|
Reality shows
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
Reality shows.. dem finns överallt. vad tycker du är bäst? eller kanske ingen utav dem?
själv har jag alldrig tyckt om dem så värst mycket, kanske tittat någon gång då och då men nu på senaste har jag börjat följa en som är as cool och defenetivt i min smak! :) "Elite soldater: 16 dagar i helvettet" :) |
|
|
| JayBee |
altså exempel på en stil ifall ni inte hajar.
bo i ett hus tillsammans/ vanlig stil = ex: big brother
James bond stil = ex: mullvaden
osv.. ni hajar nu ! :)
EDIT: gjorde ett litet misstag, det finns tropisk ö och överlevnad som är i stortsett samma sak. jag kan inte ändra så mind får byta tropisk ö till "parodi stil" när han kommer online :) (parodi stil = ex: tomtarna på loftet)
|
|
|
| Kongo_kim |
| Jag hatar all doku/reality skit på tv |
|
|
| Versace |
robinson så klart...
undrar hur tv3 kommer att göra om den? |
|
|
| ScuL |
ingen stil alls.
men om jag måste välja så skulle jag välja tropiskt ö stil.
dock tycker jag att de gör det för lätt för de på ön.
det vore mycket mer interessant om de skulle bygga allt själv och leta efter deras mat och dryck själv. nu får de ibland grejer från programledningen och det förstörer hela idéet imho :) |
|
|
| St_Andrew |
| tv e ganska booring så jag tog ingen utav dom... |
|
|
| Amnezia |
haha farmen skulle knäcka me ett elit avsnitt me Qristina, Sebastian, Janne osv..ujuj fett me knas...
just nu ere ju The simple life me Paris Hilton å Nicole Richie som e hetast....sååå sjukt blåsta...stackars bönder dom terroriserar:p :eyespop: :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Följer inte nån.. det var kul dom första par åren men nu e de bara skandaler och 0 moral typ...
Slutet på Big Brother brukar dock va kul att följa för då är det mer seriöst... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Amnezia
haha farmen skulle knäcka me ett elit avsnitt me Qristina, Sebastian, Janne osv..ujuj fett me knas...
just nu ere ju The simple life me Paris Hilton å Nicole Richie som e hetast....sååå sjukt blåsta...stackars bönder dom terroriserar:p :eyespop: :haha: |
jo jag tycker oxo den är ganska bra :)
jag följer bara en doku intill vartenda avsnitt och det är "elitsoldater" men jag kollar oxo på the simple life & robinson om det är på när jag käkar eller nått sånt.
hehe det var roligt att hilton inte visste vad "wallmart" är.. tillochmed jag vet vad det är, det är typ som Koop eller Ica Maxi, willys osv.. hon frågade om man handlade väggar där HAHA! :) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by JayBee
hehe det var roligt att hilton inte visste vad "wallmart" är.. tillochmed jag vet vad det är, det är typ som Koop eller Ica Maxi, willys osv.. hon frågade om man handlade väggar där HAHA! :) |
hehe yup...intelligensen e på topp i detta prog:p å blir bara värre i resterande avsnitt..en polare drog hem hela säsongen åt mig..kunde inte vänta tills nästa ons:eyespop: lol.... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
jo jag tycker oxo den är ganska bra :)
jag följer bara en doku intill vartenda avsnitt och det är "elitsoldater" men jag kollar oxo på the simple life & robinson om det är på när jag käkar eller nått sånt.
hehe det var roligt att hilton inte visste vad "wallmart" är.. tillochmed jag vet vad det är, det är typ som Koop eller Ica Maxi, willys osv.. hon frågade om man handlade väggar där HAHA! :) |
egentligen tycker jag inte det e konstigt alls.... om man inte rör sig i sånna kretsar som handlar där o knappast behöver handla där själv så behöver man la inte veta vad det e för affär eller?
visserligen så e det ju ganska stort o dem flesta vet la kanske vad det är... t.om. vi som inte har det... men ändå |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
egentligen tycker jag inte det e konstigt alls.... om man inte rör sig i sånna kretsar som handlar där o knappast behöver handla där själv så behöver man la inte veta vad det e för affär eller?
visserligen så e det ju ganska stort o dem flesta vet la kanske vad det är... t.om. vi som inte har det... men ändå |
jo det är visst konstigt.. vi i sverige vet ju liksom vad det är men inte hon.. dessutom så hör man ju om det på TV och sånt, hon måste ju ha någon kompis som vet vad det är liksom. man bör ju ha hört talats om det förr eller senare även om man inte handlar där.. jag handlar till exempel inte där :rolleyes:
hon är ju så fett avskärmad från resten utav världen och det är ju ganska så intressant att se. men den andra tjejen vad hon nu hette.. kommer inte ihåg men den andra tjejen visste ju vad wallmart var. |
|
|
|
|