|
Poll voor nog te organiseren dance-event
|
View this Thread in Original format
| seann |
Voor een nog te organiseren dance-event is er een speciale poll gemaakt. De resultaten hiervan hebben direct invloed op het dance-event. Wij zijn benieuwd naar jouw mening. De URL van deze poll is:
http://www.d1.nl/hosted/ndurance.nl/poll/
Nadere informatie zal binnenkort op www.ndurance.nl te vinden zijn. |
|
|
| ahp2002 |
gestemd op marnix, jurgen vries en johan cyber op een vrijdag.
aah maar helaas, Luna & The prophet in de top 3.. veels te hard voor mij |
|
|
| Partyhardy! |
Leuk zo'n poll. Goed ook als jullie daar daadwerkelijk naar luisteren. Toch vind ik er een hoop slappe namen tussen staan om uit te kiezen. Tevens zint de top 3 op dit moment me totaal niet; Luna, Prophet en Montana....
Ben eens vernieuwend zou ik zeggen :) ik heb voor Matthew Dekay, Robert Smit & Misja Helsloot gestemd :cool: Dat zou heerlijk zijn! :tongue3 |
|
|
| Kakao |
Wel gaaf zo'n poll!
Ik heb gekozen voor Matthew Dekay, Lucien Foort en Misja Helsloot, was niet zo heel moeilijk. Doe ook maar in die volgorde :p
Tsja, de top 3 van dit moment is wat mij betreft niet zo best. Montana zou ik nog wel kunnen verdragen trouwens :) |
|
|
| Bouma-Bros |
| Zat niet veel goeds tussen qua DJ's maar ik heb gekozen voor Matthew Dekay, Lucien Foort en Johan Cyber. |
|
|
| Asperge |
| Gestemd om Misja Helsloot, Mark Norman en Ronald van Gelderen. |
|
|
| Raymond |
Gestemd op:
Lucien Foort
Misja Helsloot
Montana |
|
|
| DjRV |
| waarom kan ik niet op mezelf kiezen :whip: |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by DjRV
waarom kan ik niet op mezelf kiezen :whip: |
Is het niet:
- Waarom kan ik niet op mezelf stemmen
of;
- Waarom kan ik mezelf niet kiezen ;)
haha, maar ja, ik heb ook maar even gevote... maar die top 3 is niet mijn top 3! |
|
|
| SnuggLe |
Top 3 is nu: Luna, Montana, Matthew Deekay :)
Ik heb gestemd op Johan Cyber, Lucien Foort, Montana op een vrijdag. |
|
|
| seann |
| Bedankt voor het invullen van die poll. Het is de bedoeling dat er idd wat met de uitslag gedaan gaat worden. En die Hardstyle DJ's...pff :) |
|
|
| dj_spare |
| Matthew Dekay, Lucien Foort, Mark Norman :) |
|
|
|
|