|
כוס עמאק
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
איך אין לכם בושה?!
למוד לשעבר שלנו (יובל) יש יומהולדת היום ושכחתם לכתוב יא נבלות?!#$
מזל טוב אחי
:D
sweet sixteen
:P
וכולכם צריכים להתבייש |
|
|
| Biondo |
מזל טוב
yuvi kuchi muchi
אוהב אותך למרות שעשית לי תרגיל! |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טובבב יובל גם לך :crazy:
לא ידענו, לא שמענו..
לא רשום בעמוד הראשי בפורומים
איך נדע ? :eyespop:
שוב, מזל טובב אחי...
עד 120..
הרבה הצלחה בחיים
ותיזהר בדרכים |
|
|
| warpedd_ |
מי זה היובל הזה שכולם מכירים אותו
? |
|
|
| arik |
יובלללללללללללל
יצעירררררררררררררררר
פעוררררררררררררררר
מזל טוב אחי!!!!!!
כפרה נשמה
תיהיה בריא עד 120 |
|
|
| Dj Black |
מזל טוב!
:happy2: |
|
|
| Flotser |
מזל טוב יובל,
כבר 16
........
!!!!
:wtf: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| coby |
בדיוק באתי לפתוח טרד..
מזל טובב יובבבב אחי שליי !!
אתמול אירגנו ליוב חשפנית ליומולדת
:)
בוא נגיד עשינו לו את השנה :)
Happy b Day white yuv !
:crazy: |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחח... תודה אחים שלי
כן סוף סוף הגעתי לגיל נורמלי, 16, לפחות תעודת זהות.... זה גם משו.. :)
אני רוצה רשמית להודות לקובי וכל החבר'ה שלי שארגנו לי ת'מסיבת יומולדת של הלייף אתמול
היה בנזונהההההההההההההה
Rank 1 - Symsonic (Dumonde Remix)
טראק שהרבה זמן אני לא ישכח....
אוהב אותכם אחים שלי |
|
|
| eXeTik |
יובל- יא פז"מ במבה בחיים! :D
מזל טוב... |
|
|
| ronsh |
מזל טוב אחי
שיהיה לך בהצלחה בהמשך בכל מה שתבחר |
|
|
| DjChook |
אני לא מאמין יובל שאתה בן 16
אני אשכרא זוכר אותך 14...
אתה כבר לא ילד :( |
|
|
|
|