|
Hallå Scul
|
View this Thread in Original format
| Mr Musse |
| Tjena Scul...jag har en fråga. Vad är: 10.04.04 # In Qontrol, RAI, Amsterdam. Jag är nämligen nere i Holland just då....kan du skicka en flyer eller berättta vad det är......cheers!!! |
|
|
| jp |
http://events.q-dance.nl/2004-04_10-april_inqontrol/
Rai Amsterdam / 10th of April 2004 / 21:00 - 7:00 / 42 Euro
InQontrol
Date: 10th of April 2004
Place: Amsterdam Rai
Time: 21:00 - 7:00
Capacity: 30.000
Tickets: € 42
Line-up:
Early Hardcore
- Bass D & King Matthew, NL
- Gizmo, NL
- Darkraver, NL
- Buzz Fuzz, NL
- Outblast, NL
- Franky Jones, BE
Hardtrance
- Scot Project, DE
- DJ Energy vs. Tatana, CH
- Igor S, IT
- SHOKK vs. Flutlicht, DE
- DJ Dean, DE
- Max Savietto, IT
- Bas & Ram, NL
- DJ Yves, BE vs. Lady X, NL
Techno
- Marco Remus, DE
- Chris Liebing, DE
- Miss Djax, NL
- Cristian Varela, ES
- Ben Sims, UK
- Lars Klein, DE
- Justin Berkovi (live), UK
- Xanno Gallois vs. D-Jay-Alias, NL
Hardstyle
- Showtek, NL
- Deepack, NL
- Lady Tom, CH
- Straight On DJ Team, NL
- Charly Lownoise & Isaac, NL (Live)
- Hardheadz DJ Team, NL
- Alpha Twins, NL
- Gary D, DE
- Technoboy, IT
- Sunny D, NL
- Beholder & Balistic, NL
- Mark E.G., UK |
|
|
| ScuL |
han svarade innan jag fick möjligheten.
hoppas det här räcker annars får du alltid fråga mig |
|
|
| Glorie |
| hur kan jp förstå svenska? :) |
|
|
| Mr Musse |
| Man tackar.........kanske man ska åka dit när man ändå är i närheten.....cheers!!! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
hur kan jp förstå svenska? :) |
såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
hur kan jp förstå svenska? :) |
Ungefär som när jag förstår Hollänska... frågar Scul eller nån annan jag känner i Holland ;) Fast denna gången var det nog som Scul sa...
Har själv hankat mig fram ett par gånger på att gissa mig fram till vad som sa och det gick bra dom gångerna :)
Skulle iaf gärna dra på den där festen men vad jag har förståt så är det där bara en vanlig partyhelg för dom... varje helg är det typ 100 nya fester :wtf: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ScuL
såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag ;) |
Du har rätt igen! :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag ;) |
hehe ok... musse hade lika gärna kunnat menat.. "Jag ska dra ner till In Control, vi ses där? Cheers" :)
ja känner en ytterligare snubbe som ska flyga ner dit oxå... så sjuuukt bra det lär bli :) ja vill meeeee åka...awwwww :rolleyes: scot project vill jag se innan jag dör :crazy: (pvd & tiesto kvalar också in på den listan)
iofs kanske ja ska ner till amdm i början av april. om jag har råd vill säga :) |
|
|
| St_Andrew |
| meeeh hur kan det komma sig at alla holländare kan svenska? :p :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
meeeh hur kan det komma sig at alla holländare kan svenska? :p :p |
Kan du hålla en hemlighet? Jag spelar Counterstrike :stongue:
Swedish dedicated server :toocool: |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Skulle iaf gärna dra på den där festen men vad jag har förståt så är det där bara en vanlig partyhelg för dom... varje helg är det typ 100 nya fester :wtf: |
Nååååååå, vel er dette Holland, men at det blir holdt fester av denne typen hver helg er vel å overdrive en smule. Q-Dance har en del events gående, men det går som regel minst en måned mellom hver av dem.
For min del tar jeg muligens turen over for denne festen da det skal komme en ny turoperatør med meget billige billetter til Amsterdam her i Norge snart. Tiden får vise.. |
|
|
|
|