return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
offtopic: timetravelling
View this Thread in Original format
Eagle`
Hier net een link gekregen van iemand => Timetravelling

Op zen minst freaky :eek:
[BE]FusioN`--
tiens kga da ook is doen ^^
super-styleR
Looks pretty fake to me , zoiets moet ge nooit geloven , da zijn zo van die freaks die denken dat ze int verleden zitten enzo ;)
Dark Apostle
quote:
In 2036, I live in central Florida with my family and I'm currently
stationed at an Army base in Tampa. A world war in 2015 killed nearly three
billion people. The people that survived grew closer together. Life is
centered on the family and then the community. I cannot imagine living even
a few hundred miles away from my parents.

Allez het is toevallig ene uit de VS en hij draagt de VS-waarden hoog in zijn vaandel: Familie, Ouders & Gemeenschap

quote:
The general trend is away
from "computer generated" music and more toward real people playing real
instruments. Music is much more of a personal experience. More people know
how to read music and play together in small groups.

Ik vind het bizar dat computers tegen 2035 nog steeds niet gezien kunnen worden als volwaardige instrumenten.

quote:
As far as technical specifics, I'm afraid I cannot go into too much detail.
However, I will tell you that processor speed and memory size take dramaticleaps forward.

Allez dat lapt Intel ons elk jaar :rolleyes:

En dan het meest bizarre. Tijdreizen is perfect mogelijk op relatieve grote schaal, maar de ruimte koloniseren zien ze niet zitten omdat de wereld terug moet opgebouwd moet worden. Heeeeel logisch ja...
tor8024
ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de dimensie 'tijd' bestaat, dus in de tijd reizen kan al helemaal niet.
CygnusX
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Allez dat lapt Intel ons elk jaar :rolleyes:

Idd, dat fenomeen heet de wet van Moore : processorsnelheid verdubbelt om de 18 maanden. Deze wet bestaat al meer dan 20 jaar en geldt nog altijd.

Interessante site toch, moest het zijn dat er volgend jaar daadwerkelijk een burgeroorlog uitbreekt in Amerika, dan ga ik nog eens terugkijken :)

De site doet me denken aan www.8march2003.com. Daar zouden vorig jaar op 8 maart foto's gepost worden die het leven op aarde zouden veranderen. Achteraf bleek het allemaal een stunt te zijn voor een nieuw boek : 'The Shift of the Ages'.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by CygnusX
De site doet me denken aan www.8march2003.com. Daar zouden vorig jaar op 8 maart foto's gepost worden die het leven op aarde zouden veranderen. Achteraf bleek het allemaal een stunt te zijn voor een nieuw boek : 'The Shift of the Ages'.

ik was die link kwijt en ik vroeg me af wat dat nu was, merci cygy voor te vertellen wat was, nu kan ik in alle rust sterven.
CygnusX
quote:
Originally posted by Dark Apostle
ik was die link kwijt en ik vroeg me af wat dat nu was, merci cygy voor te vertellen wat was, nu kan ik in alle rust sterven.

Np ;)

Voor zij die geïnteresseerd zijn in www.8march2003.com : die site bestaat niet meer, maar ge kunt alles terugvinden op deze pagina
Buoyant
kdacht het nie eh!!!!
beetje liggen tijdreizen man, met zijn groene broekje aan
[BE]FusioN`--
gij zijt persies ook aant tijdreizen, ff threads van een week oud ophoesten :p

super-styleR
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--

Klag toch wel effe strike toen ik dit las :haha:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--

:o pfft dat kan iedereen. Een thread ophoesten die jaren oud is, dat is pas een prestatie......of heel heel tristig ^^
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement