return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Het weekend thread: Wie is waar geweest en hoe was het? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Teknikol
Vrijdag: Naar een verjaardag geweest, ff naar een (eet)café geweest.
Zaterdag: Naar mn vriendin geweest, love letters gekeken en idols :confused:

sja en zondag zou dus mn uitbrak dag moeten zijn, maar zoals je ziet is dat niet nodig.
M_Peror
Ook hier weer weinig bijzonders. Vrijdag naar m'n vriendin geweest, zaterdag naar een verjaardag en vandaag dus ook niet echt hoeven bijkomen (hoogstens licht slaaptekort)...
Blik
Het was echt een grof weekend. Donderdag in Tilburg uitgeweest omdat een klasgenoot van mij jarig was, had vrijdag ook een gruwelijke kater daarvan. Gisteravond weer een feestje van 2 vrienden van mij, ook weer veel pils op en ik was zeer blij toen ik erachter kwam dat het voetbal afgelast was

nu moet ik dalijk om 3 uur werken, en daar heb ik vrij weinig zin in om eerlijk te zijn
Optimus
XL, en het was zupah!:cool:
MaGiK54
Vrijdag, dronken in de Kings.
Gisteren schaatsen, kaartje Cox gehaald, avondje PS2 met Need for Speed Underground :eyespop: en wederom dronken en een zeer bizarre avond Kings (met een hele hoop foute en lelijke mensen).
Vandaag schaatsen kijken en zo Italian Job kijken.
Flippe
Vrijdag ben ik gewoon op stap geweest net als iedere week, naar dezelfde tent!

Gisteren/zaterdag ben ik naar de Time Out geweest, vond het best gezellig, en heb me er goed vermaakt!

En ja dan vandaag/zondag, niet veel gedaan, moet dadelijk weer een waterpolo wedstrijd spelen!
SnuggLe
Weekendje weggeweest met de (90% Duitse) familie van mijn vriendin. Hotelletje in Spijkenisse (Carlton, bij jou ja Jappi0), was wel oke!
Nog daggie Brielle en R'damse haven gedaan, en heeeeeeeerlijk gegeten bij Jasmin Garden (chinees in Spijk-city).

Wel oke. Nu uitbrakken.
raoel
quote:
Originally posted by SnuggLe
Weekendje weggeweest met de (90% Duitse) familie


Snoegul...


Gister naar stratum geweest.
Café De Stunt, altijd wel aardig en daarna naar Playerz.
Playerz: erg leuke tent, leuke muziek en de vrouwen :eyespop:
alleen één minpunt, het geluid...

Zo slecht! Ontzettend schel, die hoge tonen komen als een dolle binnen. Voor degene die het kennen, ik stond een tijdje bij de trap naar boven, vlak bij die speaker die daar hangt.
Ik heb nu nog een dof gevoel in mijn gehoor en het heeft gister dus echt weer veel geleden. Ik heb wel is vaker dat ik 's morgens nog zo'n suis heb, maar nu nog steeds, dat is mij nog nooit overkomen* nog niet op enkele houseparties waarbij ik al dacht dat het niet gezond was. Maar daar heeft het meestal betrekking op de lage tonen, nu op de hoge en dat is echt KUT!


* er zullen hier ongetwijfeld enkele gekken zijn die dat maandelijks, zo niet wekelijks hebben :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by raoel
Snoegul...



Jah? Was?

NEIN, es ist DER SnuggLe jah?
Shabbaman
Zaterdag naar x-qlusive geweest. Het contrast met de vorige editie was erg groot: de gemiddelde leeftijd lag zeker vijf jaar hoger. Luna draaide ook erg goed, afgezien van het laatste uur dan. Vooral het eerste uur, met veel oldschool, kon me prima bekoren. De uren daarna zijn een beetje vaag...

Oh ja, het bier was ook weer lekker.

moogwai
Zaterdag weer eens naar de E-dry in Duitsland geweest :)

Het is altijd wel leuk daar (alleen het geluid staat in Nederland altijd zo zacht :D). Voor diegene die hier nog nooit zijn geweest. De muziek die ze daar draaien is altijd een mix van hardtrance/style (Cosmic Gate, Isaac, etc), klassiekers in een nieuwe jasje (remakes van "Sounds Of Silence, etc) en happy hardcore nostalgie (Party Animals, Dune). Oh ja er is ook een schwarze halle (R&B dus :D), weisse halle (duitse skihut zeg maar :D), maar dat is niet zo interessant :p
basd
Een (beetje verlaat) kerstdiner gehad met mijn vroegere huisgenoten.. Veel eten en nog meer drinken, was wel okee..

Zondag koppijn en uitbrakken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement