return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Nu är det gjort
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Förlåt för att jag tar plats och skapar en ny tråd om detta, men detta är ett stort steg i en liten mans liv. Nästan lika stort steg som giftemål - om inte större. :D

Jag skickade just iväg en impulsbeställning, som säkert är resultatet av min två timmar långa sömn inatt, utav ett par ett par sådana här:



Jag tror de flesta har sett de förut. Nu måste jag bara hitta ett par bra nålar - sen är det bara till att börja ställa sig på gatuhörnet och försöka sälja sig själv för att ha råd till skivor.

Säg grattis :)

NooN
Grattis :p
Happy DJing :p
SteveTranz4ever
Jag säger inte bara grattis utan också lycka till... DU kommer få många roliga stunder :)
JayBee
lite avis måste jag erkänna att jag är :) grats dude!
Smekbar
grattis grattis... vinyl e det bästa som hänt mänskligheten :)
SWE_TRANCE
Grattis, du kommer förmodligen att ha många roliga timmar framför dig :)
Vad kostar egentligen ett "kit" med spelare å sånt?
Inga proffsgrejjer, ska bara lira för att det är kul...
Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha det stående i vardagsrummet jämte stereon :)
CJ InterCity
...och vips så ser man skyltar "Laszlo vs Armin" lite här och var ;)

grattis!!! :D *avis*
St_Andrew
hehe grattis :p
Connector
Congratz! Gör dig genast av med de äckliga gummimattorna som följer med och skaffa ett par sjyssta slipmats.
DJ_Laszlo
Titta vad tomten kom med till Lasseman idag:idag :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :toothless :D :D





Fick tyvärr bara den ena spelaren då de inte fanns fler på lager - får nästa om 2-3 veckor. Spelar iofs ingen roll då jag fortfarande har varken nål eller en vettig slipmat. Men nu har bollen i alla fall börjat rulla och det är det som är huvudsaken.

Detta är en lyckans dag för mig :D Känns som julafton :cool:

CJ InterCity
blir det ingen intruduktionsfest?? :D
Connector
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo




hhahaha, fan vad skön bild!! :D

grattz!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement