|
Poll voor nog te organiseren dance-event (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
weer geen belgen toegelaten :p
nou goed ik zou gaan voor misja, ronald en bas & ram |
|
|
| M_Peror |
Gestemd op Misja Helsloot, Erick E. en ik ben godsamme nu al vergeten wie ik als derde had opgegeven. Oh ja...: Ton T.B.
:D |
|
|
| seann |
| Nooit gedacht dat ook hij een stem zou krijgen :) |
|
|
| EverZ |
| quote: | Originally posted by Asperge
Gestemd om Misja Helsloot, Mark Norman en Ronald van Gelderen. |
Ik ook :)
Luna op 1 :haha: Misja nu 3 :) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by seann
Nooit gedacht dat ook hij een stem zou krijgen :) |
In juli vorig jaar heb ik 'm gehoord in de 013, daar vormde hij het "voorprogramma" voor Armin. Misschien een beetje veel hitjes (maar dat kan ook een poging zijn geweest de nog wat lege vloer vol te krijgen), maar op zich wel lekker. In ieder geval overtuigend genoeg om 'm nog wel eens een keertje te willen horen. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Wel weer minder dat je dit op nog 20 andere fora hebt geplaatst... :rolleyes: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Wel weer minder dat je dit op nog 20 andere fora hebt geplaatst... :rolleyes: |
Dat is toch eigenlijk alleen maar beter voor de uitslag, vanuit de organisatie bekeken dan. |
|
|
| seann |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Wel weer minder dat je dit op nog 20 andere fora hebt geplaatst... :rolleyes: |
Je bedoelt deze post van de poll? Moet haast wel als we veel stemmen willen hebben toch? |
|
|
| seann |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Dat is toch eigenlijk alleen maar beter voor de uitslag, vanuit de organisatie bekeken dan. |
Dat d8 ik ook |
|
|
| seann |
| Nog iemand die zijn stem gaat uitbrengen? |
|
|
| Optimus |
| je kan op Haze & Abyss stemmen, maar die zijn uit elkaar:disbelief |
|
|
| seann |
| Je hebt gelijk :nervous:. Dat is idd sinds 2004 zo. De informatie is voor eind 2003 opgevraagd. Excuses. Zal morgen kijken hoe het rechtgezet kan worden. |
|
|
|
|