ook een bekende van Basd en Snuggle te zijn en daar hebben we dus erg relaxed ge-aftered :) .

:) Kan goed kloppen ja, die moest donderdag draaien daar..

Is een goeie vriend van mij.

Verder zelf geen zak gedaan, beetje in de stad rondgehangen met vriendin.. Tijd dat ik weer terug ga naar Nederland :)

Flippe
Valt me op dat er veel thuis zijn gebleven...
ook ik ben zaterdag thuis gebleven, had zondag een redelijk belangrijke zwemwedstrijd!
snitz
quote:
Originally posted by Flippe
Valt me op dat er veel thuis zijn gebleven...
ook ik ben zaterdag thuis gebleven, had zondag een redelijk belangrijke zwemwedstrijd!


Inderdaad, het uitgaansleven heeft weer een hoop geld misgelopen door het fenomeen studie:D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement