|
Reality shows (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
egentligen tycker jag inte det e konstigt alls.... om man inte rör sig i sånna kretsar som handlar där o knappast behöver handla där själv så behöver man la inte veta vad det e för affär eller?
visserligen så e det ju ganska stort o dem flesta vet la kanske vad det är... t.om. vi som inte har det... men ändå |
walmart, världens största företag med en omsättning högre än sveriges BNP, USA's största arbetsgivare, finns på ganska många ställen i usa... hon borde veta... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
jo det är visst konstigt.. vi i sverige vet ju liksom vad det är men inte hon.. dessutom så hör man ju om det på TV och sånt, hon måste ju ha någon kompis som vet vad det är liksom. man bör ju ha hört talats om det förr eller senare även om man inte handlar där.. jag handlar till exempel inte där :rolleyes:
hon är ju så fett avskärmad från resten utav världen och det är ju ganska så intressant att se. men den andra tjejen vad hon nu hette.. kommer inte ihåg men den andra tjejen visste ju vad wallmart var. |
spelar la ingen roll om hon har en kompis som vet vad det e..... tror knappast att hon o hennes kompisar sitter o snackar om wallmart eller några andra billiga ställen
och exakt... hon e avskärmad från resten av världen.. alltså billiga ställen... hon bryr sig inte om dem så varför komma ihåg walmart???
världens största företag eller inte.... spela roll |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
spelar la ingen roll om hon har en kompis som vet vad det e..... tror knappast att hon o hennes kompisar sitter o snackar om wallmart eller några andra billiga ställen
och exakt... hon e avskärmad från resten av världen.. alltså billiga ställen... hon bryr sig inte om dem så varför komma ihåg walmart???
världens största företag eller inte.... spela roll |
jo och just därför det är så konstigt och shockande att se på tv ju. typ hela idén med det programet. de vet ju att hon är så avskärmad att folk kommer att bli förvånade.
| quote: | | världens största företag med en omsättning högre än sveriges BNP |
st_andrew: wtf.. haha det visste jag inte
|
|
|
| dbl |
jo och just därför det är så konstigt och shockande att se på tv ju. typ hela idén med det programet. de vet ju att hon är så avskärmad att folk kommer att bli förvånade.
|
e ju kanske därför dem har valt just henne ;)
hade ju inte varit lika roligt om det hade varit nån som lätt hade klarat av allt o gjort allt som normalt typ |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hmmm... ja... Big Brother har mabn ju trotts allt följt en del... kom att tänka på det nu när jag fick en liten mpg fil skickad till mig... vet inte om ni sett deltagarna i år men silikon/plast tjejen från Skåne + killen hon var med i sängen kommer ha mäktig ångest imorrn... det var säkert fler än tre fingrar inne iaf.
Skulle aldrig gröa sånt i TV... men e man luder så e man... manlig som kvinnlig...
De störda e att när dom frågat deltagarna innan "Finns det möjlighet att du har sex i huset" svara ralal tjejer Nej... medans dom flesta killar svarar det kan man inte veta (om dom inte har f/v utanför dvs.)
Måste se upplösningen imorrn bara... se om dom får sjuk ångest :disbelief |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
kom att tänka på det nu när jag fick en liten mpg fil skickad till mig... vet inte om ni sett deltagarna i år men silikon/plast tjejen från Skåne + killen hon var med i sängen kommer ha mäktig ångest imorrn... det var säkert fler än tre fingrar inne iaf.
|
Haha ! Fick också den filen av en polare, samt 2 st på Olga i duschen. |
|
|
| JayBee |
| hmm fan skicka filen till mig oxo! |
|
|
| Dragonfly |
Dessa bedrövliga program....men, Jag föll för elit soldaten jag med! Varför? jag kanske önskar jag kunde vara en sådan, men vet att det inte går.. man lever sig in i rollen precis som alla överviktiga öl-drickande gubbar som följer fotbol. Ok, ni snygga trimma boys and girls, i all ära, MEN TA vänner, säg mig, vad är det man längtar efter när man tittar på big brother...att bo på barnhem, fängelse, eller evigt gå på kollis.. jag vet inte?!
/Dragonfly |
|
|
| Dragonfly |
| quote: | | Skulle aldrig gröa sånt i TV... men e man luder så e man... manlig som kvinnlig... |
Där fann du kanske svaret ..man kan inte låta bli att se på andras besvär, man sitter som klistrad..faaan har han inga fötter.. jävlar har hon två huvud...
och så låter som om ni får lite sexuell stim från showen. lite så där, monkey see monkey do...yahoo :-) |
|
|
| JayBee |
| hehe vi kanske borde skapa en dokusåpa för trance :) typ SweTA gänget får bo tillsammans och gå på fester tillsammans och göra musik och grejor och sånt. sen varje vecka får man typ gissa vad det är för tune som spelas. den som gissar fel åker ut hehe :) |
|
|
| Nyx |
"Elite soldater: 16 dagar i helvettet" |
Jag har bara sett reklam för programmet..när brukar det komma?
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
vet inte om ni sett deltagarna i år men silikon/plast tjejen från Skåne + killen hon var med i sängen kommer ha mäktig ångest imorrn... det var säkert fler än tre fingrar inne iaf.
|
haha..Carolina är ett riktigt luder..när Stefan dissade henne hoppade hon i säng med fransmannen :p
hmm fan skicka filen till mig oxo! |
vad ska du med den till? :rolleyes: |
|
|
| dbl |
hehe vi kanske borde skapa en dokusåpa för trance :) typ SweTA gänget får bo tillsammans och gå på fester tillsammans och göra musik och grejor och sånt. sen varje vecka får man typ gissa vad det är för tune som spelas. den som gissar fel åker ut hehe :) |
nee.. för då hade jag åkt ut på direkten.. e värdelös på namn så e inte rättvist... hehe
vi kan ta den som gör sämst låt varje vecka... lär jag ju hålla mig kvar ett tag iallafall eftersom inte alla producerar här.. haha |
|
|
|
|