|
Nu är det gjort
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
Förlåt för att jag tar plats och skapar en ny tråd om detta, men detta är ett stort steg i en liten mans liv. Nästan lika stort steg som giftemål - om inte större. :D
Jag skickade just iväg en impulsbeställning, som säkert är resultatet av min två timmar långa sömn inatt, utav ett par ett par sådana här:

Jag tror de flesta har sett de förut. Nu måste jag bara hitta ett par bra nålar - sen är det bara till att börja ställa sig på gatuhörnet och försöka sälja sig själv för att ha råd till skivor.
Säg grattis :)
|
|
|
| NooN |
Grattis :p
Happy DJing :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag säger inte bara grattis utan också lycka till... DU kommer få många roliga stunder :) |
|
|
| JayBee |
| lite avis måste jag erkänna att jag är :) grats dude! |
|
|
| Smekbar |
| grattis grattis... vinyl e det bästa som hänt mänskligheten :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Grattis, du kommer förmodligen att ha många roliga timmar framför dig :)
Vad kostar egentligen ett "kit" med spelare å sånt?
Inga proffsgrejjer, ska bara lira för att det är kul...
Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha det stående i vardagsrummet jämte stereon :) |
|
|
| CJ InterCity |
...och vips så ser man skyltar "Laszlo vs Armin" lite här och var ;)
grattis!!! :D *avis* |
|
|
| St_Andrew |
| hehe grattis :p |
|
|
| Connector |
| Congratz! Gör dig genast av med de äckliga gummimattorna som följer med och skaffa ett par sjyssta slipmats. |
|
|
| DJ_Laszlo |
Titta vad tomten kom med till Lasseman idag:idag :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :toothless :D :D


Fick tyvärr bara den ena spelaren då de inte fanns fler på lager - får nästa om 2-3 veckor. Spelar iofs ingen roll då jag fortfarande har varken nål eller en vettig slipmat. Men nu har bollen i alla fall börjat rulla och det är det som är huvudsaken.
Detta är en lyckans dag för mig :D Känns som julafton :cool: |
|
|
| CJ InterCity |
| blir det ingen intruduktionsfest?? :D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo

|
hhahaha, fan vad skön bild!! :D
grattz! |
|
|
|
|